Վարձատուի պարտականությունները

Վարձակալության պայմանագիրը ունի տարբեր ասպեկտներ: Սրա կարևոր ասպեկտը տանտերն է և վարձակալողի նկատմամբ ունեցած պարտավորությունները: Վարձատուի պարտավորությունների վերաբերյալ ելակետը «վայելքն է, որը վարձակալը կարող է ակնկալել վարձակալության պայմանագրի հիման վրա»: Ի վերջո, տանտիրոջ պարտավորությունները սերտորեն կապված են վարձակալողի իրավունքների հետ: Կոնկրետ առումով, այս ելակետը տանտիրոջ համար նշանակում է երկու կարևոր պարտավորություն: Նախևառաջ, 7-րդ հոդվածի 203 BW պարտավորությունը `իրը հասանելի դարձնել վարձակալին: Բացի այդ, պահպանման պարտավորությունը տարածվում է տանտիրոջ վրա, կամ այլ կերպ ասած ՝ Հոլանդիայի քաղաքացիական օրենսգրքի 7: 204 հոդվածում նշված թերությունների կարգավորումը: Թե կոնկրետ ինչ են նշանակում տանտիրոջ երկու պարտավորությունները, հաջորդաբար կքննարկվի այս բլոգում:

Վարձատուի պարտավորությունները Image

Վարձակալված գույքը մատչելի դարձնելով

Ինչ վերաբերում է տանտիրոջ առաջին հիմնական պարտավորությանը, Հոլանդիայի Քաղաքացիական օրենսգրքի 7-րդ հոդվածի 203-ը սահմանում է, որ տանտերը պարտավոր է վարձակալած գույքը հասանելի դարձնել վարձակալին և թողնել այն այնքանով, որքանով դա անհրաժեշտ է համաձայնեցված օգտագործման համար: Համաձայնեցված օգտագործումը վերաբերում է, օրինակ, վարձակալությանը.

  • (անկախ կամ ոչ ինքնամփոփ) բնակելի տարածք;
  • բիզնես տարածք, մանրածախ տարածքի իմաստով;
  • այլ բիզնես տարածք և գրասենյակներ, ինչպես նկարագրված է 7-րդ հոդվածում. 203 ա BW

Կարևոր է վարձակալության պայմանագրում հստակ նկարագրել, թե որ օգտագործման մասին են պայմանավորվել կողմերը: Ի վերջո, տանտերը կատարել է իր պարտավորությունը հարցի պատասխանը կախված կլինի նրանից, թե կողմերը ինչ են նկարագրել վարձակալության պայմանագրում ՝ վարձակալված գույքի նշանակման վերաբերյալ: Ուստի կարևոր է ոչ միայն նշել վարձակալության նպատակակետը, կամ գոնե օգտագործումը, այլ նաև ավելի մանրամասն նկարագրել, թե ինչ կարող է ակնկալել վարձակալը դրա հիման վրա: Այս համատեքստում դա վերաբերում է, օրինակ, հիմնական օբյեկտներին, որոնք անհրաժեշտ են վարձակալված գույքը հատուկ ձևով օգտագործելու համար: Օրինակ ՝ շենքը որպես մանրածախ տարածք օգտագործելու համար վարձակալը կարող է նաև նախատեսել վաճառասեղանի, ֆիքսված դարակների կամ միջնապատերի առկայություն և վարձակալած տարածքի համար բոլորովին այլ պահանջներ, օրինակ ՝ թափոնների կամ մետաղի ջարդոն պահելու համար: կարող է դրվել այս համատեքստում:

Պահպանման պարտավորություն (լռելյայն հաշվարկ)

