1: ներածություն
20-ի մայիսի 2015-ին Եվրախորհրդարանը ընդունեց փողերի լվացման չորրորդ հրահանգը: Սույն Հրահանգի հիման վրա յուրաքանչյուր անդամ պետություն պարտավոր է ստեղծել UBO ռեգիստր: Ընկերության բոլոր UBO- ները պետք է ներառվեն գրանցամատյանում: Քանի որ UBO- ն կվ որակավորի յուրաքանչյուր ֆիզիկական անձ, որը ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն ունի ընկերության բաժնետոմսերի (բաժնետիրական) տոկոսների ավելի քան 25% -ը ՝ չլինելով ֆոնդային բորսայում ընդգրկված ընկերություն: UBO (ներ) ի չհաստատվելու դեպքում վերջին տարբերակը կարող է լինել ընկերության բարձրագույն ղեկավար անձնակազմի ֆիզիկական անձ համարել UBO- ն: Նիդեռլանդներում UBO- ռեգիստրը պետք է ներառվի մինչև 26 թվականի հունիսի 2017-ը: Ակնկալիքն այն է, որ գրանցամատյանն իր հետևանքները բերելու է հոլանդական և եվրոպական գործարար միջավայրի համար: Երբ մեկը չի ցանկանում տհաճորեն զարմացնել, անհրաժեշտ է լինելու առաջիկա փոփոխությունների հստակ պատկերը: Հետևաբար, այս հոդվածը փորձելու է ճշտել UBO ռեգիստրի հայեցակարգը ՝ վերլուծելով դրա բնութագրերը և հետևանքները:
2. Եվրոպական հայեցակարգ
Փողերի լվացման չորրորդ հրահանգը եվրոպական արտադրության արդյունք է: Սույն Հրահանգի ներդրման գաղափարն այն է, որ Եվրոպան ցանկանում է կանխել փող լվացողներին և ահաբեկիչների ֆինանսավորողներին օգտագործել կապիտալի ներկայիս ազատ տեղաշարժը և նրանց հանցավոր նպատակներով ֆինանսական ծառայություններ մատուցելու ազատությունը: Դրան համահունչ է UBO- ի բոլոր անձերի ինքնությունը հաստատելու ցանկությունը ՝ լինելով զգալի հեղինակություն ունեցող անձինք: UBO- ի գրանցամատյանը կազմում է միայն Փողերի լվացման չորրորդ հրահանգի կողմից իր նպատակին հասնելու համար բերված փոփոխությունների մի մասը:
Ինչպես նշվեց, հրահանգը պետք է իրականացվի մինչև 26 թ.-ի հունիսի 2017-ը: UBO ռեգիստրի թեմայի վերաբերյալ հրահանգը նախանշում է հստակ շրջանակ: Հրահանգը պարտավորեցնում է անդամ պետություններին օրենսդրության շրջանակներում բերել հնարավորինս շատ իրավաբանական անձանց: Ըստ հրահանգի, իշխանությունների երեք տեսակ պետք է ունենան ցանկացած դեպքում UBO տվյալներ `իրավասու մարմինները (ներառյալ վերահսկիչ մարմինները) և բոլոր ֆինանսական հետախուզական ստորաբաժանումները, պարտադիր մարմինները (ներառյալ ֆինանսական հաստատությունները, վարկային կազմակերպությունները, աուդիտորները, նոտարները, բրոքերները): և խաղային ծառայություններ մատուցողներ) և բոլոր այն անձինք կամ կազմակերպությունները, որոնք կարող են օրինական հետաքրքրություն ցուցաբերել: Այնուամենայնիվ, անդամ պետություններն ազատ են ընտրելու լիարժեք հանրային գրանցում: «Իրավասու մարմիններ» տերմինը չի բացատրվում Հրահանգում: Այդ պատճառով Եվրահանձնաժողովը խնդրեց պարզաբանումներ առաջարկել 5 թվականի հուլիսի 2016-ի հրահանգում առաջարկված փոփոխության մեջ:
Տեղեկատվության նվազագույն քանակը, որը պետք է ներառվի գրանցամատյանում, հետևյալն է. Լրիվ անվանումը, ծննդյան ամիսը, ծննդյան տարեթիվը, քաղաքացիությունը, բնակության երկիրը և UBO- ի կողմից անցկացվող տնտեսական հետաքրքրության բնույթը և չափը: Բացի այդ, «UBO» տերմինի սահմանումը շատ լայն է: Տերմինը չի պարունակում միայն 25% կամ ավելի ուղղակի վերահսկողություն (սեփականության հիմքի վրա), այլև 25% -ից ավելին հնարավոր անուղղակի վերահսկողություն: Անուղղակի վերահսկողությունը նշանակում է վերահսկողություն ցանկացած այլ եղանակով, քան սեփականության միջոցով: Այս հսկողությունը կարող է հիմնված լինել բաժնետերերի համաձայնագրում վերահսկողության չափանիշների, ընկերության վրա հեռակա ազդեցություն ունենալու կարողության կամ օրինակ, տնօրեններ նշանակելու ունակության վրա:
