Նիդեռլանդների Թրասթերի գրասենյակների վերահսկողության մասին նոր փոփոխություն և ընտանեկան գումարածի ապահովում

Անցած տարիներին Հոլանդիայի վստահության ոլորտը դարձել է խիստ կանոնակարգված ոլորտ: Հոլանդիայում հավատարմագրային գրասենյակները խիստ հսկողության տակ են: Դրա պատճառն այն է, որ կարգավորող մարմինը ի վերջո հասկացել և գիտակցել է, որ հավատարմագրային գրասենյակները մեծ ռիսկով են մասնակցում փողերի լվացման կամ խարդախ կողմերի հետ բիզնես վարելու մեջ: Որպեսզի կարողանանք վերահսկել հավատարմագրային գրասենյակները և կանոնակարգել ոլորտը, Հոլանդիայի Թրասթ գրասենյակի վերահսկողության ակտը (Ուտ) ուժի մեջ է մտել 2004 թ.-ին: Այս օրենքի հիման վրա վստահության գրասենյակները պետք է բավարարեն մի շարք պահանջներ, որպեսզի կարողանան իրականացնել իրենց գործունեությունը: Վերջերս ընդունվեց ևս մեկ փոփոխություն WT- ում, որն ուժի մեջ է մտնում 1 թվականի հունվարի 2019-ից: Այս օրենսդրական փոփոխությունը, ի թիվս այլ բաների, ենթադրում է, որ ըստ Wtt- ի ​​՝ բնակելի վայրի մատակարարի սահմանումը ավելի լայն է: Այս փոփոխության արդյունքում ավելի շատ հաստատություններ են ընկնում ԱՀ շրջանակներում, ինչը կարող է մեծ հետևանքներ ունենալ այդ հաստատությունների համար: Այս հոդվածում կբացատրվի, թե որն է ենթակա ԱՀ փոփոխության փոփոխությունը բնակության ապահովման վերաբերյալ, և որո՞նք են փոփոխության գործնական հետևանքները այս ոլորտում:

Հոլանդիայի Թրասիայի գրասենյակի վերահսկողության մասին օրենքի նոր փոփոխություն և ընտանեկան գումարածի ապահովում

1. Հոլանդական Թրասթ գրասենյակի վերահսկողության ակտի նախապատմությունը

 Հավատարմագրային գրասենյակը իրավաբանական անձ է, ընկերություն կամ ֆիզիկական անձ, որը, մասնագիտորեն կամ առևտրային կերպով, ապահովում է մեկ կամ մի քանի հավատարմագրային ծառայություններ ՝ այլ կամ այլ իրավաբանական անձանց կամ ընկերությունների հետ: Ինչպես արդեն նշվում է Wtt- ի ​​անունը, հավատարմագրային գրասենյակները ենթակա են հսկողության: Վերստուգող մարմինը Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկն է: Առանց Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկի թույլտվության, հավատարմագրային գրասենյակներին թույլ չեն տալիս գործել Նիդեռլանդներում գործող գրասենյակից: WT- ն, ի թիվս այլ առարկաների, ներառում է հավատարմագրային գրասենյակի սահմանում և այն պահանջները, որոնք պետք է բավարարվեն Նիդեռլանդներում հավատարմագրային գրասենյակները ՝ թույլտվություն ստանալու համար: Wtt- ը դասակարգում է վստահության ծառայությունների հինգ կատեգորիա: Կազմակերպությունները, որոնք մատուցում են այդ ծառայությունները, սահմանվում են որպես հավատարմագրային գրասենյակ և պահանջում են թույլտվություն ՝ համաձայն Wtt- ի: Խոսքը վերաբերում է հետևյալ ծառայություններին.

  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրեն կամ գործընկեր լինելը.
  • հասցե կամ փոստային հասցե տրամադրելը, լրացուցիչ ծառայություններ տրամադրելու հետ միասին (բնակելի գումարածի տրամադրում).
  • օդափոխիչ ընկերության օգտագործումից օգտվելով հաճախորդի շահերից.
  • իրավաբանական անձանց վաճառքում կամ միջնորդությամբ վաճառք.
  • հանդես գալով որպես հոգաբարձու:

Նիդեռլանդների իշխանությունները տարբեր պատճառներ են ունեցել Wtt- ի ​​ներդրման համար: Մինչ Wtt- ի ​​ներդրումը, հավատարմագրային հատվածը, կամ հազիվ թե, քարտեզագրվել էր, մասնավորապես, ավելի փոքր վստահության գրասենյակների մեծ խմբի վերաբերյալ: Վերահսկողություն մտցնելով `կարելի է ավելի լավ պատկերացում կազմել վստահության ոլորտի վերաբերյալ: Wtt- ի ​​ներդրման երկրորդ պատճառն այն է, որ միջազգային կազմակերպությունները, ինչպիսիք են Ֆինանսական գործողությունների աշխատանքային խումբը, մատնանշում են հավատարմագրային գրասենյակների ռիսկի ավելացումը, ի թիվս այլ բաների, փողերի լվացման և հարկերից խուսափելու: Ըստ այդ կազմակերպությունների, վստահության ոլորտում առկա էր ամբողջականության ռիսկ, որը պետք է կառավարելի դարձվեր կարգավորման և վերահսկողության միջոցով: Այս միջազգային հաստատությունները նաև առաջարկել են միջոցներ, ներառյալ «իմացեք ձեր հաճախորդը» սկզբունքը, որը կենտրոնանում է բիզնեսի անկաշառ գործառնությունների վրա և որտեղ հավատարմագրային գրասենյակները պետք է իմանան, թե ում հետ են նրանք բիզնես վարում: Նախատեսված է կանխել, որ բիզնեսը իրականացվի կեղծ կամ հանցավոր կողմերի հետ: Wtt- ի ​​ներդրման վերջին պատճառն այն է, որ Նիդեռլանդներում հավատարմագրային գրասենյակների վերաբերյալ ինքնակարգավորումը բավարար չհամարվեց: Վստահության ոչ բոլոր գրասենյակները ենթակա էին նույն կանոնների, քանի որ ոչ բոլոր գրասենյակներն էին միավորվում մասնաճյուղում կամ մասնագիտական ​​կազմակերպությունում: Ավելին, բացակայում էր վերահսկող մարմինը, որը կարող էր ապահովել կանոնների կատարումը: [1] Այնուհետև Wtt- ն ապահովեց, որ հաստատվել է հավատարմագրային գրասենյակների վերաբերյալ հստակ կանոնակարգ և վերոհիշյալ խնդիրները լուծվել:

2. Բնակելի գումարած ծառայության մատուցման սահմանում

 2004 թ.-ին Wtt- ի ​​ներդրումից ի վեր այս օրենքում պարբերաբար փոփոխություններ են կատարվել: 6-ի նոյեմբերի 2018-ին Հոլանդիայի Սենատը ընդունեց նոր փոփոխություն Wtt- ում: Հոլանդական հավատարմագրային գրասենյակի վերահսկողության նոր ակտ 2018-ով (Wtt 2018), որն ուժի մեջ է մտել 1 թվականի հունվարի 2019-ից, խստացնում են այն պահանջները, որոնք պետք է բավարարեն հավատարմագրային գրասենյակները, և վերահսկող մարմինը ունի ավելի շատ միջոցներ կատարման համար: Այս փոփոխությունը, ի միջի այլոց, ընդլայնել է «բնակության պլյուս ապահովելու» հայեցակարգը: Հին Wtt- ի ​​ներքո հետևյալ ծառայությունը համարվում էր հավատարմագրային ծառայություն. լրացուցիչ ծառայությունների մատուցման հետ մեկտեղ իրավաբանական անձի հասցեի տրամադրումը. Սա նաև կոչվում է բնակելի գումարածի ապահովում.

Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե կոնկրետ ինչն է ենթադրում բնակելի տարածքի ապահովման դրույթը: Ըստ Wtt- ի ​​՝ բնակեցման դրույթն է փոստային հասցեի կամ այցելուի հասցեով, կարգադրությամբ կամ իրավաբանական անձի, ընկերության կամ ֆիզիկական անձի, որը չի պատկանում նույն խմբին, ինչպես հասցեն մատուցողը. Եթե ​​սուբյեկտը, որը հասցե է տրամադրում, սույն դրույթից բացի, լրացուցիչ ծառայություններ է կատարում, մենք խոսում ենք բնակելի գումարածի տրամադրման մասին: Միասին, այդ գործողությունները համարվում են հավատարմագրային ծառայություն ՝ համաձայն Wtt- ի: Հին WTT- ի հետ կապված վերաբերում էին հետևյալ լրացուցիչ ծառայություններ.