Վարձատուի երկրորդ հիմնական պարտավորության համատեքստում Հոլանդիայի Քաղաքացիական օրենսգրքի 7-րդ հոդվածի 206-ը սահմանում է, որ տանտերը պարտավոր է վերականգնել թերությունները: Այն, ինչ կարելի է հասկանալ թերությամբ, հետագայում նկարագրված է Քաղաքացիական օրենսգրքի 7-րդ հոդվածում. 204. Արատը գույքի պայմանն է կամ բնութագիրը, որի արդյունքում գույքը չի կարող ապահովել վարձակալին այն հաճույքից, որը նա կարող է ակնկալել վարձակալության պայմանագրի հիմքը: Այդ հարցի համար, ըստ Գերագույն դատարանի, վայելքն ընդգրկում է ավելին, քան պարզապես վարձակալված գույքի վիճակը կամ դրա նյութական հատկությունները: Հաճույքը սահմանափակող այլ հանգամանքներ կարող են նաև թերություն հանդիսանալ 7-րդ հոդվածի 204-րդ հոդվածի իմաստով: Այս համատեքստում, օրինակ, հաշվի առեք վարձակալված գույքի սպասվող մատչելիությունը, մատչելիությունը և տեսքը:

Չնայած դա լայն տերմին է ՝ ներառելով բոլոր հանգամանքները, որոնք սահմանափակում են վարձակալի վայելքը, վարձակալողի սպասելիքները չպետք է գերազանցեն միջին վարձակալի սպասելիքները: Այլ կերպ ասած, սա նշանակում է, որ վարձակալը չի ​​կարող ավելին սպասել, քան բարեկարգ գույքը: Բացի այդ, վարձակալության օբյեկտների տարբեր կատեգորիաներ, յուրաքանչյուրն, ըստ նախադեպային իրավունքի, կբարձրացնի իր սպասելիքները:

Ամեն դեպքում, թերություն չկա, եթե վարձակալության օբյեկտը չի ապահովում վարձակալին սպասվող վայելքը `

  • մեղքի կամ ռիսկի հիման վրա վարձակալին վերագրվող հանգամանք: Օրինակ ՝ վարձակալած գույքի աննշան թերությունները ՝ հաշվի առնելով օրինական ռիսկի բաշխումը, վարձակալողի հաշվին են:
  • Հանգամանք, որը վերաբերում է անձամբ վարձակալին: Սա կարող է ներառել, օրինակ, հանդուրժողականության շատ ցածր սահմանափակում `կապված այլ վարձակալներից ստացվող բնականոն կյանքի հետ:
  • Երրորդ անձանց կողմից իրական անհանգստություն, ինչպիսիք են երթևեկի աղմուկը կամ վարձակալված գույքի հարակից տեռասի աղմուկի անհանգստությունը:
  • Առանց փաստացի անկարգությունների պնդում, լինելով մի իրավիճակ, երբ, օրինակ, վարձակալողի հարևանը միայն պնդում է, որ իր իրավունքը ունի վարձակալի պարտեզում ՝ առանց այն իրականում օգտագործելու:

Պատժամիջոցներ տանտիրոջ կողմից հիմնական պարտավորությունները խախտելու դեպքում

Եթե ​​տանտերը չի կարող վարձակալած գույքը ժամանակին, ամբողջությամբ կամ ընդհանրապես մատչելի դարձնել վարձակալին, ապա տանտիրոջ կողմից թերություն կա: Նույնը վերաբերում է թերության առկայությանը: Երկու դեպքում էլ թերությունը տանտիրոջ համար պատժամիջոցներ է ենթադրում և վարձակալին այս համատեքստում տալիս է մի շարք լիազորություններ, ինչպիսիք են ՝

