Սկսում եք տրանսպորտային ընկերություն: Ահա այն, ինչ պետք է իմանաք:

ներածություն

Բոլորը, ովքեր ցանկանում են տրանսպորտային ընկերություն հիմնել, պետք է տեղյակ լինեն այն փաստի մասին, որ դա հնարավոր չէ անել մեկ գիշերվա ընթացքում: Մինչև տրանսպորտային ընկերություն հիմնելը, նախևառաջ պետք է դիմագրավել հսկայական քանակությամբ փաստաթղթեր: Օրինակ `յուրաքանչյուր ընկերություն, ով զբաղվում է ճանապարհի բեռի մասնագիտական ​​փոխադրմամբ, այսինքն` յուրաքանչյուր ընկերություն, որը ապրանքներ է տեղափոխում (ճանապարհային ճանապարհով) վճարման դիմաց, ինչպես նաև երրորդ անձանց պատվերով, կարիք ունի «Եվրովերջինինգ» (եվրոյի թույլտվություն), եթե այդ փոխադրումը տեղի ունենա: ավելի քան 500 կգ բեռնման հզորությամբ տրանսպորտային միջոցներով: Եվրոյի թույլտվություն ստանալը որոշակի ջանք է պահանջում: Ո՞ր քայլերն են անհրաժեշտ ձեռնարկել: Կարդացեք այստեղ:

Սկսում եք տրանսպորտային ընկերություն:

թույլտվություն

Եվրոյի թույլտվություն ստանալու համար թույլտվությունը պետք է դիմվի NIWO- ում (Հոլանդական ճանապարհային տրանսպորտի ազգային և միջազգային կազմակերպություն): Ինչպես նշվում է ներդրման մեջ, թույլտվությունը պահանջվում է ազգային և միջազգային տրանսպորտի համար `ավելի քան 500 կգ բեռնման հզորությամբ տրանսպորտային միջոցներով: Արտոնագիր ունեցող տրանսպորտային ընկերությունը պետք է ունենա առնվազն մեկ մեքենա, որի համար պետք է տրվի լիցենզիայի վկայական: Ինքնաթիռում լիցենզիայի վկայականով փոխադրամիջոցը կարող է ապրանքներ տեղափոխել ԵՄ-ի ներսում (մի քանի բացառություններով): ԵՄ-ից դուրս անհրաժեշտ են այլ թույլտվություններ (օրինակ ՝ CEMT թույլտվություն կամ լողալու լրացուցիչ թույլտվություն): Եվրոյի թույլտվությունն ուժի մեջ է 5 տարի ժամկետով: Այս ժամանակահատվածից հետո թույլտվությունը կարող է նորացվել: Կախված տրանսպորտի տեսակից (օրինակ `վտանգավոր նյութերի տեղափոխում), հնարավոր է, որ անհրաժեշտ են նաև այլ թույլտվություններ:

Պահանջներ

Կան չորս հիմնական պահանջներ, որոնք պետք է կատարվեն նախքան թույլտվության տրամադրումը.

  • Ընկերությունը պետք է ունենա փաստացի կայացում Նիդեռլանդներում, նշանակում է փաստացի և մշտական ​​հաստատություն: Ավելին, և, ինչպես արդեն նշվեց, պետք է լինի առնվազն մեկ մեքենա:
  • Ընկերությունը պետք է լինի վստահելի, ինչը նշանակում է, որ ընկերությունը ունի բավարար քանակությամբ ֆինանսական միջոցներ `դրա կայացման և շարունակականության ապահովման համար: Մասնավորապես դա նշանակում է, որ ընկերության կապիտալը (վենչուրային կապիտալի տեսքով) պետք է առնվազն 9.000 եվրո լինի, եթե ընկերությունը մեկ մեքենայով աշխատի: Յուրաքանչյուր լրացուցիչ փոխադրամիջոցի համար այս կապիտալին պետք է ավելացվի 5.000 եվրո լրացուցիչ գումար: Որպես հավաստիության հավաստիություն, պետք է ներկայացվի (բացման) մնացորդը, և, հավանաբար, ակտիվների մասին հայտարարագիր, ինչպես նաև հաշվապահի (ՀՀ կամ ԱՀ) հայտարարություն, NOAB- ի անդամ կամ Հաշվապահների հաշվառման մատյանում (« Գրանցեք Belastingadviseurs '): Այս հայտարարության համար կան որոշակի հատուկ պահանջներ:
  • Ավելին, տրանսպորտային գործունեության համար պատասխանատու անձը (տրանսպորտի մենեջերը) պետք է ապացուցի իր ապացույցը կարողություն «Ondernemer beroepsgoederenvervoer over de de Weg» - ի կողմից ճանաչված դիպլոմ արտադրելու միջոցով (ազատորեն թարգմանված. «Ձեռնարկատիրոջ մասնագիտական ​​փոխադրումներ ճանապարհով»): Այս դիպլոմն ընդունում է որոշ «թևեր», քանի որ այն կարելի է ստանալ միայն CBR- ի հատուկ մասնաճյուղի (Հոլանդական «Վարչական հմտությունների կենտրոնական գրասենյակ») կողմից կազմակերպված վեց քննություն հանձնելով: Տրանսպորտի յուրաքանչյուր ղեկավար պետք չէ ձեռք բերել այս դիպլոմը. դիպլոմով մեկ մենեջերի ավելի ցածր սահման կա: Ավելին, կան մի շարք լրացուցիչ պահանջներ: Տրանսպորտի ղեկավարը, օրինակ, պետք է լինի ԵՄ ռեզիդենտ: Տրանսպորտի կառավարիչը կարող է լինել ընկերության տնօրենը կամ սեփականատերը, բայց այդ պաշտոնը կարող է լրացնել նաև «արտաքին» անձը (օրինակ `լիազոր ստորագրող), քանի դեռ NIWO- ն կարող է որոշել, որ տրանսպորտի կառավարիչը մշտապես և իրական է ղեկավարելով տրանսպորտային գործունեությունը, և որ իրական կապ կա ընկերության հետ: «Արտաքին» անձի դեպքում անհրաժեշտ է «verklaring inbreng vakbekwaamheid» (ազատորեն թարգմանված. «Իրավասության հայտարարագրական ներդրում»):
  • Չորրորդ պայմանն այն է, որ ընկերությունը պետք է լինի վստահելի. Սա կարող է ցույց տրվել «Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor NP en / of RP» - ի կողմից (ֆիզիկական անձի (ԱԱ) կամ իրավաբանական անձի (ՊՊ) լավ վարքի վկայագիր): VOG RP- ն անհրաժեշտ է իրավաբանական անձի դեպքում `հոլանդական BV- ի, Vof- ի կամ գործընկերության տեսքով: VOG NP- ն անհրաժեշտ է անհատ ձեռնարկատիրության և (կամ) արտաքին տրանսպորտի կառավարչի դեպքում: Այն դեպքում, երբ տնօրենները, ովքեր չեն բնակվում Նիդեռլանդներում և (կամ) որոնք հոլանդական քաղաքացիություն չունեն, հարկավոր է ձեռք բերել առանձին VOG NP ՝ բնակության կամ ազգության երկրում:

(Այլ) մերժման հիմքերը

Եվրոյի թույլտվությունը կարող է մերժվել կամ հետ վերցվել, երբ Բյուրոյի Բիբոբն այդ մասին խորհուրդ է տալիս: Օրինակ, դա կարող է լինել այն դեպքում, երբ կա հավանականություն, որ թույլտվությունը կօգտագործվի հանցավոր գործունեության համար:

դիմում

Թույլտվությունը կարող է դիմել NIWO- ի թվային գրասենյակի միջոցով: Թույլտվությունը արժե 235 €, -: Լիցենզիայի վկայականը արժե 28.35 եվրո: Ավելին, տարեկան լիցենզիայի վկայականի համար գանձվում է 23,70 եվրո տարեկան գանձում:

եզրափակում

Նիդեռլանդներում տրանսպորտային ընկերություն հիմնելու համար անհրաժեշտ է ձեռք բերել «Եվրովերջինջինգ»: Այս թույլտվությունը կարող է տրվել, երբ բավարարվում են չորս պահանջներ. Պետք է լինի փաստացի հաստատություն, ընկերությունը պետք է լինի արժանահավատ, տրանսպորտի ղեկավարը պետք է ունենա «Ondernemer beroepsgoederenvervoer over de weg» դիպլոմը և ընկերությունը պետք է լինի հուսալի: Բացի այդ պահանջները չբավարարելուց, թույլտվությունը կարող է մերժվել, երբ վտանգ կա, որ թույլտվությունը չարաշահվի: Հայտի համար ծախսերը 235 եվրո են, -: Լիցենզիայի վկայականը արժե 28.35 եվրո:

Աղբյուրը ՝ www.niwo.nl

Կապ

Եթե ​​այս հոդվածը կարդալուց հետո ունեք այլ հարցեր կամ մեկնաբանություններ, ազատ զգալ կապվեք պրն. Մաքսիմ Հոդակ, փաստաբան, at Law & More via maxim.hodak@lawandmore.nl or mr. Tom Meevis, attorney-at-law at Law & More via tom.meevis@lawandmore.nl or call us on +31 40-3690680.

բաժնետոմս