  • խորհրդատվություն տրամադրելը կամ մասնավոր օրենսդրությամբ օժանդակություն ցուցաբերելը, բացառությամբ ընդունելության գործողությունների կատարման.
  • հարկային խորհրդատվություն տալը կամ հարկային հայտարարագրերի և հարակից ծառայությունների խնամքի միջոցները.
  • տարեկան հաշիվների պատրաստման, գնահատման կամ աուդիտի հետ կապված գործողությունների կատարում, կամ վարչակազմի վարում.
  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրենին հավաքագրելը.
  • այլ լրացուցիչ գործողություններ, որոնք նշանակված են ընդհանուր վարչական կարգադրությամբ:

Բնակելի տարածքի ապահովումը, վերը նշված լրացուցիչ ծառայություններից մեկի հետ միասին, համարվում է հավատարմագրային ծառայություն հին WTT- ի ներքո: Կազմակերպությունները, որոնք մատուցում են ծառայությունների այս համադրությունը, պետք է ունենան թույլտվություն ՝ համաձայն Wtt- ի:

Wtt 2018-ի պայմաններում լրացուցիչ ծառայությունները փոքր-ինչ փոփոխության են ենթարկվել: Այն այժմ վերաբերում է հետևյալ գործողություններին.

  • իրավաբանական խորհրդատվություն տրամադրելը կամ օգնություն ցուցաբերելը, բացառությամբ ընդունելության գործողությունների կատարման.
  • հոգ տանել հարկային հայտարարագրերի և հարակից ծառայությունների մասին.
  • տարեկան հաշիվների պատրաստման, գնահատման կամ աուդիտի հետ կապված գործողությունների կատարում, կամ վարչակազմի վարում.
  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրենին հավաքագրելը.
  • այլ լրացուցիչ գործողություններ, որոնք նշանակված են ընդհանուր վարչական կարգադրությամբ:

Հասկանալի է, որ Wtt 2018-ի ներքո նախատեսված լրացուցիչ ծառայություններն առանձնապես չեն շեղվում հին Wtt- ի ​​ներքո գործող լրացուցիչ ծառայություններից: Առաջին կետի ներքո խորհրդատվություն տալու սահմանումը փոքր-ինչ ընդլայնված է, և հարկային խորհրդատվության տրամադրումը հանված չէ սահմանումից, բայց հակառակ դեպքում դա վերաբերում է գրեթե նույն լրացուցիչ ծառայություններ:

Այնուամենայնիվ, երբ Wtt 2018- ը համեմատվում է հին Wtt- ի ​​հետ, մեծ փոփոխություն կարող է լինել բնակելի գումարածի ապահովման առումով: Համաձայն 3 թվականի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի ենթակետով, արգելվում է իրականացնել սույն օրենքի հիման վրա առանց թույլտվության գործողություններ, որոնք ուղղված են ինչպես փոստային հասցեի, այնպես էլ այցելուի ցուցակի, ինչպես նշված է բաժնում: բ) հավատարմագրային ծառայությունների սահմանման և այդ մասում նշված լրացուցիչ ծառայությունների կատարման ժամանակ ՝ ի շահ մեկ և նույն ֆիզիկական անձի, իրավաբանական անձի կամ ընկերության:[2]

Այս արգելքը ծագել է այն պատճառով, որ հաճախ բնակելիության ապահովումը և լրացուցիչ ծառայությունների իրականացումը գործնականում առանձնացված, ինչը նշանակում է, որ այդ ծառայությունները չեն իրականացվում նույն կուսակցության կողմից: Փոխարենը, օրինակ, մեկ կողմը կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ և այնուհետև հաճախորդին կապում է մեկ այլ կողմի հետ, որն ապահովում է բնակություն: Քանի որ լրացուցիչ ծառայությունները կատարելը և կացության ապահովումը չեն իրականացվում միևնույն կողմի կողմից, մենք, սկզբունքորեն, չենք խոսում հավատարմագրային ծառայության մասին ՝ համաձայն հին Wtt- ի: Այս ծառայություններն առանձնացնելով նաև հին WTT համաձայն պահանջված թույլտվություն չկա, և այդպիսով խուսափվում է այդ թույլտվությունը ստանալու պարտավորությունից: Ապագայում հավատարմագրային ծառայությունների այս տարանջատումը կանխելու համար արգելք է ներառվել WՏՀ 3-ի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի:

