Ի՞նչ անել ձայնի չարտոնված նմուշառման դեպքում: պատկեր

Ի՞նչ անել ձայնի չարտոնված նմուշառման դեպքում:

Ձայնի նմուշառումը կամ երաժշտության նմուշառումը ներկայումս լայնորեն կիրառվող տեխնիկա է, որի միջոցով ձայնային հատվածները պատճենվում են էլեկտրոնային եղանակով՝ դրանք օգտագործելու համար, հաճախ փոփոխված ձևով, նոր (երաժշտական) ստեղծագործության մեջ, սովորաբար համակարգչի օգնությամբ: Այնուամենայնիվ, ձայնային հատվածները կարող են ենթարկվել տարբեր իրավունքների, ինչի արդյունքում չարտոնված նմուշառումը կարող է անօրինական լինել:

Նմուշառումը օգտագործում է առկա ձայնային հատվածները: Այս ձայնային հատվածների կոմպոզիցիան, բառերը, կատարումը և ձայնագրությունը կարող են ենթակա լինել հեղինակային իրավունքի: Կոմպոզիցիան և բառերը կարող են պաշտպանված լինել հեղինակային իրավունքով: Կատարման (ձայնագրությունը) կարող է պաշտպանվել կատարողի հարակից իրավունքով, իսկ հնչյունագիրը (ձայնագրությունը) կարող է պաշտպանվել հնչյունագիր արտադրողի հարակից իրավունքով։ Հեղինակային իրավունքի մասին ԵՄ հրահանգի 2-րդ հոդվածը (2001/29) հեղինակին, կատարողին և հնչյունագիր արտադրողին վերարտադրելու բացառիկ իրավունք է տալիս, որը վերաբերում է պաշտպանված «օբյեկտի» վերարտադրումը թույլատրելու կամ արգելելու իրավունքին: Հեղինակը կարող է լինել երգերի կոմպոզիտորը և (կամ) բառերի հեղինակը, երգիչները և (կամ) երաժիշտները սովորաբար կատարող արտիստն են (Հոդված 1-ին դրված Հարևան իրավունքների մասին օրենքի (NRA) ա) և հնչյունագիր արտադրողն այն անձն է, ով կատարում է առաջին ձայնագրությունը։ , կամ այն ​​կազմել և կրում է ֆինանսական ռիսկը (ՀՀՀ-ի «դ» հոդված 1): Երբ արտիստը գրում է, կատարում, ձայնագրում և թողարկում է իր երգերը իր իսկ ղեկավարությամբ, այս տարբեր կուսակցությունները միավորվում են մեկ անձի մեջ: Հեղինակային իրավունքը և ուղեկցող իրավունքները այնուհետև մեկ անձի ձեռքում են:

Նիդեռլանդներում հեղինակային իրավունքի մասին հրահանգը, ի թիվս այլ բաների, ներդրվել է Հեղինակային իրավունքի մասին օրենքում (CA) և NRA-ում: CA-ի 1-ին բաժինը պաշտպանում է հեղինակի վերարտադրման իրավունքը: Հեղինակային իրավունքի մասին օրենքը օգտագործում է «վերարտադրում» տերմինը, այլ ոչ թե «պատճենում», բայց գործնականում երկու տերմիններն էլ նման են: Կատարող արտիստի և հնչյունագիր արտադրողի վերարտադրման իրավունքը պաշտպանված են համապատասխանաբար NRA-ի 2-րդ և 6-րդ բաժիններով: Հեղինակային իրավունքի մասին հրահանգի նման, այս դրույթները չեն սահմանում, թե ինչ է իրենից ներկայացնում (լրիվ կամ մասնակի) վերարտադրությունը: Որպես օրինակ. Հեղինակային իրավունքի մասին օրենքի 13-րդ բաժինը նախատեսում է, որ «ցանկացած ամբողջական կամ մասնակի վերամշակում կամ իմիտացիա՝ փոփոխված ձևով»-ը վերարտադրում է: Այսպիսով, վերարտադրումը ներառում է ավելի քան 1-ը 1-ի պատճենը, բայց անհասկանալի է, թե որ չափանիշը պետք է օգտագործվի սահմանային դեպքերը գնահատելու համար: Հստակության այս բացակայությունը երկար ժամանակ ազդեցություն է ունեցել ձայնի նմուշառման պրակտիկայի վրա: Ընտրված նկարիչները չգիտեին, թե երբ են ոտնահարվում իրենց իրավունքները:

2019 թվականին Եվրոպական միության արդարադատության դատարանը (CJEU) մասնակիորեն պարզաբանեց այս մասին XNUMXթ. Պելհեմ վճիռը, հետևելով գերմանական Bundesgerichtshof-ի (BGH) կողմից բարձրացված նախնական հարցերին (CJEU 29 հուլիսի 2019թ., C-476/17, ECLI:EU:C:2019:624): ԴԵՄ-ն, ի թիվս այլոց, պարզեց, որ նմուշը կարող է լինել հնչյունագրի վերարտադրություն՝ անկախ նմուշի երկարությունից (պար. 29): Հետևաբար, մեկ վայրկյան նմուշը նույնպես կարող է լինել խախտում: Բացի այդ, որոշվել է, որ «եթե օգտատերը, իր խոսքի ազատության իրացման ընթացքում, ձայնագրությունից ձայնային հատված է արտագրում նոր ստեղծագործության մեջ օգտագործելու համար, փոփոխված ձևով, որն անճանաչելի է ականջին, նման օգտագործումը չպետք է համարվի «վերարտադրում» 2/2001 հրահանգի 29-րդ հոդվածի «գ» ենթակետի իմաստով. (31-րդ կետ, 1-ին օպերատիվ մաս): Հետևաբար, եթե նմուշը խմբագրվել է այնպես, որ ի սկզբանե վերցված ձայնային հատվածն այլևս ճանաչելի չէ ականջին, հնչյունագրի վերարտադրության մասին խոսք լինել չի կարող։ Այդ դեպքում ձայնի նմուշառման թույլտվությունը համապատասխան իրավատերերից անհրաժեշտ չէ։ ԴԱՀԿ-ից հետ ուղարկելուց հետո BGH-ն որոշում կայացրեց 30 թվականի ապրիլի 2020-ին. Metall auf Metall IV, որում նշվում էր ականջը, որի համար նմուշը պետք է անճանաչելի լինի՝ միջին երաժշտություն լսողի ականջը (BGH 30 ապրիլի 2020 թ., I ZR 115/16 (Metall auf Metall IV), պարբ. 29): Թեև ԵԴ-ի և BGH-ի վճիռները վերաբերում են հնչյունագիր արտադրողի հարակից իրավունքներին, խելամիտ է, որ այս վճիռներում ձևակերպված չափանիշները կիրառելի են նաև կատարողի հեղինակային և հարակից իրավունքի հիմնավոր նմուշառման խախտման դեպքում: Կատարողի հեղինակային իրավունքը և հարակից իրավունքները ունեն պաշտպանության ավելի բարձր շեմ, այնպես որ հնչյունագիր արտադրողի հարակից իրավունքների բողոքարկումը, սկզբունքորեն, ավելի հաջող կլինի ձայնային նմուշառման միջոցով ենթադրյալ խախտման դեպքում: Հեղինակային իրավունքի պաշտպանության համար, օրինակ, ձայնային հատվածը պետք է որակվի որպես «սեփական ինտելեկտուալ ստեղծագործություն»: Նման պաշտպանության պահանջ չկա հնչյունագիր արտադրողի հարևան իրավունքների պաշտպանության համար:

Սկզբունքորեն, հետևաբար, դա վերարտադրման իրավունքի խախտում է, եթե ինչ-որ մեկը նմուշները a հնչեցնել այնպիսի ձևով, որը ճանաչելի է սովորական երաժշտություն ունկնդրի համար: Այնուամենայնիվ, Հեղինակային իրավունքի հրահանգի 5-րդ հոդվածը պարունակում է մի քանի սահմանափակումներ և բացառություններ Հեղինակային իրավունքի Հրահանգի 2-րդ հոդվածի վերարտադրման իրավունքից, ներառյալ մեջբերումների բացառությունը և պարոդիայի բացառությունը: Սովորական առևտրային համատեքստում ձայնի նմուշառումը սովորաբար չի ծածկվում դրանով՝ հաշվի առնելով խիստ իրավական պահանջները:

Ինչ-որ մեկը, ով հայտնվում է այնպիսի իրավիճակում, երբ իր ձայնային հատվածները նմուշառվում են, հետևաբար պետք է իրեն հետևյալ հարցը տա.

  • Արդյո՞ք նմուշառող անձը դա անելու թույլտվություն ունի համապատասխան իրավատերերից:
  • Արդյո՞ք նմուշը խմբագրվել է, որպեսզի այն անճանաչելի լինի սովորական երաժշտություն ունկնդրի համար:
  • Արդյո՞ք նմուշը պատկանում է բացառություններից կամ սահմանափակումներից որևէ մեկին:

Ենթադրյալ խախտման դեպքում գործողությունները կարող են իրականացվել հետևյալ կերպ.

  • Ուղարկեք ծանուցագիր՝ խախտումը դադարեցնելու համար:
    • Տրամաբանական առաջին քայլ, եթե ցանկանում եք, որ խախտումը հնարավորինս շուտ դադարեցվի: Հատկապես, եթե դուք չեք փնտրում վնասներ, այլ պարզապես ցանկանում եք, որ խախտումը դադարեցվի:
  • Բանակցել ենթադրյալ խախտողի հետ մաքրել նմուշը.
    • Հնարավոր է, որ ենթադրյալ խախտողը դիտավորյալ կամ առնվազն առանց երկու անգամ մտածելու ոտնահարել է ինչ-որ մեկի իրավունքները։ Այդ դեպքում ենթադրյալ իրավախախտին կարող են դատի տալ և հասկացնել, որ խախտում է տեղի ունեցել։ Այնտեղից կարելի է պայմանավորվել իրավունքի իրավատիրոջ կողմից նմուշի թույլտվություն տրամադրելու պայմանները: Օրինակ, իրավատերը կարող է պահանջել վերագրում, համապատասխան վարձատրություն կամ հոնորարներ: Նմուշի տրամադրման և թույլտվություն ստանալու այս գործընթացը նույնպես կոչվում է մաքրում. Իրադարձությունների բնականոն ընթացքի դեպքում այս գործընթացը տեղի է ունենում նախքան որևէ խախտում տեղի ունենալը:
  • Ենթադրյալ իրավախախտի դեմ դատարանում քաղաքացիական հայցի հարուցումը.
    • Դատարան հայց կարող է ներկայացվել հեղինակային կամ հարակից իրավունքների խախտման հիման վրա: Օրինակ, կարելի է պնդել, որ մյուս կողմը ապօրինի է գործել՝ խախտելով (Նիդեռլանդների Քաղաքացիական օրենսգրքի հոդված 3:302), կարող է պահանջվել վնասի հատուցում (CA-ի 27-րդ հոդված, NRA-ի 16-րդ հոդվածի 1-ին կետ) և շահույթ: կարող է հանձնվել (ՀԴՀ-ի 27ա-րդ հոդված, ՀՀ ԱԱ-ի 16-րդ հոդվածի 2-րդ կետ):

Law & More սիրով կաջակցի ձեզ պահանջագիր կազմելու, ենթադրյալ իրավախախտի հետ բանակցությունների և/կամ դատական ​​գործընթաց սկսելու հարցում:

Law & More