Բացատրվել է հոլանդական փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման ակտը

2018 թվականի օգոստոսի XNUMX-ին ուժի մեջ է մտել հոլանդական փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման ակտը (հոլանդերեն ՝ Wwft) տաս տարի: Wwft- ի հիմնական նպատակը ֆինանսական համակարգի մաքուր պահպանումն է. օրենքը նպատակ ունի կանխել ֆինանսական համակարգը օգտագործումը փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հանցավոր նպատակներով: Դրամական միջոցների լվացում նշանակում է, որ անօրինական կերպով ձեռք բերված ակտիվները օրինականացվում են անօրինական ծագումը պարզելու համար: Ահաբեկչության ֆինանսավորումը տեղի է ունենում այն ​​ժամանակ, երբ կապիտալը օգտագործվում է ահաբեկչական գործողությունները հեշտացնելու համար: Ըստ Wwft- ի, կազմակերպությունները պարտավոր են հաղորդել անսովոր գործարքների մասին: Այս զեկույցները նպաստում են փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման բացահայտմանը և հետապնդմանը: Wwft- ը մեծ ազդեցություն ունի Նիդեռլանդներում գործող կազմակերպությունների վրա: Կազմակերպությունները ակտիվորեն պետք է միջոցներ ձեռնարկեն, որպեսզի կանխեն փողերի լվացումը և ահաբեկչության ֆինանսավորումը տեղի չունենա: Այս հոդվածում կքննարկվեն, թե որ հաստատություններն են Wwft- ի շրջանակներում, որոնք են այդ հաստատությունները պարտավորություններ ունեն Wwft- ի համաձայն և ինչ հետևանքներ են ունենում այն ​​դեպքում, երբ հաստատությունները չեն համապատասխանում Wwft- ին:

Բացատրվել է հոլանդական փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման ակտը

1. Այն հաստատությունները, որոնք ընդգրկված են Wwft- ի շրջանակներում

Որոշ հաստատություններ պարտավոր են պահպանել Wwft- ի դրույթները: Որպեսզի գնահատենք, թե արդյոք հաստատությունը ենթակա է Wwft- ի, ուսումնասիրվում է հաստատության տեսակը և հաստատության կողմից իրականացվող գործունեությունը: Wwft- ի ենթակա հաստատությունից կարող է պահանջվել հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն կատարելու կամ գործարքի մասին տեղեկացնելու համար: Wwft- ի ենթակա են հետևյալ հաստատությունները.

  • ապրանքների վաճառող;
  • միջնորդներ ապրանքների առքուվաճառքի մեջ.
  • անշարժ գույքի գնահատողներ.
  • անշարժ գույքի գործակալներ և միջնորդներ անշարժ գույքում.
  • գրավատուների օպերատորներ և բնակեցման մատակարարներ;
  • ֆինանսական հաստատություններ;
  • անկախ մասնագետներ:[1]

Ապրանքներ վաճառողներ

Ապրանքներ վաճառողները պարտավոր են հաճախորդին պատշաճ վերաբերմունք ցուցաբերել, երբ վաճառվող ապրանքների գինը կազմում է ավելի քան 15,000 եվրո, իսկ այդ վճարումը կատարվում է կանխիկ եղանակով: Կարևոր չէ `վճարումը տեղի է ունենում տերմիններով, թե միանգամից: Երբ որոշակի ապրանքներ, ինչպիսիք են նավերը, տրանսպորտային միջոցները և զարդեղենը վաճառելու ժամանակ տեղի է ունենում 25,000 և ավելի եվրո կանխիկ կանխավճար, վաճառողը միշտ պետք է զեկուցի այդ գործարքի մասին: Երբ վճարումը չի կատարվում կանխիկ եղանակով, Wwft- ի պարտավորություն չկա: Այնուամենայնիվ, վաճառողի բանկային հաշվին կանխիկ դեպոզը դիտվում է որպես կանխիկ վճարում:

Միջնորդները ապրանքների ձեռքբերման և իրացման գործում

Եթե ​​դուք միջնորդում եք որոշակի ապրանքների ձեռքբերման կամ իրացման մեջ, դուք ենթակա եք Wwft- ին և պարտավոր եք հաճախորդին պատշաճ ջանասիրություն ցուցաբերել: Սա ներառում է տրանսպորտային միջոցների, նավերի, զարդերի, արվեստի առարկաների և հնաոճ իրերի վաճառք և գնում: Կարևոր չէ, թե որքան բարձր է վճարվել գինը և արդյոք գինը վճարվել է կանխիկ: Երբ տեղի է ունենում 25,000 և ավելի եվրո կանխիկ վճարմամբ գործարք, այդ գործարքը միշտ պետք է հաղորդվի:

Անշարժ գույքի գնահատողներ

Երբ գնահատողը գնահատում է անշարժ գույքը և բացահայտում է անսովոր փաստեր և հանգամանքներ, որոնք կարող են առնչվել փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորմանը, այդ գործարքի մասին պետք է հաղորդվի: Այնուամենայնիվ, գնահատողները պարտավոր չեն հաճախորդին ցուցաբերել պատշաճ ջանասիրություն:

Անշարժ գույքի գործակալներ և միջնորդներ անշարժ գույքում

Այն անձինք, ովքեր միջնորդում են անշարժ գույքի առքուվաճառքում, ենթակա են Wwft- ին և յուրաքանչյուր հանձնարարականի համար պարտավոր են հաճախորդին պատշաճ ջանասիրություն ցուցաբերել: Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ կատարելու պարտավորությունը վերաբերում է նաև հաճախորդի համաձայնագրին: Եթե ​​կասկած կա, որ գործարքը կարող է ներառել փողերի լվացում կամ ահաբեկչության ֆինանսավորում, ապա այդ գործարքի մասին պետք է հաղորդվի: Սա վերաբերում է նաև այն գործարքներին, որոնց դեպքում կանխիկ դրամով ստացվում է 15,000 եվրո եվրո գումար: Կարևոր չէ ՝ այդ գումարը անշարժ գույքի գործակալին է, թե՞ երրորդ անձի:

Գրավատուների օպերատորներ և բնակելի վայրի մատակարարներ

Գրավատուների օպերատորները, ովքեր առաջարկում են մասնագիտական ​​կամ բիզնեսի գրավադրումներ, պետք է հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ վարեն յուրաքանչյուր գործարքի հետ: Եթե ​​գործարքը անսովոր է, ապա այդ գործարքը պետք է հաղորդվի: Սա վերաբերում է նաև բոլոր գործարքներին, որոնք կազմում են $ 25,000 կամ ավելին: Բնակության վայրի մատակարարողները, որոնք հասցեն կամ փոստային հասցեն մատչելի են դարձնում երրորդ անձանց ՝ գործարար կամ մասնագիտական ​​հիմունքներով, պետք է նաև հաճախորդի համար կատարեն պատշաճ ջանասիրություն յուրաքանչյուր հաճախորդի համար: Եթե ​​կասկածվում է, որ հնարավոր է փողերի լվացում կամ ահաբեկչության ֆինանսավորում ներգրավված լինի բնակության վայրի տրամադրման մեջ, գործարքը պետք է հաղորդվի:

Ֆինանսական հաստատություններ

Ֆինանսական հաստատություններում ընդգրկված են բանկերը, փոխանակման կետերը, խաղատները, հավատարմագրային գրասենյակները, ներդրումային հաստատությունները և որոշակի ապահովագրողները: Այս հաստատությունները պետք է միշտ վարեն հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն և նրանք պետք է զեկուցեն անսովոր գործարքների մասին: Այնուամենայնիվ, բանկերը կարող են կիրառվել տարբեր կանոններ:

Անկախ մասնագետներ

Անկախ մասնագետների դասակարգում ընդգրկված են հետևյալ անձինք `նոտարները, փաստաբանները, հաշվապահները, հարկային խորհրդատուները և վարչական գրասենյակները: Այս մասնագիտական ​​խմբերը պետք է կատարեն հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն և հայտնեն անսովոր գործարքների մասին:

Wwft- ին կարող են ենթարկվել նաև այն հաստատությունները, որոնք ինքնուրույն իրականացնում են մասնագիտական ​​հիմունքներով գործողություններ, որոնք համապատասխանում են վերը նշված հաստատությունների կողմից իրականացվող գործունեությանը: Սա կարող է ներառել հետևյալ գործողությունները.

  • ընկերություններին խորհուրդ տալ կապիտալի կառուցվածքի, բիզնեսի ռազմավարության և հարակից գործունեության վերաբերյալ.
  • Ընկերությունների միաձուլման և ձեռքբերման ոլորտում խորհրդատվություն և ծառայություններ մատուցելը.
  • ընկերությունների կամ իրավաբանական անձանց ստեղծում կամ կառավարում.
  • ընկերություններում իրավաբանական անձանց կամ բաժնետոմսերի գնում կամ վաճառք;
  • ընկերությունների կամ իրավաբանական անձանց լրիվ կամ մասնակի ձեռքբերումը.
  • հարկերի հետ կապված գործողությունները:

Որպեսզի որոշվի, թե հաստատությունը ենթակա է Wwft- ի, թե ոչ, կարևոր է հաշվի առնել այն գործունեությունը, որն իրականացնում է հաստատությունը: Եթե ​​հաստատությունը միայն տեղեկատվություն է տրամադրում, հաստատությունը սկզբունքորեն ենթակա չէ Wwft- ին: Եթե ​​հաստատությունը հաճախորդներին խորհուրդներ է տալիս, հաստատությունը կարող է ենթարկվել Wwft- ի: Այնուամենայնիվ, կա մի բարակ գիծ տեղեկատվություն տրամադրելու և խորհուրդներ տալու միջև: Բացի այդ, պարտադիր հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությունը պետք է տեղի ունենա նախքան հաստատությունը հաճախորդի հետ գործնական պայմանագիր կնքելը: Երբ հիմնարկն ի սկզբանե կարծում է, որ հաճախորդին պետք է տրամադրվի միայն տեղեկատվություն, բայց ավելի ուշ պարզվում է, որ խորհուրդներ տրվել են կամ պետք է տրվեն նաև, նախնական հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ վարելու պարտավորությունը չի բավարարվում: Շատ ռիսկային է նաև հիմնարկի գործունեությունը բաժանել Wwft- ին ենթակա գործողությունների և Wwft- ին ենթակա գործողությունների, քանի որ այդ գործողությունների միջև սահմանը շատ անորոշ է: Բացի այդ, կարող է նաև լինել այն դեպքը, որ առանձին գործողություններ ենթակա չեն Wwft- ի, բայց որ այդ գործողությունները ենթադրում են Wwft- ի պարտավորություն, երբ նրանք միանում են միասին: Ուստի կարևոր է նախօրոք որոշել, թե ձեր հիմնարկը ենթակա է Wwft- ին:

Որոշակի պայմաններում հաստատությունը կարող է ընկնել Հոլանդիայի Թրասթերի գրասենյակի վերահսկողության մասին օրենքի (Wtt) շրջանակներում, այլ ոչ թե Wwft: WT- ն պարունակում է ավելի խստագույն պահանջներ հաճախորդի պատշաճ ջանասիրության վերաբերյալ, և այն հաստատություններին, որոնք ենթակա են ԱՀ-ին, իրենց գործունեությունն իրականացնելու թույլտվության կարիք ունեն: Համաձայն Wtt- ի ​​`Wt- ին ենթակա են հաստատություններ, որոնք ապահովում են կացարան ապահովող և լրացուցիչ գործողություններ իրականացնող հաստատություններ: Այս լրացուցիչ գործողությունները բաղկացած են իրավաբանական խորհրդատվություն տրամադրելուց, հարկային հայտարարագրերին հոգալուց, տարեկան հաշիվների կազմման, գնահատման և մոնիտորինգի հետ կապված գործողություններ իրականացնելուց կամ վարչակազմի վարման պահպանումից կամ կորպորատիվ կամ իրավաբանական անձի տնօրենին ձեռք բերելուց: Գործնականում, բնակության ապահովում և լրացուցիչ գործողություններ իրականացնելը, հաճախ կառավարվում են երկու տարբեր հաստատությունների կողմից ՝ համոզվելու, որ այդ հաստատությունները չեն մտնում ԱՀԾ-ի շրջանակներում: Այնուամենայնիվ, դա այլևս անհնար կլինի, երբ փոփոխված Wtt-ն ուժի մեջ կմտնի: Այս օրենսդրական փոփոխությունն ուժի մեջ մտնելուց հետո, այն հաստատությունները, որոնք առանձնացնում են բնակության հաստատումը և երկու հաստատությունների միջև լրացուցիչ գործունեության իրականացումը, ենթակա կլինեն նաև ԱՀ-ին: Խոսքը վերաբերում է այն հաստատություններին, որոնք ինքնուրույն լրացուցիչ գործողություններ են իրականացնում, բայց հաճախորդին դիմում են մեկ այլ հաստատություն ապահովելու կամ բնակություն հաստատելու համար (կամ հակառակը), ինչպես նաև այն հաստատությունները, որոնք հանդես են գալիս որպես միջնորդներ ՝ հաճախորդին կապի մեջ մտնելով տարբեր կողմերի հետ, որոնք կարող են բնակություն հաստատել և կարող են վարել լրացուցիչ գործողություններ:[2] Կարևոր է, որ հիմնարկները լավ ակնարկ ունենան իրենց գործունեության վերաբերյալ, որպեսզի որոշեն, թե որ օրենքն է վերաբերում նրանց նկատմամբ:

2. Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Ըստ Wwft- ի, հաստատությունը, որը ենթակա է Wwft- ին, պետք է հաճախորդին պատշաճ ջանասիրություն ցուցաբերի: Հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունը պետք է իրականացվի նախքան հաստատությունը հաճախորդի հետ գործնական պայմանագիր կնքելը և նախքան ծառայություններ մատուցելը: Հաճախորդի պատշաճ աշխատասիրությունը ենթադրում է, ի թիվս այլ բաների, որ հաստատությունը պարտավոր է պահանջել իր հաճախորդների ինքնությունը, պետք է ստուգի այդ տեղեկատվությունը, արձանագրի այն և պահպանի այն հինգ տարի:

Wwft- ի համաձայն հաճախորդի պատշաճ աշխատասիրությունը ռիսկային ուղղվածություն ունի: Սա նշանակում է, որ հիմնարկը պարտավոր է ռիսկեր վերցնել իր սեփական ընկերության բնույթի և չափի և ռիսկերի վերաբերյալ ՝ կապված կոնկրետ գործնական հարաբերությունների կամ հաշվի առնելով գործարքի հետ: Պատշաճ ջանասիրության ինտենսիվությունը պետք է համապատասխանի այս ռիսկերին:[3] Wwft- ը ենթադրում է հաճախորդների պատշաճ ջանասիրության երեք մակարդակ ՝ ստանդարտ, պարզեցված և կատարելագործված: Ելնելով ռիսկերից `հաստատությունը պետք է որոշի, թե որ վերոհիշյալ հաճախորդի պատշաճ աշխատասիրությունը պետք է իրականացվի: Ի լրումն ռիսկի վրա հիմնված հաճախորդի պատշաճ ջանասիրության մեկնաբանության, որը պետք է իրականացվի ստանդարտ դեպքերում, ռիսկի գնահատումը կարող է նաև պատճառ հանդիսանալ պարզեցված կամ ուժեղացված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության համար: Ռիսկերը գնահատելիս պետք է հաշվի առնել հետևյալ կետերը. Հաճախորդները, երկրները և աշխարհագրական պատճառները, որտեղ հիմնարկը գործում է, մատուցվող ապրանքներն ու ծառայությունները:[4]