3. Հավատարմագրային ծառայություններն առանձնացնելու արգելքի գործնական հետևանքները

Ըստ հին Wtt- ի, ծառայություններ մատուցողների գործունեությունը, որոնք առանձնացնում են բնակության ապահովման ապահովումը և լրացուցիչ գործունեության իրականացումը, և որոնք այդ ծառայություններն իրականացնում են տարբեր կողմերի կողմից, չեն մտնում հավատարմագրային ծառայության սահմանման մեջ: Այնուամենայնիվ, 3-ի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի «ենթակետ» ենթակետով նախատեսված արգելքի հետ մեկտեղ արգելվում է նաև այն անձանց, ովքեր առանձնացնում են հավատարմագրային ծառայությունները, առանց թույլտվության իրականացնել այդպիսի գործողություններ: Դա ենթադրում է, որ կողմերը, ովքեր ցանկանում են շարունակել իրականացնել իրենց գործունեությունն այս եղանակով, թույլտվություն են պահանջում, հետևաբար նաև Հոլանդիայի ազգային բանկի վերահսկողության տակ են:

Արգելքը ենթադրում է, որ ծառայություններ մատուցողները մատուցում են հավատարմագրային ծառայություն համաձայն Wtt 2018-ի, երբ նրանք իրականացնում են այնպիսի գործողություններ, որոնք ուղղված են ինչպես բնակության վայրի տրամադրմանը, այնպես էլ լրացուցիչ ծառայությունների կատարմանը: Հետևաբար, ծառայություններ մատուցողին չի թույլատրվում կատարել լրացուցիչ ծառայություններ և հետագայում իր հաճախորդին կապ հաստատել այլ անձանց հետ, ովքեր բնակություն են հաստատում, առանց թույլտվության ունենալ համաձայն Wtt- ի: Ավելին, ծառայություններ մատուցողը չի թույլատրվում որպես միջնորդ հանդես գալ ՝ հաճախորդին կապի մեջ դնելով տարբեր կողմերի հետ, որոնք կարող են բնակություն հաստատել և կատարել լրացուցիչ ծառայություններ ՝ առանց թույլտվության:[3] Սա նույնիսկ այն դեպքն է, երբ այս միջնորդը ինքնուրույն բնակություն չի ապահովում և չի կատարում լրացուցիչ ծառայություններ:

4. Հաճախորդներին հղում անելով բնակության վայրի հատուկ մատակարարներին

Գործնականում, հաճախ կան կողմեր, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ և հետագայում հաճախորդին հղում են անում բնակության վայրի հատուկ մատակարարին: Այս դիմումի դիմաց բնակության մատակարարը հաճախ վճարում է հանձնաժողով, որը վերաբերում է հաճախորդին: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ի համաձայն, այլևս չի թույլատրվում, որ ծառայություններ մատուցողները համագործակցեն և միտումնավոր առանձնացնեն իրենց ծառայությունները ՝ Wtt- ից խուսափելու համար: Երբ կազմակերպությունը կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ հաճախորդների համար, չի թույլատրվում այդ հաճախորդներին հղում կատարել բնակության հատուկ մատակարարներին: Սա մասնավորապես ենթադրում է, որ կողմերի միջև կա համագործակցություն, որն ուղղված է ԽՍՀՄ-ից խուսափելուն: Ավելին, երբ հանձնաժողով է ստացվում ուղղորդման համար, ակնհայտ է, որ կա համագործակցություն կողմերի միջև, որոնցում առանձնացված են հավատարմագրային ծառայությունները:

Wtt- ի ​​համապատասխան հոդվածը խոսում է կատարողական գործունեության մասին ուղղված ինչպես փոստային փոստային հասցե, այնպես էլ այցելուի հասցե և լրացուցիչ ծառայություններ իրականացնելիս: Փոփոխության հուշագիրը վերաբերում է հաճախորդին կապի մեջ բերելու համար տարբեր կուսակցությունների հետ [4]: Wtt 2018-ը նոր օրենք է, ուստի այս պահին այս օրենքի վերաբերյալ դատական ​​որոշումներ չկան: Ավելին, համապատասխան գրականությունը միայն քննարկում է սույն օրենքի փոփոխությունները: Սա նշանակում է, որ այս պահին դեռ պարզ չէ, թե ինչպես է գործնականում գործելու օրենքը: Արդյունքում, այս պահին մենք չգիտենք, թե որ գործողություններն են ճշգրտորեն ընկալվում «ուղղված» և «հետ կապ հաստատելու» սահմանումների մեջ: Հետևաբար, ներկայումս հնարավոր չէ ասել, թե որ գործողություններն են համապատասխանում 3 թվականի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի «բ» ենթակետի արգելքին: Այնուամենայնիվ, հաստատ է, որ սա սահող սանդղակ է: Բնակավայրի որոշակի մատակարարներ վկայակոչելը և այդ հղումների համար հանձնաժողով ստանալը համարվում է հաճախորդներին բնակության վայր մատակարարողի հետ կապ հաստատելը: Բնակավայրի հատուկ մատակարարներ առաջարկելը, որոնց հետ մեկը լավ փորձ ունի, ռիսկ է պարունակում, չնայած հաճախորդը սկզբունքորեն ուղղակիորեն չի հղվում բնակության վայր մատակարարող ընկերությանը: Այնուամենայնիվ, այս դեպքում նշվում է բնակության որոշակի մատակարար, որի հետ հաճախորդը կարող է կապ հաստատել: Մեծ հավանականություն կա, որ դա կընկալվի որպես «հաճախորդի հետ կապի հաստատում» բնակության մատակարարի հետ: Ի վերջո, այս դեպքում հաճախորդը պարտավոր չէ ինքնուրույն ջանքեր գործադրել `բնակության վայր մատակարարող գտնելու համար: Դեռևս հարց է, թե մենք խոսո՞ւմ ենք «հաճախորդին հետ կապ հաստատելու» մասին, երբ հաճախորդը հղվում է լրացված Google- ի որոնման էջին: Դա պայմանավորված է նրանով, որ այդպես վարվելիս բնակության որևէ հատուկ մատակարար չի առաջարկվում, բայց հաստատությունը հաճախորդին տրամադրում է բնակության վայրի մատակարարների անուններ: Որպեսզի հստակեցվի, թե որ գործողություններն են այդ արգելքի շրջանակներում, իրավական դրույթը հետագայում պետք է մշակվի դատական ​​պրակտիկայում:

5: եզրափակում

Պարզ է, որ Wtt 2018-ը կարող է ունենալ մեծ հետևանքներ այն կողմերի համար, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ և միևնույն ժամանակ իրենց հաճախորդներին ուղղորդում են մեկ այլ կողմի, որը կարող է բնակություն հաստատել: Հին WTT- ի պայմաններում այդ հաստատությունները չեն ընդգրկվել WT- ի շրջանակներում և, հետևաբար, Wtt- ի ​​համաձայն թույլտվություն չեն պահանջում: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ը ուժի մեջ մտնելուց հետո կա արգելք, այսպես կոչված, վստահության ծառայությունների տարանջատման վրա: Այսուհետև այն հաստատությունները, որոնք գործունեություն են իրականացնում ինչպես բնակության ապահովման, այնպես էլ լրացուցիչ ծառայությունների կատարման վրա, մտնում են ԱՀ շրջանակներում և պետք է թույլտվություն ստանան սույն օրենքի համաձայն: Գործնականում կան բազմաթիվ կազմակերպություններ, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ, այնուհետև իրենց հաճախորդներին հղում են անում բնակության վայրի մատակարարին: Յուրաքանչյուր հաճախորդի համար, որը նրանք վերաբերում են, նրանք ստանում են հանձնաժողով բնակության վայրի մատակարարից: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ի ուժի մեջ մտնելուց հետո այլևս չի թույլատրվում, որ ծառայություններ մատուցողները համագործակցեն և միտումնավոր առանձնացնեն ծառայությունները `Wtt- ին խուսափելու համար: Կազմակերպությունները, որոնք աշխատում են այս հիմքի վրա, հետևաբար պետք է քննադատական ​​հայացք գցեն իրենց գործունեության վրա: Այս կազմակերպությունները ունեն երկու տարբերակ ՝ նրանք կարգավորում են իրենց գործունեությունը, կամ դրանք մտնում են Wtt- ի ​​շրջանակներում, ուստի թույլտվություն են պահանջում և ենթակա են հոլանդական Կենտրոնական բանկի վերահսկողության:

Կապ

Եթե ​​այս հոդվածը կարդալուց հետո հարցեր կամ մեկնաբանություններ ունեք, խնդրում ենք ազատ զգալ կապվել mr- ի հետ: Մաքսիմ Հոդակ, փաստաբան Law & More միջոցով [էլեկտրոնային փոստով պաշտպանված], կամ պարոն: Թոմ Մեվիս, փաստաբան Law & More միջոցով [էլեկտրոնային փոստով պաշտպանված], կամ զանգահարել +31 (0) 40-3690680:

 

[1] Կ. Ֆրիելինք, Toezicht Trustkantoren- ը Նեդերլանդիայում, Deventer. Wolters Kluwer Nederland 2004 թ.

[2] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[3] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[4] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

բաժնետոմս
Law & More B.V.