Բացատրվել է հոլանդական փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման ակտը

2018 թվականի օգոստոսի XNUMX-ին ուժի մեջ է մտել հոլանդական փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման ակտը (հոլանդերեն ՝ Wwft) տաս տարի: Wwft- ի հիմնական նպատակը ֆինանսական համակարգի մաքուր պահպանումն է. օրենքը նպատակ ունի կանխել ֆինանսական համակարգը օգտագործումը փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հանցավոր նպատակներով: Դրամական միջոցների լվացում նշանակում է, որ անօրինական կերպով ձեռք բերված ակտիվները օրինականացվում են անօրինական ծագումը պարզելու համար: Ահաբեկչության ֆինանսավորումը տեղի է ունենում այն ​​ժամանակ, երբ կապիտալը օգտագործվում է ահաբեկչական գործողությունները հեշտացնելու համար: Ըստ Wwft- ի, կազմակերպությունները պարտավոր են հաղորդել անսովոր գործարքների մասին: Այս զեկույցները նպաստում են փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման բացահայտմանը և հետապնդմանը: Wwft- ը մեծ ազդեցություն ունի Նիդեռլանդներում գործող կազմակերպությունների վրա: Կազմակերպությունները ակտիվորեն պետք է միջոցներ ձեռնարկեն, որպեսզի կանխեն փողերի լվացումը և ահաբեկչության ֆինանսավորումը տեղի չունենա: Այս հոդվածում կքննարկվեն, թե որ հաստատություններն են Wwft- ի շրջանակներում, որոնք են այդ հաստատությունները պարտավորություններ ունեն Wwft- ի համաձայն և ինչ հետևանքներ են ունենում այն ​​դեպքում, երբ հաստատությունները չեն համապատասխանում Wwft- ին:

Բացատրվել է հոլանդական փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման ակտը

1. Այն հաստատությունները, որոնք ընդգրկված են Wwft- ի շրջանակներում

Որոշ հաստատություններ պարտավոր են պահպանել Wwft- ի դրույթները: Որպեսզի գնահատենք, թե արդյոք հաստատությունը ենթակա է Wwft- ի, ուսումնասիրվում է հաստատության տեսակը և հաստատության կողմից իրականացվող գործունեությունը: Wwft- ի ենթակա հաստատությունից կարող է պահանջվել հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն կատարելու կամ գործարքի մասին տեղեկացնելու համար: Wwft- ի ենթակա են հետևյալ հաստատությունները.

  • ապրանքների վաճառող;
  • միջնորդներ ապրանքների առքուվաճառքի մեջ.
  • անշարժ գույքի գնահատողներ.
  • անշարժ գույքի գործակալներ և միջնորդներ անշարժ գույքում.
  • գրավատուների օպերատորներ և բնակեցման մատակարարներ;
  • ֆինանսական հաստատություններ;
  • անկախ մասնագետներ: [1]

Ապրանքներ վաճառողներ

Ապրանքներ վաճառողները պարտավոր են հաճախորդին պատշաճ վերաբերմունք ցուցաբերել, երբ վաճառվող ապրանքների գինը կազմում է ավելի քան 15,000 եվրո, իսկ այդ վճարումը կատարվում է կանխիկ եղանակով: Կարևոր չէ `վճարումը տեղի է ունենում տերմիններով, թե միանգամից: Երբ որոշակի ապրանքներ, ինչպիսիք են նավերը, տրանսպորտային միջոցները և զարդեղենը վաճառելու ժամանակ տեղի է ունենում 25,000 և ավելի եվրո կանխիկ կանխավճար, վաճառողը միշտ պետք է զեկուցի այդ գործարքի մասին: Երբ վճարումը չի կատարվում կանխիկ եղանակով, Wwft- ի պարտավորություն չկա: Այնուամենայնիվ, վաճառողի բանկային հաշվին կանխիկ դեպոզը դիտվում է որպես կանխիկ վճարում:

Միջնորդները ապրանքների ձեռքբերման և իրացման գործում

Եթե ​​դուք միջնորդում եք որոշակի ապրանքների ձեռքբերման կամ իրացման մեջ, դուք ենթակա եք Wwft- ին և պարտավոր եք հաճախորդին պատշաճ ջանասիրություն ցուցաբերել: Սա ներառում է տրանսպորտային միջոցների, նավերի, զարդերի, արվեստի առարկաների և հնաոճ իրերի վաճառք և գնում: Կարևոր չէ, թե որքան բարձր է վճարվել գինը և արդյոք գինը վճարվել է կանխիկ: Երբ տեղի է ունենում 25,000 և ավելի եվրո կանխիկ վճարմամբ գործարք, այդ գործարքը միշտ պետք է հաղորդվի:

Անշարժ գույքի գնահատողներ

Երբ գնահատողը գնահատում է անշարժ գույքը և բացահայտում է անսովոր փաստեր և հանգամանքներ, որոնք կարող են առնչվել փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորմանը, այդ գործարքի մասին պետք է հաղորդվի: Այնուամենայնիվ, գնահատողները պարտավոր չեն հաճախորդին ցուցաբերել պատշաճ ջանասիրություն:

