ԳՐԱՍԵՆՅԱԿԱՅԻՆ ԲՈՂՈՔՆԵՐԻ ԿԱՐԳԸ
Law & More գնահատում է մեր հաճախորդների գոհունակությունը: Մեր ընկերությունը կօգտագործի լավագույն ջանքերը ձեր ծառայությանը լինելու համար: Այնուամենայնիվ, կարող է պատահել, որ դուք դժգոհ եք մեր ծառայությունների որոշակի կողմերից: Ստորև կգտնեք այն գործողությունը, որը կարող եք ձեռնարկել նման իրավիճակում:
Եթե դուք դժգոհ եք առաջադրանքների վերաբերյալ պայմանագրի ստեղծումից և իրագործումից, մեր ծառայությունների որակից կամ մեր հաշիվ-ապրանքագրի քանակից, ապա ձեզանից պահանջվում է առաջին հերթին ներկայացնել ձեր առարկությունները ձեր սեփական փաստաբանի մոտ: Կարող եք կապվել նաև մեր ֆիրմաների պարոն TGLM Meevis- ի հետ: Մեր ֆիրմաները բողոքները կկատարեն այն կարգի համաձայն, ինչպես նկարագրված է մեր գրասենյակի բողոքարկման գործընթացում:
Մենք ձեզ հետ խորհրդակցելով հնարավորինս արագ լուծվող լուծում կգտնենք: Միշտ գրավոր կհաստատենք այդպիսի լուծումը: Դուք կարող եք ակնկալել, որ մեր բողոքին վերաբերող մեր արձագանքը գրավոր կստանաք 4 շաբաթվա ընթացքում: Այն դեպքում, երբ մենք պետք է շեղվենք այս տերմինը, մենք ժամանակին կտեղեկացնենք ձեզ, և մենք կնշենք շեղման պատճառը և այն ժամկետը, որի ընթացքում դուք կարող եք ակնկալել մեր կողմից արձագանք:
Հոդված 1. Սահմանումներ
Այս բողոքների ընթացակարգում ներքևում նշված պայմաններն ունեն հետևյալ իմաստները.
գանգատհաճախորդի կամ նրա անունից դժգոհությունների ցանկացած գրավոր արտահայտություն ՝ կապված փաստաբանի կամ նրա պատասխանատվության ներքո աշխատող անձի (անձանց) հետ, կապված մասնագիտական ծառայությունների համար հաճախորդի ներգրավման եզրակացության կամ կատարման հետ (overeenkomst van opdracht), մատուցված ծառայությունների մատուցման որակը կամ այդպիսի ծառայությունների մատուցման համար գանձված գումարը `բացառելով այն, այնուամենայնիվ, բողոք` «Փաստաբանների մասնագիտության մասին» Հոլանդիայի մասին օրենքի 4-րդ կետի իմաստով (Advocatenwet);
բողոքողհաճախորդը կամ նրա ներկայացուցիչը, բողոք ներկայացնելը.
բողոքների պատասխանատու. փաստաբանը, որը մեղադրվում է բողոքը վարելու մեջ, սկզբում պարոն TGLM Meevis:
Հոդված 2 Դիմելու շրջանակը
2.1 Բողոքների այս ընթացակարգը տարածվում է մասնագիտական ծառայությունների մատուցման յուրաքանչյուր ներգրավման վրա Law & More B.V. իր հաճախորդներին:
2.2. Յուրաքանչյուր փաստաբանի պարտականությունն է Law & More B.V. կարգավորել բոլոր բողոքները `համաձայն բողոքների այս ընթացակարգի:
Հոդված 3 Նպատակը
Այս բողոքների ընթացակարգի նպատակն է.
- սահմանել այնպիսի ընթացակարգ, որով հաճախորդի բողոքները կարող են լուծվել լուծմանն ուղղված եղանակով և ողջամիտ ժամկետում:
- սահմանել հաճախորդի բողոքի պատճառը (ներ) ը որոշելու կարգը.
- պահպանել և բարելավել առկա հաճախորդների հարաբերությունները `պատշաճ ձևով բողոքներ վարելով.
- խթանել հաճախորդի վրա կենտրոնացած ցանկացած բողոքների պատասխանը.
- բարելավել ծառայությունների որակը `բողոքները լուծելով և վերլուծելով:
Հոդված 4. Ծառայությունների մեկնարկի մասին տեղեկատվությունը
4.1 Բողոքների այս ընթացակարգը հրապարակվել է: Հաճախորդի հետ ցանկացած ներգրավման նամակում հաճախորդը պետք է տեղեկացվի, որ բողոքարկման ընթացակարգ կա, և որ այս ընթացակարգը տարածվելու է մատուցվող ծառայությունների վրա:
4.2 Նշանակման ստանդարտ պայմանները (Պայմաններ եւ դրույթներ), որոնք վերաբերում են հաճախորդի ցանկացած ներգրավվածության (ինչպես նաև հաճախորդի հետ կապված ցանկացած նամակագրության հիման վրա) պետք է նույնականացնեն այն անկախ կողմին կամ մարմնին, որին / որի վերաբերյալ բողոք, որը չի լուծվել սույն բողոքների ընթացակարգին համապատասխան, կարող է ներկայացվել `ձեռք բերելու համար: պարտադիր որոշում:
4.3 Սույն բողոքների ընթացակարգի 1-ին հոդվածի իմաստով բողոքները, որոնք չեն լուծվել սույն բողոքների ընթացակարգին համապատասխան դրանց լուծումից հետո, կարող են ներկայացվել վեճերի հանձնաժողովի փաստաբանությանը (Geschillencommissionie Փաստաբան).