3. Գրանցումը Նիդեռլանդներում
UBO ռեգիստրի վերաբերյալ օրենսդրության կատարման համար հոլանդական շրջանակները հիմնականում արտացոլված են նախարար Դիզելբլոեմին 10 թվականի փետրվարի 2016-ին տրված գրության մեջ: Ինչ վերաբերում է գրանցման պահանջով ընդգրկված սուբյեկտներին, նամակում նշվում է, որ հոլանդերենի գոյություն ունեցող տեսակների գրեթե ոչ մեկը: սուբյեկտները կմնան անձեռնմխելի, բացառությամբ միակ ձեռնարկատիրության և հանրային բոլոր սուբյեկտների: Բացառված են նաև թվարկված ընկերությունները: Ի տարբերություն երեք կատեգորիայի անձանց և մարմինների, որոնք իրավունք ունեն ստուգել գրանցամատյանում նշված տեղեկատվությունը, ինչպես ընտրվել է եվրոպական մակարդակով, Նիդեռլանդները ընտրում են հանրային ռեգիստր: Դա պայմանավորված է նրանով, որ սահմանափակ ռեգիստրը թերի է վերաբերում ծախսերի, իրագործելիության և ստուգելիության առումով: Քանի որ գրանցամատյանը հանրային կլինի, գաղտնիության չորս երաշխիքներ կկառուցվեն ՝
3.1. Տեղեկությունների յուրաքանչյուր օգտագործող կգրանցվի:
3.2. Տեղեկատվության մատչելիությունը չի տրամադրվում անվճար:
3.3. Հատկապես նշանակված իշխանություններից (այն մարմինները, որոնք, ի թիվս այլոց, ներառում են Հոլանդական բանկը, Հեղինակավոր ֆինանսական շուկաների և ֆինանսական վերահսկողության գրասենյակը) և Հոլանդիայի ֆինանսական հետախուզության ստորաբաժանման այլ օգտվողներ, օգտվելու են միայն տվյալների սահմանափակ քանակությունից:
3.4. Առևանգման, շորթման, բռնության կամ ահաբեկման ռիսկի առկայության դեպքում կհետևի դեպքի առթիվ ռիսկի գնահատումը, որի ընթացքում կուսումնասիրվի `անհրաժեշտության դեպքում որոշակի տվյալների հասանելիությունը կարող է փակվել:
Հատկապես նշանակված իշխանություններից և AFM- ից օգտատերերը կարող են մուտք ունենալ միայն հետևյալ տեղեկություններին ՝ անուն, ծննդյան ամիս, քաղաքացիություն, բնակության երկիր և շահավետ սեփականատիրոջ կողմից պահվող տնտեսական հետաքրքրության բնույթ և չափ: Այս նվազագույնը նշանակում է, որ ոչ բոլոր հաստատությունները, որոնք պետք է կատարեն պարտադիր UBO հետազոտություն, կարող են իրենց պահանջվող տեղեկությունները քաղել գրանցամատյանից: Նրանք ստիպված կլինեն ինքնուրույն հավաքել այս տեղեկատվությունը և պահպանել այս տեղեկատվությունը իրենց կառավարման մեջ:
Հաշվի առնելով այն փաստը, որ նշանակված իշխանությունները և ՖՀՄ-ն ունեն որոշակի քննչական և վերահսկող դեր, նրանք մուտք կունենան լրացուցիչ տվյալներ ՝ (1) օր, ծննդյան վայր և երկիր, (2) հասցե, (3) քաղաքացի սպասարկման համար և / կամ օտարերկրյա հարկի նույնականացման համարը (TIN), (4) այն փաստաթղթի բնույթը, համարը և ամսաթիվը և ամսաթիվը, գտնվելու վայրը, որով ինքնությունը հաստատվել է, կամ այդ փաստաթղթի պատճենը և (5) փաստաթղթերը, որոնք հիմնավորում են, թե ինչու է անձը կարգավիճակ UBO- ի և համապատասխան (տնտեսական) տոկոսի չափը:
Սպասումներն այն են, որ Առևտրի պալատը ղեկավարելու է գրանցամատյանը: Տվյալները կգրանցվեն գրանցամատյան `տեղեկությունները ներկայացնելով ընկերությունների և իրավաբանական անձանց կողմից: UBO- ն կարող է չհրաժարվել այս տեղեկատվության ներկայացմանը մասնակցելուց: Ավելին, պարտադիր մարմինները նույնպես, որոշակի իմաստով, կունենան կատարողական գործառույթ. Նրանք պարտավոր են գրանցել գրանցամատյան իրենց տիրապետող բոլոր տեղեկությունները, որոնք տարբերվում են գրանցամատյանից: Իշխանություններին, որոնց վստահված է փողերի լվացման, ահաբեկչության ֆինանսավորման և ֆինանսական և տնտեսական հանցագործության դեմ պայքարի այլ ձևերի դեմ պայքարի բնագավառում պատասխանատվություն, կախված իրենց առաջադրանքի չափից, իրավունք կունենան կամ պահանջելու են ներկայացնել տվյալներ, որոնք տարբերվում են ռեգիստրից: Դեռ պարզ չէ, թե ով է պաշտոնապես պատասխանատու կատարելու կատարողականի գործը UBO- ի տվյալները (ճիշտ) ներկայացնելու վերաբերյալ, և ով (հնարավոր է) իրավունք ունի տուգանքներ արձակել:
4. Համակարգ առանց թերությունների:
Չնայած խիստ պահանջներին, UBO օրենսդրությունը բոլոր առումներով անջրանցիկ չի թվում: Կան մի շարք եղանակներ, որոնց միջոցով կարելի է ապահովել, որ մեկը դուրս է UBO ռեգիստրի սահմաններից:
4.1. Վստահության գործիչ
Կարելի է ընտրել գործել վստահության գործչի միջոցով: Վստահության գործիչները հրահանգով ենթակա են տարբեր կանոնների: Հրահանգով պահանջվում է գրանցվել նաև վստահության գործիչների համար: Այս հատուկ գրանցամատյանը, այնուամենայնիվ, բաց չի լինի հանրության համար: Այս կերպ վստահության հետևում կանգնած անձանց անանունությունը ապահովվում է հետագա չափով: Վստահության գործիչների օրինակներն են անգլո-ամերիկյան վստահությունը և Կուրասաոյի վստահությունը: Bonaire- ը նաև գիտի, որ կարելի է համեմատել վստահության հետ ՝ DPF: Սա հիմնադրամի հատուկ տեսակ է, որն, ի տարբերություն վստահության, ունի իրավաբանական անձ: Այն ղեկավարվում է BES օրենսդրությամբ:
4.2. Տեղի փոխանցում
Փողերի լվացման չորրորդ հրահանգը դրա կիրառելիության վերաբերյալ նշում է հետևյալը. «… Ընկերությունները և իրենց տարածքում տեղակայված այլ իրավաբանական անձինք»: Այս նախադասությունը ենթադրում է, որ այն ընկերությունները, որոնք ստեղծվում են անդամ պետությունների սահմաններից դուրս, բայց հետագայում իրենց ընկերության տեղերը տեղափոխում են անդամ պետություն, օրենսդրությամբ չեն ծածկվում: Օրինակ, կարելի է մտածել այնպիսի հայտնի իրավական հասկացությունների մասին, ինչպիսիք են Jersey Ltd., BES BV և ամերիկյան Inc.: A DPF- ը կարող է նաև որոշում կայացնել իր իրական տեղը տեղափոխել Նիդեռլանդներ և շարունակել գործունեություն ծավալել որպես DPF:
5. Առաջիկա փոփոխությունները:
Հարցն այն է, թե Եվրամիությունը կցանկանա՞ արդյոք վերը նշված հնարավորությունները հավերժացնել UBO օրենսդրությունից խուսափելու համար: Այնուամենայնիվ, առայժմ չկան հստակ ցուցումներ այն մասին, որ կարճ ժամանակահատվածում տեղի կունենան փոփոխություններ այս կետի շուրջ: Հուլիսի 5-ին ներկայացված իր առաջարկության մեջ Եվրահանձնաժողովը մի շարք փոփոխություններ է պահանջել հրահանգում: Այս առաջարկը չի պարունակում վերոգրյալի հետ կապված փոփոխություններ: Ավելին, դեռ պարզ չէ `իրականում կիրականացվեն առաջարկվող փոփոխությունները: Այնուամենայնիվ, սխալ չի լինի հաշվի առնել առաջարկվող փոփոխությունները և հավանականությունը, որ հետագա պահի այլ փոփոխություններ կկատարվեն: Ներկայումս առաջարկվող չորս հիմնական փոփոխությունները հետևյալն են.