Անշարժ գույքի գործակալներ և միջնորդներ անշարժ գույքում

Այն անձինք, ովքեր միջնորդում են անշարժ գույքի առքուվաճառքում, ենթակա են Wwft- ին և յուրաքանչյուր հանձնարարականի համար պարտավոր են հաճախորդին պատշաճ ջանասիրություն ցուցաբերել: Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ կատարելու պարտավորությունը վերաբերում է նաև հաճախորդի համաձայնագրին: Եթե ​​կասկած կա, որ գործարքը կարող է ներառել փողերի լվացում կամ ահաբեկչության ֆինանսավորում, ապա այդ գործարքի մասին պետք է հաղորդվի: Սա վերաբերում է նաև այն գործարքներին, որոնց դեպքում կանխիկ դրամով ստացվում է 15,000 եվրո եվրո գումար: Կարևոր չէ ՝ այդ գումարը անշարժ գույքի գործակալին է, թե՞ երրորդ անձի:

Գրավատուների օպերատորներ և բնակելի վայրի մատակարարներ

Գրավատուների օպերատորները, ովքեր առաջարկում են մասնագիտական ​​կամ բիզնեսի գրավադրումներ, պետք է հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ վարեն յուրաքանչյուր գործարքի հետ: Եթե ​​գործարքը անսովոր է, ապա այդ գործարքը պետք է հաղորդվի: Սա վերաբերում է նաև բոլոր գործարքներին, որոնք կազմում են $ 25,000 կամ ավելին: Բնակության վայրի մատակարարողները, որոնք հասցեն կամ փոստային հասցեն մատչելի են դարձնում երրորդ անձանց ՝ գործարար կամ մասնագիտական ​​հիմունքներով, պետք է նաև հաճախորդի համար կատարեն պատշաճ ջանասիրություն յուրաքանչյուր հաճախորդի համար: Եթե ​​կասկածվում է, որ հնարավոր է փողերի լվացում կամ ահաբեկչության ֆինանսավորում ներգրավված լինի բնակության վայրի տրամադրման մեջ, գործարքը պետք է հաղորդվի:

Ֆինանսական հաստատություններ

Ֆինանսական հաստատություններում ընդգրկված են բանկերը, փոխանակման կետերը, խաղատները, հավատարմագրային գրասենյակները, ներդրումային հաստատությունները և որոշակի ապահովագրողները: Այս հաստատությունները պետք է միշտ վարեն հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն և նրանք պետք է զեկուցեն անսովոր գործարքների մասին: Այնուամենայնիվ, բանկերը կարող են կիրառվել տարբեր կանոններ:

Անկախ մասնագետներ

Անկախ մասնագետների դասակարգում ընդգրկված են հետևյալ անձինք `նոտարները, փաստաբանները, հաշվապահները, հարկային խորհրդատուները և վարչական գրասենյակները: Այս մասնագիտական ​​խմբերը պետք է կատարեն հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն և հայտնեն անսովոր գործարքների մասին:

Wwft- ին կարող են ենթարկվել նաև այն հաստատությունները, որոնք ինքնուրույն իրականացնում են մասնագիտական ​​հիմունքներով գործողություններ, որոնք համապատասխանում են վերը նշված հաստատությունների կողմից իրականացվող գործունեությանը: Սա կարող է ներառել հետևյալ գործողությունները.

  • ընկերություններին խորհուրդ տալ կապիտալի կառուցվածքի, բիզնեսի ռազմավարության և հարակից գործունեության վերաբերյալ.
  • Ընկերությունների միաձուլման և ձեռքբերման ոլորտում խորհրդատվություն և ծառայություններ մատուցելը.
  • ընկերությունների կամ իրավաբանական անձանց ստեղծում կամ կառավարում.
  • ընկերություններում իրավաբանական անձանց կամ բաժնետոմսերի գնում կամ վաճառք;
  • ընկերությունների կամ իրավաբանական անձանց լրիվ կամ մասնակի ձեռքբերումը.
  • հարկերի հետ կապված գործողությունները:

Որպեսզի որոշվի, թե հաստատությունը ենթակա է Wwft- ի, թե ոչ, կարևոր է հաշվի առնել այն գործունեությունը, որն իրականացնում է հաստատությունը: Եթե ​​հաստատությունը միայն տեղեկատվություն է տրամադրում, հաստատությունը սկզբունքորեն ենթակա չէ Wwft- ին: Եթե ​​հաստատությունը հաճախորդներին խորհուրդներ է տալիս, հաստատությունը կարող է ենթարկվել Wwft- ի: Այնուամենայնիվ, կա մի բարակ գիծ տեղեկատվություն տրամադրելու և խորհուրդներ տալու միջև: Բացի այդ, պարտադիր հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությունը պետք է տեղի ունենա նախքան հաստատությունը հաճախորդի հետ գործնական պայմանագիր կնքելը: Երբ հիմնարկն ի սկզբանե կարծում է, որ հաճախորդին պետք է տրամադրվի միայն տեղեկատվություն, բայց ավելի ուշ պարզվում է, որ խորհուրդներ տրվել են կամ պետք է տրվեն նաև, նախնական հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ վարելու պարտավորությունը չի բավարարվում: Շատ ռիսկային է նաև հիմնարկի գործունեությունը բաժանել Wwft- ին ենթակա գործողությունների և Wwft- ին ենթակա գործողությունների, քանի որ այդ գործողությունների միջև սահմանը շատ անորոշ է: Բացի այդ, կարող է նաև լինել այն դեպքը, որ առանձին գործողություններ ենթակա չեն Wwft- ի, բայց որ այդ գործողությունները ենթադրում են Wwft- ի պարտավորություն, երբ նրանք միանում են միասին: Ուստի կարևոր է նախօրոք որոշել, թե ձեր հիմնարկը ենթակա է Wwft- ին:

Որոշակի պայմաններում հաստատությունը կարող է ընկնել ոչ թե Wwft- ի, այլ Նիդեռլանդների վստահության գրասենյակի վերահսկողության մասին օրենքի (Wtt) շրջանակներում: Wtt- ն ավելի խիստ պահանջներ է պարունակում հաճախորդների պատշաճ ջանասիրության վերաբերյալ, իսկ Wtt ենթակա հաստատությունները թույլատրման կարիք ունեն `իրենց գործունեությունն իրականացնելու համար: Համաձայն Wtt- ի ​​`հաստատություն, որը բնակավայր է տրամադրում և որը նաև լրացուցիչ գործունեություն է իրականացնում, ենթակա է Wtt: Այս լրացուցիչ գործողությունները բաղկացած են իրավաբանական խորհրդատվություն տրամադրելուց, հարկային հայտարարագրերի խնամքից, տարեկան հաշիվների կազմման, գնահատման և մոնիտորինգի կամ վարչարարության վարման կամ կորպորացիայի կամ իրավաբանական անձի տնօրեն ձեռք բերելու հետ կապված գործողությունների իրականացումից: Գործնականում բնակության վայրի ապահովումը և լրացուցիչ գործողությունների իրականացումը հաճախ ղեկավարվում են երկու տարբեր հաստատությունների կողմից `համոզվելու համար, որ այդ հաստատությունները չեն մտնում Wtt- ի ​​շրջանակներում: Այնուամենայնիվ, դա այլևս հնարավոր չի լինի, երբ փոփոխված Wtt- ն ուժի մեջ մտնի: Այս օրենսդրական փոփոխությունն ուժի մեջ մտնելուց հետո, հաստատությունների, որոնք զերծ են մնում բնակության հաստատումից և երկու հաստատությունների միջև լրացուցիչ գործողություններ իրականացնելուց, նույնպես ենթակա կլինեն Wtt. Դա վերաբերում է հաստատություններին, որոնք իրենք են լրացուցիչ գործունեություն իրականացնում, բայց հաճախորդին ուղարկում են այլ հաստատություն տրամադրելու կամ բնակության հաստատություն (կամ հակառակը), ինչպես նաև հաստատություններ, որոնք գործում են որպես միջնորդ ՝ հաճախորդին կապ հաստատելով տարբեր կողմերի հետ, որոնք կարող են բնակավայր ապահովել և վարել: լրացուցիչ գործողություններ: [2] Կարևոր է, որ հաստատությունները լավ պատկերացում ունենան իրենց գործունեության վերաբերյալ, որպեսզի որոշեն, թե որ օրենքն է վերաբերում դրանց:

2. Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Ըստ Wwft- ի, հաստատությունը, որը ենթակա է Wwft- ին, պետք է հաճախորդին պատշաճ ջանասիրություն ցուցաբերի: Հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունը պետք է իրականացվի նախքան հաստատությունը հաճախորդի հետ գործնական պայմանագիր կնքելը և նախքան ծառայություններ մատուցելը: Հաճախորդի պատշաճ աշխատասիրությունը ենթադրում է, ի թիվս այլ բաների, որ հաստատությունը պարտավոր է պահանջել իր հաճախորդների ինքնությունը, պետք է ստուգի այդ տեղեկատվությունը, արձանագրի այն և պահպանի այն հինգ տարի:

Wwft- ի համաձայն հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությունը ռիսկային է: Սա նշանակում է, որ հաստատությունը պետք է ռիսկի դիմի ՝ հաշվի առնելով իր սեփական ընկերության բնույթն ու չափը և ռիսկերը ՝ կապված որոշակի բիզնեսի հետ կապված գործարքների հետ: Պատշաճ ուշադրության ինտենսիվությունը պետք է համապատասխանի այդ ռիսկերին: [3] Wwft- ը ենթադրում է հաճախորդի հետևողականության երեք մակարդակ. Ստանդարտ, պարզեցված և կատարելագործված: Ելնելով ռիսկերից ՝ հաստատությունը պետք է որոշի, թե վերոհիշյալ հաճախորդներից որ մեկը պետք է կատարի պատշաճ ջանասիրություն: Հաճախորդի պատշաճ ուշադրության ռիսկի վրա հիմնված մեկնաբանությունից բացի, որը պետք է իրականացվի ստանդարտ դեպքերում, ռիսկի գնահատումը կարող է նաև լինել պարզեցված կամ ուժեղացված հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն կատարելու պատճառ: Ռիսկերը գնահատելիս պետք է հաշվի առնել հետևյալ կետերը. Հաճախորդները, երկրները և աշխարհագրական պատճառները, որտեղ գործում է հաստատությունը, և մատուցվող ապրանքներն ու ծառայությունները: [4]

Wwft- ը չի նշում, թե որ միջոցները պետք է ձեռնարկեն ինստիտուտները `հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությունը գործարքի ռիսկայնության և զգայունության հետ հավասարակշռելու համար: Այնուամենայնիվ, հաստատությունների համար կարևոր է ռիսկի վրա հիմնված ընթացակարգեր սահմանելը, որպեսզի որոշեն, թե որ ինտենսիվությամբ պետք է իրականացվի հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն: Օրինակ, կարող են իրականացվել հետևյալ միջոցառումները. Ռիսկերի մատրիցի ստեղծում, ռիսկերի քաղաքականության կամ պրոֆիլի ձևավորում, հաճախորդի ընդունման ընթացակարգերի տեղադրում, ներքին հսկողության միջոցառումների կամ այդ միջոցների համադրություն: Ավելին, առաջարկվում է իրականացնել ֆայլերի կառավարում և գրանցել բոլոր գործարքների և համապատասխան ռիսկերի գնահատման հաշվառումը: Wwft– ի հետ կապված պատասխանատու մարմինը ՝ Ֆինանսական հետախուզության բաժինը (ՖՀՄ), կարող է պահանջել որևէ հաստատություն տրամադրի փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված ռիսկերի նույնականացում և գնահատում: Հաստատությունը պարտավոր է կատարել այդպիսի հայցը [5]: Wwft- ը պարունակում է նաև ցուցիչներ, որոնք ցույց են տալիս, թե որ ինտենսիվությամբ պետք է իրականացվի հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն:

2.1 Ստանդարտ հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Սովորաբար, հաստատությունները պետք է կատարեն ստանդարտ հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն: Այս պատշաճ ջանասիրությունը բաղկացած է հետևյալ տարրերից.

  • հաճախորդի ինքնության որոշում, հաստատում և գրանցում.
  • Վերջնական շահառուի սեփականատիրոջ (UBO) ինքնությունը որոշելը, հաստատելը և հաշվառումը.
  • առաջադրանքի կամ գործարքի նպատակը և բնույթը որոշելը և գրանցելը:

Հաճախորդի ինքնությունը

Որպեսզի իմանալ, թե ում ծառայություններ են մատուցվում, հաճախորդի ինքնությունը պետք է որոշվի նախքան հաստատությունը սկսի իր ծառայությունների մատուցումը: Հաճախորդին նույնականացնելու համար հաճախորդին պետք է հարցնեն նրա ինքնության մանրամասները: Հետագայում հաճախորդի ինքնությունը պետք է հաստատվի: Ֆիզիկական անձի համար այս ստուգումը կարող է իրականացվել բնօրինակ անձնագիր, վարորդական վկայական կամ անձը հաստատող քարտ հայցելով: Հաճախորդներից, որոնք իրավաբանական անձինք են, պետք է պահանջվեն առևտրի գրանցամատյանից կամ այլ հուսալի փաստաթղթերից կամ տվյալներից քաղվածքներ տրամադրել միջազգային տրաֆիկում: Այս տեղեկատվությունը հաստատը պետք է պահպանի հինգ տարի:

Ինքնությունը UBO- ն

Եթե ​​հաճախորդը իրավաբանական անձ է, գործընկերությունը, հիմնադրամը կամ վստահությունը, UBO- ն պետք է նույնականացվի և հաստատվի: Իրավաբանական անձի UBO- ն ֆիզիկական անձ է, որը ՝

  • հաճախորդի կապիտալում ունի ավելի քան 25% հետաքրքրություն. կամ
  • կարող է իրականացնել հաճախորդի բաժնետերերի ընդհանուր ժողովում բաժնետոմսերի կամ քվեարկության իրավունքի 25% կամ ավելին: կամ
  • կարող է իրական հսկողություն իրականացնել հաճախորդի մեջ. կամ
  • հիմնադրամի կամ հավատարմագրային միջոցների 25% կամ ավելի շահառու է. կամ
  • հատուկ հսկողություն է իրականացնում հաճախորդների ակտիվների 25% կամ ավելին:

Գործընկերության UBO- ն այն ֆիզիկական անձն է, որը գործընկերությունը լուծարելու պահից իրավունք ունի բաժնետոմսեր բաժին ունենալ 25% կամ ավելի ակտիվների մեջ կամ իրավունք ունի բաժնետոմսերի բաժնեմաս ստանալ 25% կամ ավելի շահույթում: Վստահությամբ, կարգավորիչը (ներ) -ը և հոգաբարձուն (ներ) ը պետք է նույնականացվեն:

Երբ UBO- ի ինքնությունը որոշվում է, այդ ինքնությունը պետք է հաստատվի: Հաստատությունը պետք է գնահատի փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված ռիսկերը. UBO- ի ստուգումը պետք է տեղի ունենա ըստ այդ ռիսկերի: Սա կոչվում է ռիսկերի վրա հիմնված ստուգում: Ստուգման ամենախորը ձևը հիմք հանդիսացող փաստաթղթերի, ինչպիսիք են գործերը, պայմանագրերը և գրանցումները հանրային ռեգիստրներում կամ այլ հուսալի աղբյուրների միջոցով որոշելն են, որ տվյալ UBO- ն իրականում լիազորված է 25% կամ ավելին: Այս տեղեկատվությունը կարող է պահանջվել այն դեպքում, երբ մեծ ռիսկ կա փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված: Երբ առկա է ցածր ռիսկ, հաստատությունը կարող է հաճախորդին ստորագրել UBO հայտարարագիր: Ստորագրելով այս հայտարարագիրը, հաճախորդը հաստատում է UBO- ի ինքնության ճշգրտությունը:

Առաջադրանքի կամ գործարքի նպատակը և բնույթը

Հաստատությունները պետք է ուսումնասիրություն կատարեն նախատեսված գործարար հարաբերությունների կամ գործարքի նախապատմության և նպատակի վերաբերյալ: Սա պետք է կանխի հաստատությունների ծառայությունների օգտագործումը փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման համար: Հանձնարարականի կամ գործարքի բնույթի հետաքննությունը պետք է հիմնված լինի ռիսկերի վրա: [6] Երբ հանձնարարության կամ գործարքի բնույթը որոշվել է, դա պետք է գրանցվի գրանցամատյանում:

2.2 Պարզեցված հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Հնարավոր է նաև, որ հիմնարկությունը համապատասխանի Wwft- ին `պարզեցված հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ: Ինչպես արդեն քննարկվել է, հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության ինտենսիվությունը որոշվելու է ռիսկերի վերլուծության հիման վրա: Եթե ​​այս վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը ցածր է, կարող է իրականացվել հաճախորդի պարզեցված պատշաճ վերաբերմունքը: Wwft- ի համաձայն, պարզեցված հաճախորդի պատշաճ վերաբերմունքը, ամեն դեպքում, բավարար է, եթե հաճախորդը բանկ է, ապահովագրող կամ այլ ֆինանսական հաստատություն, ցուցակված ընկերություն կամ ԵՄ կառավարական հիմնարկ: Նման դեպքերում անհրաժեշտ է որոշել և գրանցել միայն հաճախորդի ինքնությունը և գործարքի նպատակը և բնույթը 2.1-ով նկարագրված ձևով: Պատվիրատուի ստուգումը և UBO- ի նույնականացումը և հաստատումը այս դեպքում անհրաժեշտ չեն:

2.3 Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Կարող է նաև լինել այն դեպքը, որ հաճախորդի կատարելագործված պատշաճ աշխատասիրությունը պետք է իրականացվի: Սա այն դեպքն է, երբ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը մեծ է: Ըստ Wwft- ի, հաճախորդի կատարելագործված պատշաճ ուսումնասիրությունը պետք է իրականացվի հետևյալ իրավիճակներում.

  • նախօրոք կասկածներ կան փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման բարձրացման ռիսկի մասին.
  • հաճախորդը ֆիզիկապես ներկա չէ նույնականացմանը.
  • հաճախորդը կամ UBO- ն քաղաքականապես ենթարկվող անձն է:

Փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման աճող ռիսկի կասկածանքով

Երբ ռիսկերի վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման մեծ ռիսկ կա, պետք է իրականացվի հաճախորդների պատշաճ ուսումնասիրություն: Այս բարելավված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունը, օրինակ, կարող է իրականացվել հաճախորդի կողմից Լավ պահվածքի հավաստագիր ստանալու խնդրանքով, հետագայում ուսումնասիրելով տնօրենների խորհրդի և վստահված անձանց լիազորությունները և գործառույթները կամ ուսումնասիրելով միջոցների ծագումը և նպատակակետը, ներառյալ բանկի հայցը հայտարարություններ: Այն միջոցները, որոնք պետք է ձեռնարկվեն, կախված են իրավիճակից:

Հաճախորդը ֆիզիկապես ներկա չէ նույնականացմանը

Եթե ​​հաճախորդը ֆիզիկապես ներկա չէ նույնականացմանը, ապա դա հանգեցնում է փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ավելի մեծ ռիսկի: Այդ դեպքում այդ հատուկ ռիսկը փոխհատուցելու համար պետք է միջոցներ ձեռնարկվեն: Wwft- ը նշում է, թե որ ընտրանքներն են հաստատությունները փոխհատուցելու ռիսկը.

  • հաճախորդի նույնականացումը լրացուցիչ փաստաթղթերի, տվյալների կամ տեղեկատվության հիման վրա (օրինակ `անձնագրի կամ առաքյալների նոտարական պատճենը).
  • ներկայացված փաստաթղթերի իսկությունը գնահատելը.
  • գործարար կապի կամ գործարքի հետ կապված առաջին վճարումը երաշխավորելը հաճախորդի հաշվին կամ նրա հաշվին `հաշվին, որի հաշվին հաշվառվում է անդամ պետությունում գրանցված գրասենյակ կամ նշանակված պետությունում գտնվող բանկի հետ: այս պետությունում բիզնես վարելու լիցենզիա:

Եթե ​​նույնականացման վճար է կատարվում, մենք խոսում ենք ստացված նույնականացման մասին: Սա նշանակում է, որ հաստատությունը կարող է օգտագործել հաճախորդի կողմից ավելի վաղ կատարված պատշաճ ջանասիրության տվյալները: Ստացված նույնականացումը թույլատրվում է, քանի որ այն բանկը, որտեղ տեղի է ունենում նույնականացման վճարը, նաև հաստատություն է, որը ենթակա է Wwft- ի կամ նմանատիպ վերահսկողության այլ անդամ պետությունում: Սկզբունքորեն, այդ նույնականացման վճարն իրականացնելիս հաճախորդն արդեն նույնականացվում է բանկի կողմից:

Հաճախորդը կամ UBO- ն քաղաքականապես ենթարկվող անձն է

Քաղաքականորեն ենթարկվող անձինք (PEP- ները) այն անձինք են, որոնք Նիդեռլանդներում կամ արտերկրում ակնառու քաղաքական պաշտոն են զբաղեցնում, կամ մինչև մեկ տարի առաջ այդպիսի պաշտոն են զբաղեցրել, և

  • ապրել արտերկրում (անկախ նրանից ՝ նրանք հոլանդական քաղաքացիություն ունեն, թե մեկ այլ քաղաքացի),

OR

  • ապրել Նիդեռլանդներում, բայց չունեն հոլանդական քաղաքացիություն:

Անկախ նրանից, թե անձը PEP- ն է, պետք է հետաքննել ինչպես հաճախորդի, այնպես էլ հաճախորդի ցանկացած UBO- ի համար: Հետևյալ անձինք ցանկացած դեպքում PEP- ն են.

  • պետությունների ղեկավարներ, կառավարության ղեկավարներ, նախարարներ և պետական ​​քարտուղարներ;
  • խորհրդարանականներ;
  • բարձր դատական ​​իշխանությունների անդամներ.
  • կենտրոնական բանկերի աուդիտորական գրասենյակների և կառավարման խորհուրդների անդամներ.
  • դեսպաններ, աշխատավորներ և բանակի բարձրաստիճան սպաներ.
  • վարչական մարմինների անդամներ, ինչպես գործադիր, այնպես էլ վերահսկող;
  • պետական ​​ընկերությունների մարմիններ.
  • Վերոհիշյալ անձանց անմիջական ընտանիքի անդամները կամ մերձավոր գործակիցները: [7]

Երբ ներգրավված է PEP, հաստատությունը պետք է հավաքի և ստուգի ավելի շատ տվյալներ `փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման բարձր ռիսկը բավարար կերպով նվազեցնելու և վերահսկելու համար: [8]

3. Անսովոր գործարքի մասին տեղեկացնելը

Երբ հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունն ավարտվում է, հաստատությունը պետք է որոշի `առաջարկվող գործարքն անսովոր է: Եթե ​​դա այդպես է, և կարող է ներգրավվել փողերի լվացում կամ ահաբեկչության ֆինանսավորում ներգրավված լինել, գործարքը պետք է հաղորդվի:

Եթե ​​հաճախորդը պատշաճ ջանասիրությամբ չի տրամադրել օրենքով սահմանված տվյալները, կամ եթե կան փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման մեջ ներգրավվելու նշաններ, ապա գործարքի մասին պետք է տեղեկացվի ՖՀՄ-ին: Սա ըստ Wwft- ի: Նիդեռլանդների իշխանությունները սահմանել են սուբյեկտիվ և օբյեկտիվ ցուցումներ, որոնց հիման վրա հաստատությունները կարող են որոշել, թե արդյոք կա անսովոր գործարք: Եթե ​​ցուցանիշներից մեկը հարցականի տակ է, ենթադրվում է, որ գործարքն անսովոր է: Այս գործարքն այնուհետև պետք է հնարավորինս շուտ զեկուցվի ԾԻԳ-ին: Սահմանվում են հետևյալ ցուցանիշները.

Սուբյեկտիվ ցուցանիշներ

  1. Գործարք, որով հիմնարկը հիմք ունի ենթադրելու, որ այն կարող է առնչվել փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ: Ֆինանսական գործողությունների աշխատանքային խմբի կողմից նույնականացվել են նաև տարբեր ռիսկային երկրներ:

Օբյեկտիվ ցուցանիշներ

  1. Գործարքները, որոնք ոստիկանությանը կամ Հանրային դատախազությանը զեկուցվում են փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված, պետք է հաղորդվեն նաև ԾԻԳ-ին. ի վերջո, կա ենթադրություն, որ այդ գործարքները կարող են կապված լինել փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ:
  2. Գործարքը, որի օգտին կարող է օգտվել այն (իրավաբանական) անձը, որը բնակվում է կամ ունի իր հաշվառման հասցեն այն պետությունում, որը նշանակված է նախարարների կանոնակարգով որպես պետություն, որը ռազմավարական թերություններ ունի փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման մեջ:
  3. Գործարք, որի ընթացքում վաճառվում է մեկ կամ մի քանի մեքենա, նավ, արվեստի առարկաներ կամ զարդեր (մասնակի) կանխիկ վճարման համար, որի դիմաց կանխիկ վճարման ենթակա գումարը կազմում է 25,000 եվրո կամ ավելի:
  4. Գործարքը ավելի քան 15,000 եվրո գումարի գործարքի համար, որի դեպքում կանխիկի փոխանակումը տեղի է ունենում մեկ այլ արժույթի կամ փոքրից մինչև մեծ դավանանքների համար:
  5. Կանխիկ կանխավճար ՝ ավելի քան 15,000 եվրո գումարի դիմաց ՝ հօգուտ վարկային քարտի կամ կանխավճարային վճարման գործիքների:
  6. Վարկային քարտի կամ կանխավճարային վճարման գործիքի օգտագործումը գործարքի հետ կապված `15,000 եվրո եվ ավելի գումարով:
  7. Գործարքը 15,000 եվր եվ ավելի եվրո գումարի դիմաց, որը վճարվել է հաստատությանը կամ դրա միջոցով դրամական միջոցներով, կրողի հաշվին, կանխավճարային գործիքով կամ վճարման նմանատիպ միջոցներով:
  8. Գործարքներ, որոնցով գրավատուների հսկողության տակ են բերվում մի ապրանք կամ մի քանի ապրանքներ, որոնց գրավադրությամբ տրամադրված գումարը կազմում է $ 25,000 կամ ավելին:
  9. Գործարք 15,000 եվր եվ ավելի գումարի չափով, որը վճարվում է հաստատությանը կամ դրա միջոցով կանխիկ, չեկերով, կանխավճարային գործիքով կամ արտարժույթով:
  10. Մետաղադրամներ, թղթադրամներ կամ այլ թանկարժեք իրեր պահելու համար `ավելի քան 15,000 եվրո:
  11. Կիրո վճարման գործարքը 15,000 եվր եվ ավելի գումարի համար:
  12. 2,000 կամ ավելի եվրոյի չափով դրամական փոխանցում, եթե դա չի վերաբերում մի հաստատությունից դրամական փոխանցմանը, որն այս փոխանցումը կատարում է հաշվարկից մեկ այլ հաստատություն, որը ենթակա է անսովոր գործարքի մասին հաղորդման պարտավորությանը, որը բխում է Wwft- ից: [9]

