UBO- գրանցամատյան. Վախն ամեն UBO- ն է:

1: ներածություն

20-ի մայիսի 2015-ին Եվրախորհրդարանը ընդունեց փողերի լվացման չորրորդ հրահանգը: Սույն Հրահանգի հիման վրա յուրաքանչյուր անդամ պետություն պարտավոր է ստեղծել UBO ռեգիստր: Ընկերության բոլոր UBO- ները պետք է ներառվեն գրանցամատյանում: Քանի որ UBO- ն կվ որակավորի յուրաքանչյուր ֆիզիկական անձ, որը ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն ունի ընկերության բաժնետոմսերի (բաժնետիրական) տոկոսների ավելի քան 25% -ը ՝ չլինելով ֆոնդային բորսայում ընդգրկված ընկերություն: UBO (ներ) ի չհաստատվելու դեպքում վերջին տարբերակը կարող է լինել ընկերության բարձրագույն ղեկավար անձնակազմի ֆիզիկական անձ համարել UBO- ն: Նիդեռլանդներում UBO- ռեգիստրը պետք է ներառվի մինչև 26 թվականի հունիսի 2017-ը: Ակնկալիքն այն է, որ գրանցամատյանն իր հետևանքները բերելու է հոլանդական և եվրոպական գործարար միջավայրի համար: Երբ մեկը չի ցանկանում տհաճորեն զարմացնել, անհրաժեշտ է լինելու առաջիկա փոփոխությունների հստակ պատկերը: Հետևաբար, այս հոդվածը փորձելու է ճշտել UBO ռեգիստրի հայեցակարգը ՝ վերլուծելով դրա բնութագրերը և հետևանքները:

2. Եվրոպական հայեցակարգ

Փողերի լվացման չորրորդ հրահանգը եվրոպական արտադրության արդյունք է: Սույն Հրահանգի ներդրման գաղափարն այն է, որ Եվրոպան ցանկանում է կանխել փող լվացողներին և ահաբեկիչների ֆինանսավորողներին օգտագործել կապիտալի ներկայիս ազատ տեղաշարժը և նրանց հանցավոր նպատակներով ֆինանսական ծառայություններ մատուցելու ազատությունը: Դրան համահունչ է UBO- ի բոլոր անձերի ինքնությունը հաստատելու ցանկությունը ՝ լինելով զգալի հեղինակություն ունեցող անձինք: UBO- ի գրանցամատյանը կազմում է միայն Փողերի լվացման չորրորդ հրահանգի կողմից իր նպատակին հասնելու համար բերված փոփոխությունների մի մասը:

Ինչպես նշվեց, հրահանգը պետք է իրականացվի մինչև 26 թ.-ի հունիսի 2017-ը: UBO ռեգիստրի թեմայի վերաբերյալ հրահանգը նախանշում է հստակ շրջանակ: Հրահանգը պարտավորեցնում է անդամ պետություններին օրենսդրության շրջանակներում բերել հնարավորինս շատ իրավաբանական անձանց: Ըստ հրահանգի, իշխանությունների երեք տեսակ պետք է ունենան ցանկացած դեպքում UBO տվյալներ `իրավասու մարմինները (ներառյալ վերահսկիչ մարմինները) և բոլոր ֆինանսական հետախուզական ստորաբաժանումները, պարտադիր մարմինները (ներառյալ ֆինանսական հաստատությունները, վարկային կազմակերպությունները, աուդիտորները, նոտարները, բրոքերները): և խաղային ծառայություններ մատուցողներ) և բոլոր այն անձինք կամ կազմակերպությունները, որոնք կարող են օրինական հետաքրքրություն ցուցաբերել: Այնուամենայնիվ, անդամ պետություններն ազատ են ընտրելու լիարժեք հանրային գրանցում: «Իրավասու մարմիններ» տերմինը չի բացատրվում Հրահանգում: Այդ պատճառով Եվրահանձնաժողովը խնդրեց պարզաբանումներ առաջարկել 5 թվականի հուլիսի 2016-ի հրահանգում առաջարկված փոփոխության մեջ:

Տեղեկատվության նվազագույն քանակը, որը պետք է ներառվի գրանցամատյանում, հետևյալն է. Լրիվ անվանումը, ծննդյան ամիսը, ծննդյան տարեթիվը, քաղաքացիությունը, բնակության երկիրը և UBO- ի կողմից անցկացվող տնտեսական հետաքրքրության բնույթը և չափը: Բացի այդ, «UBO» տերմինի սահմանումը շատ լայն է: Տերմինը չի պարունակում միայն 25% կամ ավելի ուղղակի վերահսկողություն (սեփականության հիմքի վրա), այլև 25% -ից ավելին հնարավոր անուղղակի վերահսկողություն: Անուղղակի վերահսկողությունը նշանակում է վերահսկողություն ցանկացած այլ եղանակով, քան սեփականության միջոցով: Այս հսկողությունը կարող է հիմնված լինել բաժնետերերի համաձայնագրում վերահսկողության չափանիշների, ընկերության վրա հեռակա ազդեցություն ունենալու կարողության կամ օրինակ, տնօրեններ նշանակելու ունակության վրա:

3. Գրանցումը Նիդեռլանդներում

UBO ռեգիստրի վերաբերյալ օրենսդրության կատարման համար հոլանդական շրջանակները հիմնականում արտացոլված են նախարար Դիզելբլոեմին 10 թվականի փետրվարի 2016-ին տրված գրության մեջ: Ինչ վերաբերում է գրանցման պահանջով ընդգրկված սուբյեկտներին, նամակում նշվում է, որ հոլանդերենի գոյություն ունեցող տեսակների գրեթե ոչ մեկը: սուբյեկտները կմնան անձեռնմխելի, բացառությամբ միակ ձեռնարկատիրության և հանրային բոլոր սուբյեկտների: Բացառված են նաև թվարկված ընկերությունները: Ի տարբերություն երեք կատեգորիայի անձանց և մարմինների, որոնք իրավունք ունեն ստուգել գրանցամատյանում նշված տեղեկատվությունը, ինչպես ընտրվել է եվրոպական մակարդակով, Նիդեռլանդները ընտրում են հանրային ռեգիստր: Դա պայմանավորված է նրանով, որ սահմանափակ ռեգիստրը թերի է վերաբերում ծախսերի, իրագործելիության և ստուգելիության առումով: Քանի որ գրանցամատյանը հանրային կլինի, գաղտնիության չորս երաշխիքներ կկառուցվեն ՝

3.1. Տեղեկությունների յուրաքանչյուր օգտագործող կգրանցվի:

3.2. Տեղեկատվության մատչելիությունը չի տրամադրվում անվճար:

3.3. Հատկապես նշանակված իշխանություններից (այն մարմինները, որոնք, ի թիվս այլոց, ներառում են Հոլանդական բանկը, Հեղինակավոր ֆինանսական շուկաների և ֆինանսական վերահսկողության գրասենյակը) և Հոլանդիայի ֆինանսական հետախուզության ստորաբաժանման այլ օգտվողներ, օգտվելու են միայն տվյալների սահմանափակ քանակությունից:

3.4. Առևանգման, շորթման, բռնության կամ ահաբեկման ռիսկի առկայության դեպքում կհետևի դեպքի առթիվ ռիսկի գնահատումը, որի ընթացքում կուսումնասիրվի `անհրաժեշտության դեպքում որոշակի տվյալների հասանելիությունը կարող է փակվել:

Հատկապես նշանակված իշխանություններից և AFM- ից օգտատերերը կարող են մուտք ունենալ միայն հետևյալ տեղեկություններին ՝ անուն, ծննդյան ամիս, քաղաքացիություն, բնակության երկիր և շահավետ սեփականատիրոջ կողմից պահվող տնտեսական հետաքրքրության բնույթ և չափ: Այս նվազագույնը նշանակում է, որ ոչ բոլոր հաստատությունները, որոնք պետք է կատարեն պարտադիր UBO հետազոտություն, կարող են իրենց պահանջվող տեղեկությունները քաղել գրանցամատյանից: Նրանք ստիպված կլինեն ինքնուրույն հավաքել այս տեղեկատվությունը և պահպանել այս տեղեկատվությունը իրենց կառավարման մեջ:

Հաշվի առնելով այն փաստը, որ նշանակված իշխանությունները և ՖՀՄ-ն ունեն որոշակի քննչական և վերահսկող դեր, նրանք մուտք կունենան լրացուցիչ տվյալներ ՝ (1) օր, ծննդյան վայր և երկիր, (2) հասցե, (3) քաղաքացի սպասարկման համար և / կամ օտարերկրյա հարկի նույնականացման համարը (TIN), (4) այն փաստաթղթի բնույթը, համարը և ամսաթիվը և ամսաթիվը, գտնվելու վայրը, որով ինքնությունը հաստատվել է, կամ այդ փաստաթղթի պատճենը և (5) փաստաթղթերը, որոնք հիմնավորում են, թե ինչու է անձը կարգավիճակ UBO- ի և համապատասխան (տնտեսական) տոկոսի չափը:

Սպասումներն այն են, որ Առևտրի պալատը ղեկավարելու է գրանցամատյանը: Տվյալները կգրանցվեն գրանցամատյան `տեղեկությունները ներկայացնելով ընկերությունների և իրավաբանական անձանց կողմից: UBO- ն կարող է չհրաժարվել այս տեղեկատվության ներկայացմանը մասնակցելուց: Ավելին, պարտադիր մարմինները նույնպես, որոշակի իմաստով, կունենան կատարողական գործառույթ. Նրանք պարտավոր են գրանցել գրանցամատյան իրենց տիրապետող բոլոր տեղեկությունները, որոնք տարբերվում են գրանցամատյանից: Իշխանություններին, որոնց վստահված է փողերի լվացման, ահաբեկչության ֆինանսավորման և ֆինանսական և տնտեսական հանցագործության դեմ պայքարի այլ ձևերի դեմ պայքարի բնագավառում պատասխանատվություն, կախված իրենց առաջադրանքի չափից, իրավունք կունենան կամ պահանջելու են ներկայացնել տվյալներ, որոնք տարբերվում են ռեգիստրից: Դեռ պարզ չէ, թե ով է պաշտոնապես պատասխանատու կատարելու կատարողականի գործը UBO- ի տվյալները (ճիշտ) ներկայացնելու վերաբերյալ, և ով (հնարավոր է) իրավունք ունի տուգանքներ արձակել:

4. Համակարգ առանց թերությունների:

Չնայած խիստ պահանջներին, UBO օրենսդրությունը բոլոր առումներով անջրանցիկ չի թվում: Կան մի շարք եղանակներ, որոնց միջոցով կարելի է ապահովել, որ մեկը դուրս է UBO ռեգիստրի սահմաններից:

4.1. Վստահության գործիչ
Կարելի է ընտրել գործել վստահության գործչի միջոցով: Վստահության գործիչները հրահանգով ենթակա են տարբեր կանոնների: Հրահանգով պահանջվում է գրանցվել նաև վստահության գործիչների համար: Այս հատուկ գրանցամատյանը, այնուամենայնիվ, բաց չի լինի հանրության համար: Այս կերպ վստահության հետևում կանգնած անձանց անանունությունը ապահովվում է հետագա չափով: Վստահության գործիչների օրինակներն են անգլո-ամերիկյան վստահությունը և Կուրասաոյի վստահությունը: Bonaire- ը նաև գիտի, որ կարելի է համեմատել վստահության հետ ՝ DPF: Սա հիմնադրամի հատուկ տեսակ է, որն, ի տարբերություն վստահության, ունի իրավաբանական անձ: Այն ղեկավարվում է BES օրենսդրությամբ:

4.2. Տեղի փոխանցում
Փողերի լվացման չորրորդ հրահանգը դրա կիրառելիության վերաբերյալ նշում է հետևյալը. «… Ընկերությունները և իրենց տարածքում տեղակայված այլ իրավաբանական անձինք»: Այս նախադասությունը ենթադրում է, որ այն ընկերությունները, որոնք ստեղծվում են անդամ պետությունների սահմաններից դուրս, բայց հետագայում իրենց ընկերության տեղերը տեղափոխում են անդամ պետություն, օրենսդրությամբ չեն ծածկվում: Օրինակ, կարելի է մտածել այնպիսի հայտնի իրավական հասկացությունների մասին, ինչպիսիք են Jersey Ltd., BES BV և ամերիկյան Inc.: A DPF- ը կարող է նաև որոշում կայացնել իր իրական տեղը տեղափոխել Նիդեռլանդներ և շարունակել գործունեություն ծավալել որպես DPF:

5. Առաջիկա փոփոխությունները:

Հարցն այն է, թե Եվրամիությունը կցանկանա՞ արդյոք վերը նշված հնարավորությունները հավերժացնել UBO օրենսդրությունից խուսափելու համար: Այնուամենայնիվ, առայժմ չկան հստակ ցուցումներ այն մասին, որ կարճ ժամանակահատվածում տեղի կունենան փոփոխություններ այս կետի շուրջ: Հուլիսի 5-ին ներկայացված իր առաջարկության մեջ Եվրահանձնաժողովը մի շարք փոփոխություններ է պահանջել հրահանգում: Այս առաջարկը չի պարունակում վերոգրյալի հետ կապված փոփոխություններ: Ավելին, դեռ պարզ չէ `իրականում կիրականացվեն առաջարկվող փոփոխությունները: Այնուամենայնիվ, սխալ չի լինի հաշվի առնել առաջարկվող փոփոխությունները և հավանականությունը, որ հետագա պահի այլ փոփոխություններ կկատարվեն: Ներկայումս առաջարկվող չորս հիմնական փոփոխությունները հետևյալն են.

5.1. Հանձնաժողովն առաջարկում է գրանցամատյանն ամբողջությամբ հրապարակել: Սա նշանակում է, որ հրահանգը կկարգավորվի անհատների և կազմակերպությունների կողմից հասանելիության կետում, ինչը կարող է ցույց տալ օրինական հետաքրքրություն: Այն դեպքում, երբ դրանց հասանելիությունը նախկինում կարող էր սահմանափակվել ավելի վաղ նշված նվազագույն տվյալներով, այժմ գրանցամատյանն ամբողջությամբ կբացահայտվի նաև նրանց համար:

5.2. Հանձնաժողովն առաջարկում է սահմանել «իրավասու մարմիններ» տերմինը հետևյալ կերպ. «.. այն պետական ​​մարմինները, որոնք նշանակված են պատասխանատվություն փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի դեմ, ներառյալ հարկային մարմիններն ու իշխանությունները, որոնք ունեն փողերի լվացման հետաքննություն կամ դատական ​​գործառույթներ իրականացնող, դրանց հետ կապված նախնական հանցագործություններ և ահաբեկչության ֆինանսավորում, հանցավոր ակտիվների հայտնաբերում և առգրավում կամ սառեցում և բռնագրավում »:

5.3. Հանձնաժողովը պահանջում է ավելի մեծ թափանցիկություն և UBO- ի նույնականացման ավելի լավ հնարավորություն `անդամ պետությունների բոլոր ազգային գրանցամատյանների փոխկապակցման միջոցով:

5.4. Ավելին, Հանձնաժողովն առաջարկում է, որոշ դեպքերում, ցածրացնել UBO- ի տոկոսադրույքը 25% -ից մինչև 10%: Դա կլինի այն դեպքում, երբ իրավաբանական անձինք հանդիսանում են պասիվ ոչ ֆինանսական կազմակերպություն: Սրանք «.. միջնորդ կազմակերպություններ են, որոնք չունեն որևէ տնտեսական գործունեություն և միայն ծառայում են շահավետ սեփականատերերին ակտիվներից հեռացնելու համար»:

5.5: Հանձնաժողովն առաջարկում է փոփոխել կատարման ժամկետը 26 թվականի հունիսի 2017-ից 1 թվականի հունվարի 2017-ը:

եզրափակում

UBO- ի հանրային ռեգիստրի ներդրումը հեռու կանդրադառնա անդամ պետությունների ձեռնարկությունների համար: Այն անձինք, ովքեր ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն տիրապետում են ցուցակված ընկերություն չլինող ընկերության բաժնետոմսերի (բաժնետոմսերի) ավելի քան 25% -ին, ստիպված կլինեն բազում զոհողություններ կատարել գաղտնիության ոլորտում ՝ ավելացնելով շանտաժի և առևանգման ռիսկը. չնայած այն հանգամանքին, որ Նիդեռլանդները նշել են, որ ամեն ինչ անելու է հնարավորինս մեղմելու այդ ռիսկերը: Բացի այդ, որոշ ատյաններ ավելի մեծ պատասխանատվություն կստանան UBO ռեգիստրում գրանցված տվյալներից տարբերվող տվյալների նկատման և փոխանցման հետ կապված: UBO ռեգիստրի ներդրումը կարող է նշանակել, որ ուշադրության կենտրոնում կտեղափոխվի հավատարմության գործակիցը կամ անդամ պետություններից դուրս ստեղծված իրավական հաստատություն, որն այնուհետև կարող է իր իրական տեղը տեղափոխել անդամ պետություն: Վստահ չէ ՝ այդ կառույցները հետագայում կմնան կենսունակ տարբերակներ: Անի-փողերի լվացման չորրորդ հրահանգի ներկայումս առաջարկված փոփոխությունը առայժմ որևէ փոփոխություն չի պարունակում: Նիդեռլանդներում հիմնականում պետք է հաշվի առնել ազգային ռեգիստրների փոխկապակցման առաջարկը, 25% –ի պահանջների փոփոխության հավանականությունը և հնարավոր վաղաժամկետ իրականացման ժամկետը:

բաժնետոմս