Հոդված 5 Ներքին բողոքների կարգը
5.1 Եթե հաճախորդը բողոքով է մոտենում գրասենյակին ՝ տրված հանձնարարականների վերաբերյալ Law & More B.V.., բողոքը փոխանցվում է բողոքների աշխատակցին:
5.2. Բողոքների պատասխանատուն կտեղեկացնի այն անձին, որի դեմ բողոք է ներկայացվել բողոքը ներկայացնելու մասին, և բողոք ներկայացնողին և այն անձին, որի դեմ բողոք է տրվել, հնարավորություն կտա բացատրել բողոքը:
5.3 Անձը, որի դեմ բողոք է ներկայացվել, պետք է փորձի լուծել հարցը համապատասխան հաճախորդի հետ միասին `անկախ բողոքների սպայի միջամտությունից:
5.4. Բողոքների աշխատակիցը բողոքը լուծում է բողոքն ստանալուց հետո չորս շաբաթվա ընթացքում կամ, պատճառաբանելով, բողոք ներկայացնողին տեղեկացնում է սույն ժամկետի ցանկացած շեղման մասին `նշելով այն ժամկետը, որի ընթացքում տրվելու է բողոքի վերաբերյալ կարծիք:
5.5. Բողոքների աշխատակիցը բողոք ներկայացնողին և այն անձին, որի դեմ բողոք է ներկայացվել, գրավոր տեղեկացնում է գանգատի ըստ էության վերաբերյալ կարծիքի մասին `անկախ առաջարկություններից, թե ոչ:
5.6 Եթե բողոքն ընդունվել է բավարար կերպով, բողոքողը, բողոքների պատասխանատուն և այն անձը, որի դեմ բողոք է ներկայացվել, կստորագրեն բողոքի էության վերաբերյալ կարծիքը:
Հոդված 6 Գաղտնիությունը և անվճար բողոքների պահպանումը
6.1. Բողոքների աշխատակիցը և այն անձը, որի դեմ բողոք է ներկայացվել, պետք է պահպանեն գաղտնիությունը `բողոքի քննության վերաբերյալ:
6.2 Բողոքարկողը պարտավոր չէ որևէ փոխհատուցում բողոքի վարման ծախսերի հետ կապված:
Հոդված 7 Պարտավորությունները
7.1 Բողոքների պատասխանատուն պատասխանատու է բողոքը ժամանակին վարելու համար:
7.2 Անձը, որի դեմ բողոք է ներկայացվել, բողոքների պատասխանատուին պետք է տեղեկացնի բողոքողի հետ ցանկացած կապի և ցանկացած կենսունակ լուծման մասին:
7.3. Բողոքարկման պատասխանատուն պետք է տեղեկացնի բողոք ներկայացրած անձին բողոքի ընթացքի վերաբերյալ:
7.4. Բողոքարկման պատասխանատուն պետք է ապահովի, որ գանգատի վերաբերյալ գործ պահվի:
Հոդված 8 Բողոքների գրանցումը
8.1. Բողոքների աշխատակիցը գրանցում է բողոքը `որոշելով բողոքի թեման:
8.2 Բողոքը կարող է բաժանվել առանձին թեմաների:
8.3. Բողոքների աշխատակիցը պարբերաբար զեկուցում է ցանկացած բողոքների վարման վերաբերյալ և առաջարկություններ է ներկայացնում `նոր բողոքների առաջացումը կանխելու և ընթացակարգերը բարելավելու համար:
8.4 reportանկացած զեկույց և առաջարկություններ պետք է քննարկվեն և ներկայացվեն որոշումներ կայացնելու համար առնվազն տարին մեկ անգամ:
Դուք ուզում եք իմանալ, թե ինչ Law & More կարող է անել ձեզ համար որպես իրավաբանական ընկերություն Eindhoven և Amsterdam?
Այնուհետև կապվեք մեզ հետ հեռախոսով +31 40 369 06 80 հեռախոսահամարով կամ էլ-նամակ ուղարկեք հետևյալ հասցեով.
տ. Թոմ Մեվիս, փաստաբան Law & More – tom.meevis@lawandmore.nl
պրն. Մաքսիմ Հոդակ, փաստաբան և ավելին – maxim.hodak@lawandmore.nl