5.1. Հանձնաժողովն առաջարկում է գրանցամատյանն ամբողջությամբ հրապարակել: Սա նշանակում է, որ հրահանգը կկարգավորվի անհատների և կազմակերպությունների կողմից հասանելիության կետում, ինչը կարող է ցույց տալ օրինական հետաքրքրություն: Այն դեպքում, երբ դրանց հասանելիությունը նախկինում կարող էր սահմանափակվել ավելի վաղ նշված նվազագույն տվյալներով, այժմ գրանցամատյանն ամբողջությամբ կբացահայտվի նաև նրանց համար:
5.2. Հանձնաժողովն առաջարկում է սահմանել «իրավասու մարմիններ» տերմինը հետևյալ կերպ. «.. այն պետական մարմինները, որոնք նշանակված են պատասխանատվություն փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի դեմ, ներառյալ հարկային մարմիններն ու իշխանությունները, որոնք ունեն փողերի լվացման հետաքննություն կամ դատական գործառույթներ իրականացնող, դրանց հետ կապված նախնական հանցագործություններ և ահաբեկչության ֆինանսավորում, հանցավոր ակտիվների հայտնաբերում և առգրավում կամ սառեցում և բռնագրավում »:
5.3. Հանձնաժողովը պահանջում է ավելի մեծ թափանցիկություն և UBO- ի նույնականացման ավելի լավ հնարավորություն `անդամ պետությունների բոլոր ազգային գրանցամատյանների փոխկապակցման միջոցով:
5.4. Ավելին, Հանձնաժողովն առաջարկում է, որոշ դեպքերում, ցածրացնել UBO- ի տոկոսադրույքը 25% -ից մինչև 10%: Դա կլինի այն դեպքում, երբ իրավաբանական անձինք հանդիսանում են պասիվ ոչ ֆինանսական կազմակերպություն: Սրանք «.. միջնորդ կազմակերպություններ են, որոնք չունեն որևէ տնտեսական գործունեություն և միայն ծառայում են շահավետ սեփականատերերին ակտիվներից հեռացնելու համար»:
5.5: Հանձնաժողովն առաջարկում է փոփոխել կատարման ժամկետը 26 թվականի հունիսի 2017-ից 1 թվականի հունվարի 2017-ը:
Եզրափակում
UBO- ի հանրային ռեգիստրի ներդրումը հեռու կանդրադառնա անդամ պետությունների ձեռնարկությունների համար: Այն անձինք, ովքեր ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն տիրապետում են ցուցակված ընկերություն չլինող ընկերության բաժնետոմսերի (բաժնետոմսերի) ավելի քան 25% -ին, ստիպված կլինեն բազում զոհողություններ կատարել գաղտնիության ոլորտում ՝ ավելացնելով շանտաժի և առևանգման ռիսկը. չնայած այն հանգամանքին, որ Նիդեռլանդները նշել են, որ ամեն ինչ անելու է հնարավորինս մեղմելու այդ ռիսկերը: Բացի այդ, որոշ ատյաններ ավելի մեծ պատասխանատվություն կստանան UBO ռեգիստրում գրանցված տվյալներից տարբերվող տվյալների նկատման և փոխանցման հետ կապված: UBO ռեգիստրի ներդրումը կարող է նշանակել, որ ուշադրության կենտրոնում կտեղափոխվի հավատարմության գործակիցը կամ անդամ պետություններից դուրս ստեղծված իրավական հաստատություն, որն այնուհետև կարող է իր իրական տեղը տեղափոխել անդամ պետություն: Վստահ չէ ՝ այդ կառույցները հետագայում կմնան կենսունակ տարբերակներ: Անի-փողերի լվացման չորրորդ հրահանգի ներկայումս առաջարկված փոփոխությունը առայժմ որևէ փոփոխություն չի պարունակում: Նիդեռլանդներում հիմնականում պետք է հաշվի առնել ազգային ռեգիստրների փոխկապակցման առաջարկը, 25% –ի պահանջների փոփոխության հավանականությունը և հնարավոր վաղաժամկետ իրականացման ժամկետը: