Հեռախոսի բարձրացման միջոցով անբարեխիղճ առևտրային պրակտիկան

Հեռախոսային վաճառքների միջոցով անբարեխիղճ առևտրային պրակտիկայում հաղորդվում է ավելի հաճախ: Սա Հոլանդիայի սպառողների և շուկաների շուկայի եզրակացությունն է ՝ անկախ ղեկավարը, որը կողմ է սպառողներին և բիզնեսին: Մարդիկ ավելի ու ավելի են մոտենում հեռախոսով `այսպես կոչված առաջարկներով` զեղչային ակցիաների, արձակուրդների և մրցույթների համար: Շատ հաճախ այդ առաջարկները ձևակերպվում են անորոշ ձևով, այնպես որ հաճախորդները, ի վերջո, ստիպված են լինում ավելին ունենալ, քան իրենք ակնկալում են: Այս հեռախոսային կապը հաճախ հաջորդում է վճարումների հավաքագրման ագրեսիվ պրակտիկային: Ավելին, մարդիկ, ովքեր միայն պայմանավորվել են տեղեկատվություն ստանալ, նույնպես ճնշման են ենթարկվում վճարելու համար: Հոլանդիայի Սպառողների և շուկաների մարմինը խորհուրդ է տալիս այն մարդկանց, ովքեր հեռախոսով կապվում են այդպիսի առաջարկների հետ, դադարեցնել զանգը, հրաժարվել առաջարկից և առանց որևէ հաշվի վճարելու վճարը:

Ավելին կարդացեք ՝ https://rechtennieuws.nl/56668/acm-toename-oneerlijke-handelspraktijken-via-telefonische-verkoop/

բաժնետոմս