Wwft- ը չի նշում, թե որ միջոցները պետք է ձեռնարկեն, որպեսզի հաճախորդը պատշաճ ջանասիրությունը հավասարակշռի գործարքի ռիսկայնության նկատմամբ: Այնուամենայնիվ, հաստատությունների համար կարևոր է սահմանել ռիսկերի վրա հիմնված ընթացակարգեր, որպեսզի որոշեն, թե որ ուժգնությամբ է իրականացվում հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունը: Օրինակ, կարող են իրականացվել հետևյալ միջոցառումները. Ռիսկի մատրիցայի ստեղծում, ռիսկերի քաղաքականության կամ պրոֆիլի ձևակերպում, հաճախորդի ընդունման համար ընթացակարգերի տեղադրում, ներքին հսկողության միջոցառումների ձեռնարկում կամ այդ միջոցառումների համադրություն: Ավելին, առաջարկվում է իրականացնել ֆայլերի կառավարում և պահպանել բոլոր գործարքների և ռիսկերի համապատասխան գնահատումների հաշվառում: Պատասխանատու մարմինը Wwft- ի, Ֆինանսական հետախուզության ստորաբաժանման (FIU) հետ կապված կարող է հաստատությունից պահանջել, որպեսզի տրամադրի իր նույնականացումը և գնահատումը փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված ռիսկերի վերաբերյալ: Հաստատությունը պարտավոր է կատարել այդպիսի պահանջ:[5] Wwft- ը պարունակում է նաև ցուցիչներ, որոնք ցույց են տալիս, թե որ ուժի հետ պետք է իրականացվի հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությունը:

2.1 Ստանդարտ հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Սովորաբար, հաստատությունները պետք է կատարեն ստանդարտ հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն: Այս պատշաճ ջանասիրությունը բաղկացած է հետևյալ տարրերից.

  • հաճախորդի ինքնության որոշում, հաստատում և գրանցում.
  • Վերջնական շահառուի սեփականատիրոջ (UBO) ինքնությունը որոշելը, հաստատելը և հաշվառումը.
  • առաջադրանքի կամ գործարքի նպատակը և բնույթը որոշելը և գրանցելը:

Հաճախորդի ինքնությունը

Որպեսզի իմանալ, թե ում ծառայություններ են մատուցվում, հաճախորդի ինքնությունը պետք է որոշվի նախքան հաստատությունը սկսի իր ծառայությունների մատուցումը: Հաճախորդին նույնականացնելու համար հաճախորդին պետք է հարցնեն նրա ինքնության մանրամասները: Հետագայում հաճախորդի ինքնությունը պետք է հաստատվի: Ֆիզիկական անձի համար այս ստուգումը կարող է իրականացվել բնօրինակ անձնագիր, վարորդական վկայական կամ անձը հաստատող քարտ հայցելով: Հաճախորդներից, որոնք իրավաբանական անձինք են, պետք է պահանջվեն առևտրի գրանցամատյանից կամ այլ հուսալի փաստաթղթերից կամ տվյալներից քաղվածքներ տրամադրել միջազգային տրաֆիկում: Այս տեղեկատվությունը հաստատը պետք է պահպանի հինգ տարի:

Ինքնությունը UBO- ն

Եթե ​​հաճախորդը իրավաբանական անձ է, գործընկերությունը, հիմնադրամը կամ վստահությունը, UBO- ն պետք է նույնականացվի և հաստատվի: Իրավաբանական անձի UBO- ն ֆիզիկական անձ է, որը ՝

  • հաճախորդի կապիտալում ունի ավելի քան 25% հետաքրքրություն. կամ
  • կարող է իրականացնել հաճախորդի բաժնետերերի ընդհանուր ժողովում բաժնետոմսերի կամ քվեարկության իրավունքի 25% կամ ավելին: կամ
  • կարող է իրական հսկողություն իրականացնել հաճախորդի մեջ. կամ
  • հիմնադրամի կամ հավատարմագրային միջոցների 25% կամ ավելի շահառու է. կամ
  • հատուկ հսկողություն է իրականացնում հաճախորդների ակտիվների 25% կամ ավելին:

Գործընկերության UBO- ն այն ֆիզիկական անձն է, որը գործընկերությունը լուծարելու պահից իրավունք ունի բաժնետոմսեր բաժին ունենալ 25% կամ ավելի ակտիվների մեջ կամ իրավունք ունի բաժնետոմսերի բաժնեմաս ստանալ 25% կամ ավելի շահույթում: Վստահությամբ, կարգավորիչը (ներ) -ը և հոգաբարձուն (ներ) ը պետք է նույնականացվեն:

Երբ UBO- ի ինքնությունը որոշվում է, այդ ինքնությունը պետք է հաստատվի: Հաստատությունը պետք է գնահատի փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված ռիսկերը. UBO- ի ստուգումը պետք է տեղի ունենա ըստ այդ ռիսկերի: Սա կոչվում է ռիսկերի վրա հիմնված ստուգում: Ստուգման ամենախորը ձևը հիմք հանդիսացող փաստաթղթերի, ինչպիսիք են գործերը, պայմանագրերը և գրանցումները հանրային ռեգիստրներում կամ այլ հուսալի աղբյուրների միջոցով որոշելն են, որ տվյալ UBO- ն իրականում լիազորված է 25% կամ ավելին: Այս տեղեկատվությունը կարող է պահանջվել այն դեպքում, երբ մեծ ռիսկ կա փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված: Երբ առկա է ցածր ռիսկ, հաստատությունը կարող է հաճախորդին ստորագրել UBO հայտարարագիր: Ստորագրելով այս հայտարարագիրը, հաճախորդը հաստատում է UBO- ի ինքնության ճշգրտությունը:

Առաջադրանքի կամ գործարքի նպատակը և բնույթը

Հաստատությունները պետք է հետազոտություններ անցկացնեն նախատեսված գործարար հարաբերությունների կամ գործարքի հիմքի և նպատակի վերաբերյալ: Դա պետք է կանխի հաստատությունների ծառայությունները փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման համար: Առաջադրանքի կամ գործարքի բնույթի քննությունը պետք է հիմնված լինի ռիսկի վրա:[6] Երբ հանձնարարականի կամ գործարքի բնույթը որոշվել է, դա պետք է գրանցվի գրանցամատյանում:

2.2 Պարզեցված հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Հնարավոր է նաև, որ հիմնարկությունը համապատասխանի Wwft- ին `պարզեցված հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ: Ինչպես արդեն քննարկվել է, հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության ինտենսիվությունը որոշվելու է ռիսկերի վերլուծության հիման վրա: Եթե ​​այս վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը ցածր է, կարող է իրականացվել հաճախորդի պարզեցված պատշաճ վերաբերմունքը: Wwft- ի համաձայն, պարզեցված հաճախորդի պատշաճ վերաբերմունքը, ամեն դեպքում, բավարար է, եթե հաճախորդը բանկ է, ապահովագրող կամ այլ ֆինանսական հաստատություն, ցուցակված ընկերություն կամ ԵՄ կառավարական հիմնարկ: Նման դեպքերում անհրաժեշտ է որոշել և գրանցել միայն հաճախորդի ինքնությունը և գործարքի նպատակը և բնույթը 2.1-ով նկարագրված ձևով: Պատվիրատուի ստուգումը և UBO- ի նույնականացումը և հաստատումը այս դեպքում անհրաժեշտ չեն:

2.3 Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն

Կարող է նաև լինել այն դեպքը, որ հաճախորդի կատարելագործված պատշաճ աշխատասիրությունը պետք է իրականացվի: Սա այն դեպքն է, երբ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը մեծ է: Ըստ Wwft- ի, հաճախորդի կատարելագործված պատշաճ ուսումնասիրությունը պետք է իրականացվի հետևյալ իրավիճակներում.

  • նախօրոք կասկածներ կան փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման բարձրացման ռիսկի մասին.
  • հաճախորդը ֆիզիկապես ներկա չէ նույնականացմանը.
  • հաճախորդը կամ UBO- ն քաղաքականապես ենթարկվող անձն է:

Փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման աճող ռիսկի կասկածանքով

Երբ ռիսկերի վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման մեծ ռիսկ կա, պետք է իրականացվի հաճախորդների պատշաճ ուսումնասիրություն: Այս բարելավված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունը, օրինակ, կարող է իրականացվել հաճախորդի կողմից Լավ պահվածքի հավաստագիր ստանալու խնդրանքով, հետագայում ուսումնասիրելով տնօրենների խորհրդի և վստահված անձանց լիազորությունները և գործառույթները կամ ուսումնասիրելով միջոցների ծագումը և նպատակակետը, ներառյալ բանկի հայցը հայտարարություններ: Այն միջոցները, որոնք պետք է ձեռնարկվեն, կախված են իրավիճակից:

Հաճախորդը ֆիզիկապես ներկա չէ նույնականացմանը

Եթե ​​հաճախորդը ֆիզիկապես ներկա չէ նույնականացմանը, ապա դա հանգեցնում է փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ավելի մեծ ռիսկի: Այդ դեպքում այդ հատուկ ռիսկը փոխհատուցելու համար պետք է միջոցներ ձեռնարկվեն: Wwft- ը նշում է, թե որ ընտրանքներն են հաստատությունները փոխհատուցելու ռիսկը.

  • հաճախորդի նույնականացումը լրացուցիչ փաստաթղթերի, տվյալների կամ տեղեկատվության հիման վրա (օրինակ `անձնագրի կամ առաքյալների նոտարական պատճենը).
  • ներկայացված փաստաթղթերի իսկությունը գնահատելը.
  • գործարար կապի կամ գործարքի հետ կապված առաջին վճարումը երաշխավորելը հաճախորդի հաշվին կամ նրա հաշվին `հաշվին, որի հաշվին հաշվառվում է անդամ պետությունում գրանցված գրասենյակ կամ նշանակված պետությունում գտնվող բանկի հետ: այս պետությունում բիզնես վարելու լիցենզիա:

Եթե ​​նույնականացման վճար է կատարվում, մենք խոսում ենք ստացված նույնականացման մասին: Սա նշանակում է, որ հաստատությունը կարող է օգտագործել հաճախորդի կողմից ավելի վաղ կատարված պատշաճ ջանասիրության տվյալները: Ստացված նույնականացումը թույլատրվում է, քանի որ այն բանկը, որտեղ տեղի է ունենում նույնականացման վճարը, նաև հաստատություն է, որը ենթակա է Wwft- ի կամ նմանատիպ վերահսկողության այլ անդամ պետությունում: Սկզբունքորեն, այդ նույնականացման վճարն իրականացնելիս հաճախորդն արդեն նույնականացվում է բանկի կողմից:

Հաճախորդը կամ UBO- ն քաղաքականապես ենթարկվող անձն է

Քաղաքականորեն ենթարկվող անձինք (PEP- ները) այն անձինք են, որոնք Նիդեռլանդներում կամ արտերկրում ակնառու քաղաքական պաշտոն են զբաղեցնում, կամ մինչև մեկ տարի առաջ այդպիսի պաշտոն են զբաղեցրել, և

  • ապրել արտերկրում (անկախ նրանից ՝ նրանք հոլանդական քաղաքացիություն ունեն, թե մեկ այլ քաղաքացի),

OR

  • ապրել Նիդեռլանդներում, բայց չունեն հոլանդական քաղաքացիություն:

Անկախ նրանից, թե անձը PEP- ն է, պետք է հետաքննել ինչպես հաճախորդի, այնպես էլ հաճախորդի ցանկացած UBO- ի համար: Հետևյալ անձինք ցանկացած դեպքում PEP- ն են.

  • պետությունների ղեկավարներ, կառավարության ղեկավարներ, նախարարներ և պետական ​​քարտուղարներ;
  • խորհրդարանականներ;
  • բարձր դատական ​​իշխանությունների անդամներ.
  • կենտրոնական բանկերի աուդիտորական գրասենյակների և կառավարման խորհուրդների անդամներ.
  • դեսպաններ, աշխատավորներ և բանակի բարձրաստիճան սպաներ.
  • վարչական մարմինների անդամներ, ինչպես գործադիր, այնպես էլ վերահսկող;
  • պետական ​​ընկերությունների մարմիններ.
  • վերը նշված անձանց անմիջական ընտանիքի անդամները կամ մտերիմները:[7]

Երբ PEP- ն ներգրավված է, հաստատությունը պետք է հավաքի և ստուգի ավելի շատ տվյալներ ՝ բավարար չափով իջեցնելու և վերահսկելու փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման բարձր ռիսկը:[8]

3. Անսովոր գործարքի մասին տեղեկացնելը

Երբ հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրությունն ավարտվում է, հաստատությունը պետք է որոշի `առաջարկվող գործարքն անսովոր է: Եթե ​​դա այդպես է, և կարող է ներգրավվել փողերի լվացում կամ ահաբեկչության ֆինանսավորում ներգրավված լինել, գործարքը պետք է հաղորդվի:

Եթե ​​հաճախորդը պատշաճ ջանասիրությամբ չի տրամադրել օրենքով սահմանված տվյալները, կամ եթե կան փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման մեջ ներգրավվելու նշաններ, ապա գործարքի մասին պետք է տեղեկացվի ՖՀՄ-ին: Սա ըստ Wwft- ի: Նիդեռլանդների իշխանությունները սահմանել են սուբյեկտիվ և օբյեկտիվ ցուցումներ, որոնց հիման վրա հաստատությունները կարող են որոշել, թե արդյոք կա անսովոր գործարք: Եթե ​​ցուցանիշներից մեկը հարցականի տակ է, ենթադրվում է, որ գործարքն անսովոր է: Այս գործարքն այնուհետև պետք է հնարավորինս շուտ զեկուցվի ԾԻԳ-ին: Սահմանվում են հետևյալ ցուցանիշները.

Սուբյեկտիվ ցուցանիշներ

  1. Գործարք, որով հիմնարկը հիմք ունի ենթադրելու, որ այն կարող է առնչվել փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ: Ֆինանսական գործողությունների աշխատանքային խմբի կողմից նույնականացվել են նաև տարբեր ռիսկային երկրներ:

Օբյեկտիվ ցուցանիշներ

  1. Գործարքները, որոնք ոստիկանությանը կամ Հանրային դատախազությանը զեկուցվում են փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված, պետք է հաղորդվեն նաև ԾԻԳ-ին. ի վերջո, կա ենթադրություն, որ այդ գործարքները կարող են կապված լինել փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ:
  2. Գործարքը, որի օգտին կարող է օգտվել այն (իրավաբանական) անձը, որը բնակվում է կամ ունի իր հաշվառման հասցեն այն պետությունում, որը նշանակված է նախարարների կանոնակարգով որպես պետություն, որը ռազմավարական թերություններ ունի փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման մեջ:
  3. Գործարք, որի ընթացքում վաճառվում է մեկ կամ մի քանի մեքենա, նավ, արվեստի առարկաներ կամ զարդեր (մասնակի) կանխիկ վճարման համար, որի դիմաց կանխիկ վճարման ենթակա գումարը կազմում է 25,000 եվրո կամ ավելի:
  4. Գործարքը ավելի քան 15,000 եվրո գումարի գործարքի համար, որի դեպքում կանխիկի փոխանակումը տեղի է ունենում մեկ այլ արժույթի կամ փոքրից մինչև մեծ դավանանքների համար:
  5. Կանխիկ կանխավճար ՝ ավելի քան 15,000 եվրո գումարի դիմաց ՝ հօգուտ վարկային քարտի կամ կանխավճարային վճարման գործիքների:
  6. Վարկային քարտի կամ կանխավճարային վճարման գործիքի օգտագործումը գործարքի հետ կապված `15,000 եվրո եվ ավելի գումարով:
  7. Գործարքը 15,000 եվր եվ ավելի եվրո գումարի դիմաց, որը վճարվել է հաստատությանը կամ դրա միջոցով դրամական միջոցներով, կրողի հաշվին, կանխավճարային գործիքով կամ վճարման նմանատիպ միջոցներով:
  8. Գործարքներ, որոնցով գրավատուների հսկողության տակ են բերվում մի ապրանք կամ մի քանի ապրանքներ, որոնց գրավադրությամբ տրամադրված գումարը կազմում է $ 25,000 կամ ավելին:
  9. Գործարք 15,000 եվր եվ ավելի գումարի չափով, որը վճարվում է հաստատությանը կամ դրա միջոցով կանխիկ, չեկերով, կանխավճարային գործիքով կամ արտարժույթով:
  10. Մետաղադրամներ, թղթադրամներ կամ այլ թանկարժեք իրեր պահելու համար `ավելի քան 15,000 եվրո:
  11. Կիրո վճարման գործարքը 15,000 եվր եվ ավելի գումարի համար:
  12. 2,000 և ավելի եվրոյի դիմաց գումարի փոխանցում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ դա վերաբերում է մի հաստատությունից դրամական փոխանցմանը, որը վճարումը կատարում է այս փոխանցման համար մեկ այլ հաստատություն, որը ենթակա է Wwft- ից բխող անսովոր գործարքի մասին հաշվետվության պարտավորության:[9]

Ոչ բոլոր ցուցանիշներն են վերաբերում բոլոր հաստատություններին: Դա կախված է այն հաստատության տեսակից, որի ցուցիչները վերաբերում են հաստատությանը: Երբ վերը նկարագրված գործարքներից մեկը տեղի է ունենում որոշակի հաստատությունում, դա համարվում է անսովոր գործարք: Այս գործարքի մասին պետք է տեղեկացվի ՖՀՄ-ին: ՖՀՄ-ն հաշվետվությունը գրանցում է որպես անսովոր գործարքի զեկույց: FIU- ն այնուհետև գնահատում է, թե արդյոք անսովոր գործարքը կասկածելի է, և պետք է քննվի քրեական հետաքննության մարմնի կամ անվտանգության ծառայության կողմից:

4: Փոխհատուցում

Եթե ​​հիմնարկությունը անսովոր գործարքի մասին հայտնում է ՖՀՄ-ին, ապա այդ զեկույցը հատուցում է պահանջում: Ըստ Wwft- ի, զեկույցի համատեքստում բարեխղճորեն տրամադրված FIU- ին տրամադրված տվյալները կամ տեղեկատվությունը չեն կարող հիմք հանդիսանալ փողերի լվացման կասկածանքով զեկուցված հաստատության քննության կամ հետապնդման հիմքերի համար: կամ ահաբեկչության ֆինանսավորումը այս հաստատության կողմից: Ավելին, այդ տվյալները չեն կարող ծառայել որպես մեղադրական եզրակացություն: Սա վերաբերում է նաև ինստիտուտի կողմից FIU- ին տրամադրված տվյալների ՝ այն հիմնավոր ենթադրությամբ, որ դա ենթադրում է համապատասխանություն Wwft- ից բխող հաշվետվությունների ստանձնման պարտավորության: Սա նշանակում է, որ այն տեղեկատվությունը, որը հաստատությունը տրամադրել է ՖՀՄ-ին, անսովոր գործարքի մասին հաղորդման համատեքստում, չի կարող օգտագործվել հաստատության դեմ ՝ փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման վերաբերյալ քրեական հետաքննության մեջ: Այս փոխհատուցումը տարածվում է նաև այն հաստատությունների համար, ովքեր աշխատում են հաստատության համար, որոնք տվյալները և տեղեկատվությունը տրամադրել են ՖՀՄ-ին: Բարեխիղճ գործարքի մասին անսովոր գործարքի մասին զեկուցելով ՝ հատուցվում է քրեական հատուցում:

Բացի այդ, հաստատությունը, որը հաղորդել է անսովոր գործարքի մասին կամ Wwft- ի հիման վրա տրամադրել է լրացուցիչ տեղեկատվություն, պատասխանատվություն չի կրում որևէ վնասի համար, որը արդյունքում կրել է երրորդ կողմը: Սա նշանակում է, որ հաստատությունը չի կարող պատասխանատվություն կրել այն վնասի համար, որը հաճախորդը կրում է անսովոր գործարքի մասին զեկույցի արդյունքում: Հետևաբար, կատարելով անսովոր գործարքի մասին հաղորդելու պարտավորությունը, քաղաքացիական փոխհատուցումը տրվում է նաև հաստատությանը: Քաղաքացիական փոխհատուցումը տարածվում է նաև այն անձանց համար, ովքեր աշխատում են հաստատության համար, որը հայտնել է անսովոր գործարքի մասին կամ տեղեկատվություն է ներկայացրել ՖՀՄ-ին:

5. Wwft- ից բխող այլ պարտավորություններ

Wwft- ը, բացի հաճախորդի պատշաճ վերաբերմունքի և անսովոր գործարքների մասին ՖՀՄ-ին զեկուցելու պարտավորությունից բացի, Wwft- ը ենթադրում է նաև գաղտնիության և հաստատությունների համար վերապատրաստման պարտավորություն:

Գաղտնիության պարտավորություն

Գաղտնիության պարտավորությունը ենթադրում է, որ հաստատությունը չի կարող որևէ մեկին տեղեկացնել ԾԻԳ-ին վերաբերող զեկույցի և այն կասկածի մասին, որ փողերի լվացումը կամ ահաբեկչության ֆինանսավորումը ներգրավված է գործարքում: Հիմնարկին նույնիսկ արգելվում է այդ մասին տեղեկացնել շահագրգիռ հաճախորդին: Դրա պատճառն այն է, որ ՖՀՄ-ն հետաքննություն կսկսի անսովոր գործարքի վերաբերյալ: Գաղտնիության պարտականությունը տեղադրված է, որպեսզի հետաքննություն իրականացնող կողմերին հնարավորություն տրվի, օրինակ, ապացույցներ տնօրինել:

Ուսուցման պարտավորություն

Ըստ Wwft- ի, հաստատությունները վերապատրաստման պարտավորություն ունեն: Վերապատրաստման այս պարտականությունը ենթադրում է, որ հաստատության աշխատակիցները պետք է ծանոթ լինեն Wwft- ի դրույթներին, քանի դեռ դա կարևոր է իրենց պարտականությունների կատարման համար: Աշխատակիցները պետք է նաև կարողանան պատշաճ վարվել հաճախորդի պատշաճ ջանասիրությամբ և ճանաչել անսովոր գործարք: Դրան հասնելու համար անհրաժեշտ է իրականացնել պարբերական դասընթացներ:

6. Wwft- ին չհամապատասխանելու հետևանքները

Wwft- ից բխում են տարբեր պարտավորություններ. Հաճախորդի պատշաճ ջանասիրություն իրականացնելը, անսովոր գործարքների մասին տեղեկացնելը, գաղտնիության պարտականությունը և վերապատրաստման պարտավորությունը: Տարբեր տվյալներ նույնպես պետք է գրանցվեն և պահվեն, և հաստատությունը պետք է միջոցներ ձեռնարկի ՝ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը նվազեցնելու համար:

Եթե ​​հաստատությունը չի կատարում վերը թվարկված պարտավորությունները, միջոցներ կձեռնարկվեն: Կախված հաստատության տեսակից ՝ Ուվֆտին համապատասխանության հսկողությունը իրականացվում է հարկային մարմինների / Բյուրոյի վերահսկողության Wwft- ի, Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկի, Ֆինանսական շուկաների հոլանդական մարմնի, Ֆինանսական վերահսկողության գրասենյակի կամ Հոլանդիայի փաստաբանների ասոցիացիայի կողմից: Այս վերահսկիչները իրականացնում են վերահսկողական քննություններ ՝ ստուգելու, թե հաստատությունը ինչպես է պատշաճ կերպով համապատասխանում Wwft- ի դրույթներին: Այս քննություններում գնահատվում է ռիսկի քաղաքականության ուրվագիծը և առկայությունը: Հետաքննությունը նպատակ ունի նաև ապահովել, որ հաստատություններն իրականում հայտնում են անսովոր գործարքների մասին: Եթե ​​Wwft- ի դրույթները խախտվում են, վերահսկիչ մարմինները իրավասու են կարգադրություն նշանակել լրացուցիչ տուգանքի կամ վարչական տուգանքի ենթակա: Նրանք նաև հնարավորություն են տալիս հրահանգել հաստատությանը `հետևելու որոշակի գործողությունների ընթացքին, որը վերաբերում է ներքին ընթացակարգերի զարգացմանը և աշխատողների վերապատրաստմանը:

Եթե ​​հաստատությանը չի հաջողվել հաղորդել անսովոր գործարքի մասին, ապա տեղի է ունենալու Wwft- ի խախտում: Նշանակություն չունի `զեկուցելու ձախողումը դիտավորյալ կամ պատահական է եղել: Եթե ​​հաստատությունը խախտում է Wwft- ը, դա ենթադրում է տնտեսական հանցագործություն ՝ համաձայն Հոլանդիայի տնտեսական հանցագործությունների մասին օրենքի: ՖՀՄ-ն կարող է հետագա քննություններ անցկացնել նաև հաստատության հաշվետու վարքի վերաբերյալ: Լուրջ դեպքերում վերահսկիչ մարմինները կարող են նույնիսկ այդ խախտման մասին հաղորդել Հոլանդիայի դատախազին, որը կարող է հետագայում քրեական հետաքննություն սկսել այդ հաստատության դեմ: Այնուհետև հիմնարկությունը հետապնդվելու է, քանի որ չի համապատասխանել Wwft- ի դրույթներին:

7: եզրափակում

Wwft- ը օրենք է, որը տարածվում է շատ հաստատությունների վրա: Հետևաբար, այս հաստատությունների համար կարևոր է իմանալ, թե որ պարտավորություններն են պետք կատարել, որպեսզի համապատասխանեն Wwft- ին: Հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության, անսովոր գործարքների մասին տեղեկացնելը, գաղտնիության պարտականությունը և վերապատրաստման պարտավորությունը բխում են Wwft- ից: Այս պարտավորությունները ստեղծվել են `ապահովելու, որ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը հնարավորինս փոքր լինի, և որ անհապաղ գործողություններ կարող են ձեռնարկվել, երբ կասկած կա, որ այդ գործողությունները տեղի են ունենում: Հաստատությունների համար կարևոր է գնահատել ռիսկերը և համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել: Կախված հաստատության տեսակից և գործունեությունից, որը հաստատությունն իրականացնում է, կարող են կիրառվել տարբեր կանոններ:

Wwft- ը ոչ միայն ենթադրում է, որ հաստատությունները պետք է կատարեն Wwft- ից բխող պարտավորությունները, այլև բխում է այլ հետևանքների հաստատությունների համար: Երբ ԾԻԳ-ին վերաբերող զեկույցը կատարվում է բարեխղճորեն, հանցավոր և քաղաքացիական փոխհատուցումը տրվում է հաստատությանը: Այդ դեպքում հաստատության կողմից տրամադրված տեղեկատվությունը չի կարող օգտագործվել դրա դեմ: Բացառված է նաև ՀՊԾ-ից ​​հաշվետվությունից բխող հաճախորդի վնասի համար քաղաքացիական պատասխանատվությունը: Մյուս կողմից, հետևանքներ կան, երբ Wwft- ը խախտվում է: Ամենավատ դեպքում `հաստատությունը նույնիսկ կարող է քրեական հետապնդման ենթարկվել: Հետևաբար, հաստատությունների համար շատ կարևոր է պահպանել Wwft- ի դրույթները, ոչ միայն նվազեցնել փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկը, այլև պաշտպանվել իրենցից:
_____________________________

[1] «Ուոթը դե Ուվֆտ է», Belastingdienst 09-07-2018, www.belastingdienst.nl.

[2] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[3] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 3 (MvT):

[4] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 3 (MvT):

[5] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 8 (MvT):

[6] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 3 (MvT):

[7] «Wat is een PEP», Autoriteit Financiele Markten- ը 09-07-2018, www.afm.nl.

[8] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 808, 3, էջ: 4 (MvT):

[9] 'Meldergroepen', ՖՀՄ 09-07-2018, www.fiu-nederland.nl.

բաժնետոմս