Ոչ բոլոր ցուցանիշներն են վերաբերում բոլոր հաստատություններին: Դա կախված է այն հաստատության տեսակից, որի ցուցիչները վերաբերում են հաստատությանը: Երբ վերը նկարագրված գործարքներից մեկը տեղի է ունենում որոշակի հաստատությունում, դա համարվում է անսովոր գործարք: Այս գործարքի մասին պետք է տեղեկացվի ՖՀՄ-ին: ՖՀՄ-ն հաշվետվությունը գրանցում է որպես անսովոր գործարքի զեկույց: FIU- ն այնուհետև գնահատում է, թե արդյոք անսովոր գործարքը կասկածելի է, և պետք է քննվի քրեական հետաքննության մարմնի կամ անվտանգության ծառայության կողմից:

4: Փոխհատուցում

Եթե ​​հիմնարկությունը անսովոր գործարքի մասին հայտնում է ՖՀՄ-ին, ապա այդ զեկույցը հատուցում է պահանջում: Ըստ Wwft- ի, զեկույցի համատեքստում բարեխղճորեն տրամադրված FIU- ին տրամադրված տվյալները կամ տեղեկատվությունը չեն կարող հիմք հանդիսանալ փողերի լվացման կասկածանքով զեկուցված հաստատության քննության կամ հետապնդման հիմքերի համար: կամ ահաբեկչության ֆինանսավորումը այս հաստատության կողմից: Ավելին, այդ տվյալները չեն կարող ծառայել որպես մեղադրական եզրակացություն: Սա վերաբերում է նաև ինստիտուտի կողմից FIU- ին տրամադրված տվյալների ՝ այն հիմնավոր ենթադրությամբ, որ դա ենթադրում է համապատասխանություն Wwft- ից բխող հաշվետվությունների ստանձնման պարտավորության: Սա նշանակում է, որ այն տեղեկատվությունը, որը հաստատությունը տրամադրել է ՖՀՄ-ին, անսովոր գործարքի մասին հաղորդման համատեքստում, չի կարող օգտագործվել հաստատության դեմ ՝ փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման վերաբերյալ քրեական հետաքննության մեջ: Այս փոխհատուցումը տարածվում է նաև այն հաստատությունների համար, ովքեր աշխատում են հաստատության համար, որոնք տվյալները և տեղեկատվությունը տրամադրել են ՖՀՄ-ին: Բարեխիղճ գործարքի մասին անսովոր գործարքի մասին զեկուցելով ՝ հատուցվում է քրեական հատուցում:

Բացի այդ, հաստատությունը, որը հաղորդել է անսովոր գործարքի մասին կամ Wwft- ի հիման վրա տրամադրել է լրացուցիչ տեղեկատվություն, պատասխանատվություն չի կրում որևէ վնասի համար, որը արդյունքում կրել է երրորդ կողմը: Սա նշանակում է, որ հաստատությունը չի կարող պատասխանատվություն կրել այն վնասի համար, որը հաճախորդը կրում է անսովոր գործարքի մասին զեկույցի արդյունքում: Հետևաբար, կատարելով անսովոր գործարքի մասին հաղորդելու պարտավորությունը, քաղաքացիական փոխհատուցումը տրվում է նաև հաստատությանը: Քաղաքացիական փոխհատուցումը տարածվում է նաև այն անձանց համար, ովքեր աշխատում են հաստատության համար, որը հայտնել է անսովոր գործարքի մասին կամ տեղեկատվություն է ներկայացրել ՖՀՄ-ին:

5. Wwft- ից բխող այլ պարտավորություններ

Wwft- ը, բացի հաճախորդի պատշաճ վերաբերմունքի և անսովոր գործարքների մասին ՖՀՄ-ին զեկուցելու պարտավորությունից բացի, Wwft- ը ենթադրում է նաև գաղտնիության և հաստատությունների համար վերապատրաստման պարտավորություն:

Գաղտնիության պարտավորություն

Գաղտնիության պարտավորությունը ենթադրում է, որ հաստատությունը չի կարող որևէ մեկին տեղեկացնել ԾԻԳ-ին վերաբերող զեկույցի և այն կասկածի մասին, որ փողերի լվացումը կամ ահաբեկչության ֆինանսավորումը ներգրավված է գործարքում: Հիմնարկին նույնիսկ արգելվում է այդ մասին տեղեկացնել շահագրգիռ հաճախորդին: Դրա պատճառն այն է, որ ՖՀՄ-ն հետաքննություն կսկսի անսովոր գործարքի վերաբերյալ: Գաղտնիության պարտականությունը տեղադրված է, որպեսզի հետաքննություն իրականացնող կողմերին հնարավորություն տրվի, օրինակ, ապացույցներ տնօրինել:

Ուսուցման պարտավորություն

Ըստ Wwft- ի, հաստատությունները վերապատրաստման պարտավորություն ունեն: Վերապատրաստման այս պարտականությունը ենթադրում է, որ հաստատության աշխատակիցները պետք է ծանոթ լինեն Wwft- ի դրույթներին, քանի դեռ դա կարևոր է իրենց պարտականությունների կատարման համար: Աշխատակիցները պետք է նաև կարողանան պատշաճ վարվել հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ և ճանաչել անսովոր գործարք: Դրան հասնելու համար անհրաժեշտ է իրականացնել պարբերական դասընթացներ:

6. Wwft- ին չհամապատասխանելու հետևանքները

Wwft- ից բխում են տարբեր պարտավորություններ. Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն իրականացնելը, անսովոր գործարքների մասին տեղեկացնելը, գաղտնիության պարտականությունը և վերապատրաստման պարտավորությունը: Տարբեր տվյալներ նույնպես պետք է գրանցվեն և պահվեն, և հաստատությունը պետք է միջոցներ ձեռնարկի ՝ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը նվազեցնելու համար:

Եթե ​​հաստատությունը չի կատարում վերը թվարկված պարտավորությունները, միջոցներ կձեռնարկվեն: Կախված հաստատության տեսակից ՝ Ուվֆտին համապատասխանության հսկողությունը իրականացվում է հարկային մարմինների / Բյուրոյի վերահսկողության Wwft- ի, Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկի, Ֆինանսական շուկաների հոլանդական մարմնի, Ֆինանսական վերահսկողության գրասենյակի կամ Հոլանդիայի փաստաբանների ասոցիացիայի կողմից: Այս վերահսկիչները իրականացնում են վերահսկողական քննություններ ՝ ստուգելու, թե հաստատությունը ինչպես է պատշաճ կերպով համապատասխանում Wwft- ի դրույթներին: Այս քննություններում գնահատվում է ռիսկի քաղաքականության ուրվագիծը և առկայությունը: Հետաքննությունը նպատակ ունի նաև ապահովել, որ հաստատություններն իրականում հայտնում են անսովոր գործարքների մասին: Եթե ​​Wwft- ի դրույթները խախտվում են, վերահսկիչ մարմինները իրավասու են կարգադրություն նշանակել լրացուցիչ տուգանքի կամ վարչական տուգանքի ենթակա: Նրանք նաև հնարավորություն են տալիս հրահանգել հաստատությանը `հետևելու որոշակի գործողությունների ընթացքին, որը վերաբերում է ներքին ընթացակարգերի զարգացմանը և աշխատողների վերապատրաստմանը:

Եթե ​​հաստատությանը չի հաջողվել հաղորդել անսովոր գործարքի մասին, ապա տեղի է ունենալու Wwft- ի խախտում: Նշանակություն չունի `զեկուցելու ձախողումը դիտավորյալ կամ պատահական է եղել: Եթե ​​հաստատությունը խախտում է Wwft- ը, դա ենթադրում է տնտեսական հանցագործություն ՝ համաձայն Հոլանդիայի տնտեսական հանցագործությունների մասին օրենքի: ՖՀՄ-ն կարող է հետագա քննություններ անցկացնել նաև հաստատության հաշվետու վարքի վերաբերյալ: Լուրջ դեպքերում վերահսկիչ մարմինները կարող են նույնիսկ այդ խախտման մասին հաղորդել Հոլանդիայի դատախազին, որը կարող է հետագայում քրեական հետաքննություն սկսել այդ հաստատության դեմ: Այնուհետև հիմնարկությունը հետապնդվելու է, քանի որ չի համապատասխանել Wwft- ի դրույթներին:

7: եզրափակում

Wwft- ը օրենք է, որը տարածվում է շատ հաստատությունների վրա: Հետևաբար, այս հաստատությունների համար կարևոր է իմանալ, թե որ պարտավորություններն են պետք կատարել, որպեսզի համապատասխանեն Wwft- ին: Հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության, անսովոր գործարքների մասին տեղեկացնելը, գաղտնիության պարտականությունը և վերապատրաստման պարտավորությունը բխում են Wwft- ից: Այս պարտավորությունները ստեղծվել են `ապահովելու, որ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը հնարավորինս փոքր լինի, և որ անհապաղ գործողություններ կարող են ձեռնարկվել, երբ կասկած կա, որ այդ գործողությունները տեղի են ունենում: Հաստատությունների համար կարևոր է գնահատել ռիսկերը և համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել: Կախված հաստատության տեսակից և գործունեությունից, որը հաստատությունն իրականացնում է, կարող են կիրառվել տարբեր կանոններ:

Wwft- ը ոչ միայն ենթադրում է, որ հաստատությունները պետք է կատարեն Wwft- ից բխող պարտավորությունները, այլև բխում է այլ հետևանքների հաստատությունների համար: Երբ ԾԻԳ-ին վերաբերող զեկույցը կատարվում է բարեխղճորեն, հանցավոր և քաղաքացիական փոխհատուցումը տրվում է հաստատությանը: Այդ դեպքում հաստատության կողմից տրամադրված տեղեկատվությունը չի կարող օգտագործվել դրա դեմ: Բացառված է նաև ՀՊԾ-ից ​​հաշվետվությունից բխող հաճախորդի վնասի համար քաղաքացիական պատասխանատվությունը: Մյուս կողմից, հետևանքներ կան, երբ Wwft- ը խախտվում է: Ամենավատ դեպքում `հաստատությունը նույնիսկ կարող է քրեական հետապնդման ենթարկվել: Հետևաբար, հաստատությունների համար շատ կարևոր է պահպանել Wwft- ի դրույթները, ոչ միայն նվազեցնել փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը, այլև պաշտպանվել իրենցից:
_____________________________

[1] «Wat is de Wwft», Belastingdienst 09-07-2018, www.belastingdienst.nl.

[2] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[3] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 3 (MvT):

[4] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 3 (MvT):

[5] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 8 (MvT):

[6] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 3 (MvT):

[7] «Wat is een PEP», Autoriteit Financiele Markten- ը 09-07-2018, www.afm.nl.

[8] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 4 (MvT):

[9] «Մելդերգրոփեն», ՖՀՄ 09-07-2018, www.fiu-nederland.nl.

բաժնետոմս
Law & More B.V.