Անձնակազմի ֆայլեր. Որքա՞ն ժամանակ կարող եք պահպանել տվյալները:

Անձնակազմի ֆայլեր. Որքա՞ն ժամանակ կարող եք պահպանել տվյալները:

Գործատուները ժամանակի ընթացքում մշակում են իրենց աշխատակիցների վերաբերյալ բազմաթիվ տվյալներ: Այս բոլոր տվյալները պահվում են անձնակազմի ֆայլում: Այս ֆայլը պարունակում է կարևոր անձնական տվյալներ, և այդ պատճառով կարևոր է, որ դա կատարվի ապահով և ճիշտ: Որքա՞ն ժամանակ է գործատուներին թույլատրվում (կամ որոշ դեպքերում պահանջվում է) պահպանել այս տվյալները: Այս բլոգում դուք կարող եք ավելին կարդալ անձնակազմի փաստաթղթերի օրինական պահպանման ժամկետի և դրա հետ վարվելու մասին:

Ի՞նչ է անձնակազմի ֆայլը:

Ինչպես նշվեց վերևում, գործատուն հաճախ ստիպված է լինում գործ ունենալ իր աշխատողների կադրային տվյալների հետ: Այս տվյալները պետք է պատշաճ կերպով պահվեն, ապա ոչնչացվեն: Դա արվում է կադրային գործի միջոցով: Սա ներառում է աշխատող(ների) անվանումը և հասցեի տվյալները, աշխատանքային պայմանագրերը, կատարողականի հաշվետվությունները և այլն: Այս տվյալները պետք է համապատասխանեն AVG կանոնակարգերին համապատասխանող պահանջներին և պետք է պահպանվեն որոշակի ժամանակահատվածում:

(Եթե ցանկանում եք իմանալ, թե արդյոք ձեր անձնակազմի ֆայլը համապատասխանում է AVG-ի պահանջներին, ստուգեք մեր անձնակազմի ֆայլի AVG ստուգաթերթը այստեղ)

Աշխատակիցների տվյալների պահպանում

AVG-ն անձնական տվյալների պահպանման հատուկ ժամկետներ չի տալիս: Անձնական ֆայլի պահպանման ժամկետի վերաբերյալ հստակ պատասխան չկա, քանի որ այն բաղկացած է տարբեր տեսակի (անձնական) տվյալներից: Տվյալների յուրաքանչյուր կատեգորիայի համար կիրառվում է պահպանման տարբեր ժամկետ: Դա նաև ազդում է այն հանգամանքի վրա, թե արդյոք անձը դեռ աշխատող է, թե հեռացել է աշխատանքից:

Պահպանման ժամկետների կատեգորիաները

Ինչպես նշվեց վերևում, կան տարբեր ժամկետներ՝ կապված անձնակազմի ֆայլում անձնական տվյալների պահպանման հետ: Գոյություն ունի երկու չափանիշ, որը պետք է դիտարկել, այն է՝ աշխատողը դեռևս աշխատում է, թե լքել է աշխատանքը: Հետևյալը ցույց է տալիս, թե երբ պետք է որոշակի տվյալներ ոչնչացվեն, ավելի ճիշտ՝ պահպանվեն:

Ընթացիկ անձնակազմի ֆայլը

Դեռևս աշխատող աշխատողի ընթացիկ կադրային ֆայլում պարունակվող տվյալների պահպանման ֆիքսված ժամկետներ չեն սահմանված: AVG-ն գործատուներին միայն պարտավորեցնում է անձնակազմի ֆայլերը «արդիական» պահել: Սա նշանակում է, որ գործատուն ինքը պարտավոր է վերջնաժամկետ սահմանել կադրային փաստաթղթերի պարբերական վերանայման և հնացած տվյալների ոչնչացման համար։

Դիմումի մանրամասները

Դիմումի տվյալները, որոնք վերաբերում են աշխատանքի չընդունված դիմորդին, պետք է ոչնչացվեն դիմումի ընթացակարգի ավարտից հետո առավելագույնը 4 շաբաթվա ընթացքում: Այս կատեգորիային են պատկանում այնպիսի տվյալներ, ինչպիսիք են մոտիվացիայի կամ դիմումի նամակը, CV-ն, վարքագծի մասին հայտարարությունը, դիմումատուի հետ նամակագրությունը: Դիմողի համաձայնությամբ հնարավոր է տվյալները պահել մոտ 1 տարի։

Վերաինտեգրման գործընթաց

Երբ աշխատողն ավարտել է վերաինտեգրման գործընթացը և վերադառնում է իր աշխատանքին, վերաինտեգրման ավարտից հետո կիրառվում է առավելագույն պահպանման ժամկետը 2 տարի: Սրանից բացառություն կա, երբ գործատուն ինքնապահովագրող է: Այդ իրավիճակում կիրառվում է 5 տարի պահպանման ժամկետ։

Աշխատանքի ավարտից հետո առավելագույնը 2 տարի

Աշխատողի աշխատանքից հեռանալուց հետո անձնակազմի ֆայլում առկա (անձնական) տվյալների մեծ մասը ենթակա է պահպանման մինչև 2 տարի ժամկետի:

Այս կատեգորիան ներառում է.

  • Աշխատանքային պայմանագրեր և դրանց փոփոխություններ.
  • Հրաժարականի հետ կապված նամակագրություն;
  • Գնահատումների և կատարողականի վերանայման հաշվետվություններ;
  • Նամակագրություն՝ կապված առաջխաղացման/բարձրացման հետ;
  • Նամակագրություն հիվանդության վերաբերյալ UWV-ի և ընկերության բժշկից;
  • Դարպասապահների բարելավման ակտի հետ կապված հաշվետվություններ;
  • Աշխատանքային խորհրդի անդամության մասին համաձայնագրեր;
  • Վկայագրի պատճենը.

Աշխատանքի ավարտից առնվազն 5 տարի հետո

Անձնակազմի ֆայլերի որոշ տվյալներ ենթակա են 5 տարվա պահպանման ժամկետի: Հետևաբար, գործատուն պարտավոր է պահել այդ տվյալները աշխատողի աշխատանքից հեռանալուց հետո 5 տարի ժամկետով: Սրանք հետևյալ տվյալներն են.

  • Աշխատավարձի հարկային հաշվետվություններ;
  • աշխատողի անձը հաստատող փաստաթղթի պատճենը;
  • Էթնիկ և ծագման տվյալներ;
  • Աշխատավարձի հարկերի հետ կապված տվյալներ.

Հետևաբար, այս տվյալները պետք է պահպանվեն առնվազն հինգ տարի, նույնիսկ եթե դրանք փոխարինվեն անձնակազմի գործերում նոր հայտարարություններով:

Աշխատանքի ավարտից առնվազն 7 տարի հետո

Հաջորդը, գործատուն ունի նաև այսպես կոչված «հարկի պահպանման պարտավորություն»: Սա պարտավորեցնում է գործատուին պահպանել բոլոր հիմնական գրառումները 7 տարի ժամկետով: Այսպիսով, սա ներառում է հիմնական տվյալները, աշխատավարձի ձևավորումը, աշխատավարձի գրանցումները և աշխատավարձի պայմանագրերը:

Ժամկետանց պահպանման ժամկետը.

Երբ անձնակազմի ֆայլից տվյալների պահպանման առավելագույն ժամկետը լրացել է, գործատուն այլևս չի կարող օգտագործել տվյալները: Այնուհետև այս տվյալները պետք է ոչնչացվեն:

Երբ նվազագույն պահպանման ժամկետը լրացել է, գործատուն կարող ոչնչացնել այս տվյալները: Բացառություն է կիրառվում, երբ նվազագույն պահպանման ժամկետը լրացել է, և աշխատողը պահանջում է ոչնչացնել տվյալները:

Հարցեր ունե՞ք անձնակազմի ֆայլերի պահպանման ժամկետների կամ այլ տվյալների պահպանման ժամկետների վերաբերյալ: Եթե ​​այո, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ: Մեր աշխատանքի իրավաբաններ ուրախ կլինենք օգնել ձեզ:

Law & More