  • համապատասխանության, Դրանից հետո վարձակալը կարող է վարձատուից պահանջել վարձակալած գույքը ժամանակին, ամբողջությամբ կամ ընդհանրապես մատչելի դարձնել կամ թերությունը շտկել: Այնուամենայնիվ, քանի դեռ վարձակալը չի ​​պահանջում տանտիրոջ վերանորոգում, տանտերը կարող է չշտկել թերությունը: Այնուամենայնիվ, եթե միջոցն անհնար է կամ անհիմն է, վարձատուը պարտավոր չէ դա անել: Եթե, մյուս կողմից, վարձատուը հրաժարվում է վերանորոգումից կամ ժամանակին չի անում դա, ապա վարձակալը կարող է ինքնուրույն շտկել թերությունը և դրա ծախսերը հանել վարձավճարից:
  • Վարձավճարի իջեցում, Սա վարձակալողի համար այլընտրանք է, եթե վարձակալած գույքը ժամանակին կամ ամբողջությամբ չի տրամադրվել վարձատուի կողմից, կամ եթե կա թերություն: Վարձավճարի իջեցումը պետք է պահանջվի դատարանից կամ վարձավճարը գնահատող հանձնաժողովից: Հայցը պետք է ներկայացվի վարձակալի կողմից սեփականատիրոջ կողմից կատարված թերությունը զեկուցելուց հետո 6 ամսվա ընթացքում: Այդ պահից ուժի մեջ կմտնի նաև վարձավճարների իջեցումը: Այնուամենայնիվ, եթե վարձակալը թույլ տա այս ժամկետի ավարտը, վարձավճարը իջեցնելու նրա իրավունքը կկրճատվի, բայց չի դադարի:
  • Վարձակալության պայմանագրի դադարեցումը, եթե վարձակալության պակասը լիովին անհնար է դարձնում վայելումը: Եթե ​​մի թերություն, որը վարձատուը չպետք է վերացնի, օրինակ, քանի որ փոխհատուցումն անհնար է կամ պահանջում է ծախսեր, որոնք հիմնավորված չեն կարող ակնկալել նրանից տվյալ պայմաններում, բայց դա լիովին անհնար է դարձնում այն ​​վայելքը, որը կարող էր սպասել վարձակալը, և վարձակալը, և վարձակալը լուծարում է վարձակալության պայմանագիրը: Երկու դեպքում էլ դա կարելի է անել արտադատական ​​հայտարարության միջոցով: Այնուամենայնիվ, հաճախ ոչ բոլոր կողմերն են համաձայն լուծարման հետ, այնպես որ դատական ​​գործընթացները դեռ պետք է հետևվեն:
  • Փոխհատուցում, Այս պահանջը միայն վարձակալի պատճառով է, եթե թերությունը, ինչպես, օրինակ, թերության առկայությունը, նույնպես կարող է վերագրվել տանտիրոջը: Սա այն դեպքն է, երբ, օրինակ, եթե թերությունն առաջացել է վարձակալության պայմանագիր կնքելուց հետո և կարող է վերագրվել վարձատուին, քանի որ, օրինակ, նա չի կատարել վարձակալած գույքի բավարար սպասարկում: Բայց նաև, եթե վարձակալության պայմանագիր կնքելիս որոշակի թերություն արդեն առկա էր, և վարձատուն այդ ժամանակ տեղյակ էր դրա մասին, պետք է որ դա իմանար կամ վարձակալին տեղեկացներ, որ վարձակալած գույքը թերություն չունի:

Դուք որպես վարձակալ կամ տանտե՞ր եք մասնակցում վեճին ՝ տանտերը պայմանները բավարարելու վերաբերյալ: Թե՞ ուզում եք ավելին իմանալ, օրինակ, տանտիրոջ դեմ պատժամիջոցներ կիրառելու մասին: Հետո կապվեք Law & More: Մեր անշարժ գույքի փաստաբաններ վարձակալության իրավունքի մասնագետներ են և ուրախ են ձեզ իրավաբանական օգնություն կամ խորհրդատվություն տրամադրել: Անկախ նրանից, դուք վարձակալ եք կամ տանտեր, ժամը Law & More մենք անձնական մոտեցում ենք ցուցաբերում և ձեզ հետ միասին կվերանայենք ձեր իրավիճակը և կորոշենք (հետագա) ռազմավարությունը:

բաժնետոմս
Law & More B.V.