Սպառողի պաշտպանություն և ընդհանուր պայմաններ

Ապրանքներ վաճառող կամ ծառայություններ մատուցող ձեռնարկատերերը հաճախ օգտագործում են ընդհանուր պայմաններ և ապրանքներ ստացողի կամ ծառայության ստացողի հետ հարաբերությունները կարգավորելու համար: Երբ ստացողը սպառող է, նա վայելում է սպառողի պաշտպանությունը: Սպառողի պաշտպանությունը ստեղծվում է «թույլ» սպառողին պաշտպանելու համար «ուժեղ» ձեռնարկատիրոջ դեմ: Որպեսզի որոշենք `արդյոք ստացողը վայելում է սպառողի պաշտպանությունը, նախ անհրաժեշտ է սահմանել, թե որն է սպառողը: Սպառողը ֆիզիկական անձն է, որը չի գործում ազատ մասնագիտություն կամ բիզնես կամ ֆիզիկական անձ, ով հանդես է գալիս իր բիզնեսի կամ մասնագիտական ​​գործունեության սահմաններից դուրս: Մի խոսքով, սպառողը ոմանք են, ովքեր ապրանք կամ ծառայություն են գնում ոչ առևտրային, անձնական նպատակներով:

Սպառողի պաշտպանությունը ընդհանուր պայմանների վերաբերյալ նշանակում է, որ ձեռներեցները պարզապես չեն կարող ամեն ինչ ներառել իրենց ընդհանուր պայմաններով: Եթե դրույթը անհիմն ծանր է, սույն դրույթը չի կիրառվում սպառողի նկատմամբ: Հոլանդիայի քաղաքացիական օրենսգրքում ներառված է այսպես կոչված սև և մոխրագույն ցուցակ: Սև ցուցակը պարունակում է այնպիսի դրույթներ, որոնք միշտ համարվում են անխոհեմ վտանգավոր, մոխրագույն ցուցակը պարունակում է այնպիսի դրույթներ, որոնք սովորաբար (ենթադրաբար) անհիմնորեն վտանգավոր են: Մոխրագույն ցուցակից որևէ դրույթի առկայության դեպքում ընկերությունը պետք է ցույց տա, որ այդ դրույթը ողջամիտ է: Չնայած միշտ առաջարկվում է ընթերցել ընդհանուր պայմաններն ու պայմանները, բայց սպառողը պաշտպանված է նաև հոլանդական օրենսդրությամբ անխոհեմ դրույթներից:

բաժնետոմս