Նիդեռլանդների Թրասթերի գրասենյակների վերահսկողության մասին նոր փոփոխություն և ընտանեկան գումարածի ապահովում

Անցած տարիներին Հոլանդիայի վստահության ոլորտը դարձել է խիստ կանոնակարգված ոլորտ: Հոլանդիայում հավատարմագրային գրասենյակները խիստ հսկողության տակ են: Դրա պատճառն այն է, որ կարգավորող մարմինը ի վերջո հասկացել և գիտակցել է, որ հավատարմագրային գրասենյակները մեծ ռիսկով են մասնակցում փողերի լվացման կամ խարդախ կողմերի հետ բիզնես վարելու մեջ: Որպեսզի կարողանանք վերահսկել հավատարմագրային գրասենյակները և կանոնակարգել ոլորտը, Հոլանդիայի Թրասթ գրասենյակի վերահսկողության ակտը (Ուտ) ուժի մեջ է մտել 2004 թ.-ին: Այս օրենքի հիման վրա վստահության գրասենյակները պետք է բավարարեն մի շարք պահանջներ, որպեսզի կարողանան իրականացնել իրենց գործունեությունը: Վերջերս ընդունվեց ևս մեկ փոփոխություն WT- ում, որն ուժի մեջ է մտնում 1 թվականի հունվարի 2019-ից: Այս օրենսդրական փոփոխությունը, ի թիվս այլ բաների, ենթադրում է, որ ըստ Wtt- ի ​​՝ բնակելի վայրի մատակարարի սահմանումը ավելի լայն է: Այս փոփոխության արդյունքում ավելի շատ հաստատություններ են ընկնում ԱՀ շրջանակներում, ինչը կարող է մեծ հետևանքներ ունենալ այդ հաստատությունների համար: Այս հոդվածում կբացատրվի, թե որն է ենթակա ԱՀ փոփոխության փոփոխությունը բնակության ապահովման վերաբերյալ, և որո՞նք են փոփոխության գործնական հետևանքները այս ոլորտում:

Հոլանդիայի Թրասիայի գրասենյակի վերահսկողության մասին օրենքի նոր փոփոխություն և ընտանեկան գումարածի ապահովում

1. Հոլանդական Թրասթ գրասենյակի վերահսկողության ակտի նախապատմությունը

 Հավատարմագրային գրասենյակը իրավաբանական անձ է, ընկերություն կամ ֆիզիկական անձ, որը, մասնագիտորեն կամ առևտրային կերպով, ապահովում է մեկ կամ մի քանի հավատարմագրային ծառայություններ ՝ այլ կամ այլ իրավաբանական անձանց կամ ընկերությունների հետ: Ինչպես արդեն նշվում է Wtt- ի ​​անունը, հավատարմագրային գրասենյակները ենթակա են հսկողության: Վերստուգող մարմինը Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկն է: Առանց Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկի թույլտվության, հավատարմագրային գրասենյակներին թույլ չեն տալիս գործել Նիդեռլանդներում գործող գրասենյակից: WT- ն, ի թիվս այլ առարկաների, ներառում է հավատարմագրային գրասենյակի սահմանում և այն պահանջները, որոնք պետք է բավարարվեն Նիդեռլանդներում հավատարմագրային գրասենյակները ՝ թույլտվություն ստանալու համար: Wtt- ը դասակարգում է վստահության ծառայությունների հինգ կատեգորիա: Կազմակերպությունները, որոնք մատուցում են այդ ծառայությունները, սահմանվում են որպես հավատարմագրային գրասենյակ և պահանջում են թույլտվություն ՝ համաձայն Wtt- ի: Խոսքը վերաբերում է հետևյալ ծառայություններին.

  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրեն կամ գործընկեր լինելը.
  • հասցե կամ փոստային հասցե տրամադրելը, լրացուցիչ ծառայություններ տրամադրելու հետ միասին (բնակելի գումարածի տրամադրում).
  • օդափոխիչ ընկերության օգտագործումից օգտվելով հաճախորդի շահերից.
  • իրավաբանական անձանց վաճառքում կամ միջնորդությամբ վաճառք.
  • հանդես գալով որպես հոգաբարձու:

The Dutch authorities have had various reasons for introducing the Wtt. Prior to the introduction of the Wtt, the trust sector had not, or barely, been mapped, particularly with regard to the large group of smaller trust offices. By introducing supervision, a better view of the trust sector could be accomplished. The second reason for introducing the Wtt is that international organizations, such as the Financial Action Task Force, pointed out an increased risk for trust offices to become involved in, among other things, money laundering and fiscal evasion. According to these organizations, there was an integrity risk in the trust sector that had to be made manageable by means of regulation and supervision. These international institutions have also recommended measures, including the know-your-customer principle, which focusses on incorruptible business operations and where trust offices need to know with whom they conduct business. Intended is to prevent that business is conducted with fraudulent or criminal parties. The last reason for introducing the Wtt is that the self-regulation with regard to trust offices in the Netherlands was not considered to be sufficient. Not all trust offices were subject to the same rules, since not all offices were united in a branch or professional organization. Moreover, a supervisory authority that could ensure enforcement of the rules was missing.[1] The Wtt then ensured that clear regulation regarding trust offices was established and that the aforementioned problems were addressed.

2. Բնակելի գումարած ծառայության մատուցման սահմանում

 2004 թ.-ին Wtt- ի ​​ներդրումից ի վեր այս օրենքում պարբերաբար փոփոխություններ են կատարվել: 6-ի նոյեմբերի 2018-ին Հոլանդիայի Սենատը ընդունեց նոր փոփոխություն Wtt- ում: Հոլանդական հավատարմագրային գրասենյակի վերահսկողության նոր ակտ 2018-ով (Wtt 2018), որն ուժի մեջ է մտել 1 թվականի հունվարի 2019-ից, խստացնում են այն պահանջները, որոնք պետք է բավարարեն հավատարմագրային գրասենյակները, և վերահսկող մարմինը ունի ավելի շատ միջոցներ կատարման համար: Այս փոփոխությունը, ի միջի այլոց, ընդլայնել է «բնակության պլյուս ապահովելու» հայեցակարգը: Հին Wtt- ի ​​ներքո հետևյալ ծառայությունը համարվում էր հավատարմագրային ծառայություն. լրացուցիչ ծառայությունների մատուցման հետ մեկտեղ իրավաբանական անձի հասցեի տրամադրումը. Սա նաև կոչվում է բնակելի գումարածի ապահովում.

Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե կոնկրետ ինչն է ենթադրում բնակելի տարածքի ապահովման դրույթը: Ըստ Wtt- ի ​​՝ բնակեցման դրույթն է փոստային հասցեի կամ այցելուի հասցեով, կարգադրությամբ կամ իրավաբանական անձի, ընկերության կամ ֆիզիկական անձի, որը չի պատկանում նույն խմբին, ինչպես հասցեն մատուցողը. Եթե ​​սուբյեկտը, որը հասցե է տրամադրում, սույն դրույթից բացի, լրացուցիչ ծառայություններ է կատարում, մենք խոսում ենք բնակելի գումարածի տրամադրման մասին: Միասին, այդ գործողությունները համարվում են հավատարմագրային ծառայություն ՝ համաձայն Wtt- ի: Հին WTT- ի հետ կապված վերաբերում էին հետևյալ լրացուցիչ ծառայություններ.

  • խորհրդատվություն տրամադրելը կամ մասնավոր օրենսդրությամբ օժանդակություն ցուցաբերելը, բացառությամբ ընդունելության գործողությունների կատարման.
  • հարկային խորհրդատվություն տալը կամ հարկային հայտարարագրերի և հարակից ծառայությունների խնամքի միջոցները.
  • տարեկան հաշիվների պատրաստման, գնահատման կամ աուդիտի հետ կապված գործողությունների կատարում, կամ վարչակազմի վարում.
  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրենին հավաքագրելը.
  • այլ լրացուցիչ գործողություններ, որոնք նշանակված են ընդհանուր վարչական կարգադրությամբ:

Բնակելի տարածքի ապահովումը, վերը նշված լրացուցիչ ծառայություններից մեկի հետ միասին, համարվում է հավատարմագրային ծառայություն հին WTT- ի ներքո: Կազմակերպությունները, որոնք մատուցում են ծառայությունների այս համադրությունը, պետք է ունենան թույլտվություն ՝ համաձայն Wtt- ի:

Wtt 2018-ի պայմաններում լրացուցիչ ծառայությունները փոքր-ինչ փոփոխության են ենթարկվել: Այն այժմ վերաբերում է հետևյալ գործողություններին.

  • իրավաբանական խորհրդատվություն տրամադրելը կամ օգնություն ցուցաբերելը, բացառությամբ ընդունելության գործողությունների կատարման.
  • հոգ տանել հարկային հայտարարագրերի և հարակից ծառայությունների մասին.
  • տարեկան հաշիվների պատրաստման, գնահատման կամ աուդիտի հետ կապված գործողությունների կատարում, կամ վարչակազմի վարում.
  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրենին հավաքագրելը.
  • այլ լրացուցիչ գործողություններ, որոնք նշանակված են ընդհանուր վարչական կարգադրությամբ:

Հասկանալի է, որ Wtt 2018-ի ներքո նախատեսված լրացուցիչ ծառայություններն առանձնապես չեն շեղվում հին Wtt- ի ​​ներքո գործող լրացուցիչ ծառայություններից: Առաջին կետի ներքո խորհրդատվություն տալու սահմանումը փոքր-ինչ ընդլայնված է, և հարկային խորհրդատվության տրամադրումը հանված չէ սահմանումից, բայց հակառակ դեպքում դա վերաբերում է գրեթե նույն լրացուցիչ ծառայություններ:

Այնուամենայնիվ, երբ Wtt 2018- ը համեմատվում է հին Wtt- ի ​​հետ, մեծ փոփոխություն կարող է լինել բնակելի գումարածի ապահովման առումով: Համաձայն 3 թվականի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի ենթակետով, արգելվում է իրականացնել սույն օրենքի հիման վրա առանց թույլտվության գործողություններ, որոնք ուղղված են ինչպես փոստային հասցեի, այնպես էլ այցելուի ցուցակի, ինչպես նշված է բաժնում: բ) հավատարմագրային ծառայությունների սահմանման և այդ մասում նշված լրացուցիչ ծառայությունների կատարման ժամանակ ՝ ի շահ մեկ և նույն ֆիզիկական անձի, իրավաբանական անձի կամ ընկերության:[2]

Այս արգելքը ծագել է այն պատճառով, որ հաճախ բնակելիության ապահովումը և լրացուցիչ ծառայությունների իրականացումը գործնականում առանձնացված, ինչը նշանակում է, որ այդ ծառայությունները չեն իրականացվում նույն կուսակցության կողմից: Փոխարենը, օրինակ, մեկ կողմը կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ և այնուհետև հաճախորդին կապում է մեկ այլ կողմի հետ, որն ապահովում է բնակություն: Քանի որ լրացուցիչ ծառայությունները կատարելը և կացության ապահովումը չեն իրականացվում միևնույն կողմի կողմից, մենք, սկզբունքորեն, չենք խոսում հավատարմագրային ծառայության մասին ՝ համաձայն հին Wtt- ի: Այս ծառայություններն առանձնացնելով նաև հին WTT համաձայն պահանջված թույլտվություն չկա, և այդպիսով խուսափվում է այդ թույլտվությունը ստանալու պարտավորությունից: Ապագայում հավատարմագրային ծառայությունների այս տարանջատումը կանխելու համար արգելք է ներառվել WՏՀ 3-ի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի:

3. Հավատարմագրային ծառայություններն առանձնացնելու արգելքի գործնական հետևանքները

Ըստ հին Wtt- ի, ծառայություններ մատուցողների գործունեությունը, որոնք առանձնացնում են բնակության ապահովման ապահովումը և լրացուցիչ գործունեության իրականացումը, և որոնք այդ ծառայություններն իրականացնում են տարբեր կողմերի կողմից, չեն մտնում հավատարմագրային ծառայության սահմանման մեջ: Այնուամենայնիվ, 3-ի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի «ենթակետ» ենթակետով նախատեսված արգելքի հետ մեկտեղ արգելվում է նաև այն անձանց, ովքեր առանձնացնում են հավատարմագրային ծառայությունները, առանց թույլտվության իրականացնել այդպիսի գործողություններ: Դա ենթադրում է, որ կողմերը, ովքեր ցանկանում են շարունակել իրականացնել իրենց գործունեությունն այս եղանակով, թույլտվություն են պահանջում, հետևաբար նաև Հոլանդիայի ազգային բանկի վերահսկողության տակ են:

Արգելքը ենթադրում է, որ ծառայություններ մատուցողները մատուցում են հավատարմագրային ծառայություն համաձայն Wtt 2018-ի, երբ նրանք իրականացնում են այնպիսի գործողություններ, որոնք ուղղված են ինչպես բնակության վայրի տրամադրմանը, այնպես էլ լրացուցիչ ծառայությունների կատարմանը: Հետևաբար, ծառայություններ մատուցողին չի թույլատրվում կատարել լրացուցիչ ծառայություններ և հետագայում իր հաճախորդին կապ հաստատել այլ անձանց հետ, ովքեր բնակություն են հաստատում, առանց թույլտվության ունենալ համաձայն Wtt- ի: Ավելին, ծառայություններ մատուցողը չի թույլատրվում որպես միջնորդ հանդես գալ ՝ հաճախորդին կապի մեջ դնելով տարբեր կողմերի հետ, որոնք կարող են բնակություն հաստատել և կատարել լրացուցիչ ծառայություններ ՝ առանց թույլտվության:[3] This is even the case when this intermediary does not provide domicile itself, nor performs additional services.

4. Հաճախորդներին հղում անելով բնակության վայրի հատուկ մատակարարներին

Գործնականում, հաճախ կան կողմեր, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ և հետագայում հաճախորդին հղում են անում բնակության վայրի հատուկ մատակարարին: Այս դիմումի դիմաց բնակության մատակարարը հաճախ վճարում է հանձնաժողով, որը վերաբերում է հաճախորդին: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ի համաձայն, այլևս չի թույլատրվում, որ ծառայություններ մատուցողները համագործակցեն և միտումնավոր առանձնացնեն իրենց ծառայությունները ՝ Wtt- ից խուսափելու համար: Երբ կազմակերպությունը կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ հաճախորդների համար, չի թույլատրվում այդ հաճախորդներին հղում կատարել բնակության հատուկ մատակարարներին: Սա մասնավորապես ենթադրում է, որ կողմերի միջև կա համագործակցություն, որն ուղղված է ԽՍՀՄ-ից խուսափելուն: Ավելին, երբ հանձնաժողով է ստացվում ուղղորդման համար, ակնհայտ է, որ կա համագործակցություն կողմերի միջև, որոնցում առանձնացված են հավատարմագրային ծառայությունները:

Wtt- ի ​​համապատասխան հոդվածը խոսում է կատարողական գործունեության մասին ուղղված ինչպես փոստային փոստային հասցե, այնպես էլ այցելուի հասցե և լրացուցիչ ծառայություններ իրականացնելիս: Փոփոխության հուշագիրը վերաբերում է հաճախորդին կապի մեջ բերելու համար with different parties.[4] The Wtt 2018 is a new law, so at this moment there are no judicial rulings with regard to this law. Furthermore, relevant literature only discusses the changes that this law entails. This means that, at this moment, it is not yet clear how the law will exactly work in practice. As a result, we do not know at this moment which actions exactly fall within the definitions of ‘aimed at’ and ‘bringing in contact with’. It is therefore currently not possible to say which actions fall exactly under the prohibition of article 3, paragraph 4, sub b Wtt 2018. However, it is certain that this is a sliding scale. The referring to specific providers of domicile and the receiving of a commission for these referrals is considered as bringing clients in contact with a provider of domicile. The recommending of specific providers of domicile with which one has good experiences poses a risk, although the client is in principle not directly referred to a provider of domicile. However, in this case a specific provider of domicile that the client can contact is mentioned. There is a good chance that this will be seen as ‘bringing the client in contact’ with a provider of domicile. After all, in this case the client does not have to make any effort himself to find a provider of domicile. It is still the question whether we speak of ‘bringing the client in contact with’ when a client is referred to a filled-in Google search page. This is because in doing so, no specific provider of domicile is recommended, but the institution does provide names of providers of domicile to the client. In order to clarify which actions exactly fall within the scope of the prohibition, the legal provision will have to be further developed in the case law.

5: եզրափակում

Պարզ է, որ Wtt 2018-ը կարող է ունենալ մեծ հետևանքներ այն կողմերի համար, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ և միևնույն ժամանակ իրենց հաճախորդներին ուղղորդում են մեկ այլ կողմի, որը կարող է բնակություն հաստատել: Հին WTT- ի պայմաններում այդ հաստատությունները չեն ընդգրկվել WT- ի շրջանակներում և, հետևաբար, Wtt- ի ​​համաձայն թույլտվություն չեն պահանջում: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ը ուժի մեջ մտնելուց հետո կա արգելք, այսպես կոչված, վստահության ծառայությունների տարանջատման վրա: Այսուհետև այն հաստատությունները, որոնք գործունեություն են իրականացնում ինչպես բնակության ապահովման, այնպես էլ լրացուցիչ ծառայությունների կատարման վրա, մտնում են ԱՀ շրջանակներում և պետք է թույլտվություն ստանան սույն օրենքի համաձայն: Գործնականում կան բազմաթիվ կազմակերպություններ, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ, այնուհետև իրենց հաճախորդներին հղում են անում բնակության վայրի մատակարարին: Յուրաքանչյուր հաճախորդի համար, որը նրանք վերաբերում են, նրանք ստանում են հանձնաժողով բնակության վայրի մատակարարից: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ի ուժի մեջ մտնելուց հետո այլևս չի թույլատրվում, որ ծառայություններ մատուցողները համագործակցեն և միտումնավոր առանձնացնեն ծառայությունները `Wtt- ին խուսափելու համար: Կազմակերպությունները, որոնք աշխատում են այս հիմքի վրա, հետևաբար պետք է քննադատական ​​հայացք գցեն իրենց գործունեության վրա: Այս կազմակերպությունները ունեն երկու տարբերակ ՝ նրանք կարգավորում են իրենց գործունեությունը, կամ դրանք մտնում են Wtt- ի ​​շրջանակներում, ուստի թույլտվություն են պահանջում և ենթակա են հոլանդական Կենտրոնական բանկի վերահսկողության:

Կապ

Եթե ​​այս հոդվածը կարդալուց հետո հարցեր կամ մեկնաբանություններ ունեք, խնդրում ենք ազատ զգալ կապվել mr- ի հետ: Մաքսիմ Հոդակ, փաստաբան Law & More maxim.hodak@lawandmore.nl- ի կամ mr- ի միջոցով: Թոմ Մեվիս, փաստաբան Law & More tom.meevis@lawandmore.nl- ի միջոցով կամ զանգահարել +31 (0) 40-3690680:

 

[1] K. Frielink, Toezicht Trustkantoren- ը Նեդերլանդիայում, Deventer. Wolters Kluwer Nederland 2004 թ.

[2] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[3] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[4] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

բաժնետոմս