Նիդեռլանդների Թրասթերի գրասենյակների վերահսկողության մասին նոր փոփոխություն և ընտանեկան գումարածի ապահովում

Անցած տարիներին Հոլանդիայի վստահության ոլորտը դարձել է խիստ կանոնակարգված ոլորտ: Հոլանդիայում հավատարմագրային գրասենյակները խիստ հսկողության տակ են: Դրա պատճառն այն է, որ կարգավորող մարմինը ի վերջո հասկացել և գիտակցել է, որ հավատարմագրային գրասենյակները մեծ ռիսկով են մասնակցում փողերի լվացման կամ խարդախ կողմերի հետ բիզնես վարելու մեջ: Որպեսզի կարողանանք վերահսկել հավատարմագրային գրասենյակները և կանոնակարգել ոլորտը, Հոլանդիայի Թրասթ գրասենյակի վերահսկողության ակտը (Ուտ) ուժի մեջ է մտել 2004 թ.-ին: Այս օրենքի հիման վրա վստահության գրասենյակները պետք է բավարարեն մի շարք պահանջներ, որպեսզի կարողանան իրականացնել իրենց գործունեությունը: Վերջերս ընդունվեց ևս մեկ փոփոխություն WT- ում, որն ուժի մեջ է մտնում 1 թվականի հունվարի 2019-ից: Այս օրենսդրական փոփոխությունը, ի թիվս այլ բաների, ենթադրում է, որ ըստ Wtt- ի ​​՝ բնակելի վայրի մատակարարի սահմանումը ավելի լայն է: Այս փոփոխության արդյունքում ավելի շատ հաստատություններ են ընկնում ԱՀ շրջանակներում, ինչը կարող է մեծ հետևանքներ ունենալ այդ հաստատությունների համար: Այս հոդվածում կբացատրվի, թե որն է ենթակա ԱՀ փոփոխության փոփոխությունը բնակության ապահովման վերաբերյալ, և որո՞նք են փոփոխության գործնական հետևանքները այս ոլորտում:

Հոլանդիայի Թրասիայի գրասենյակի վերահսկողության մասին օրենքի նոր փոփոխություն և ընտանեկան գումարածի ապահովում

1. Հոլանդական Թրասթ գրասենյակի վերահսկողության ակտի նախապատմությունը

Հավատարմագրային գրասենյակը իրավաբանական անձ է, ընկերություն կամ ֆիզիկական անձ, որը, մասնագիտորեն կամ առևտրային կերպով, ապահովում է մեկ կամ մի քանի հավատարմագրային ծառայություններ ՝ այլ կամ այլ իրավաբանական անձանց կամ ընկերությունների հետ: Ինչպես արդեն նշվում է Wtt- ի ​​անունը, հավատարմագրային գրասենյակները ենթակա են հսկողության: Վերստուգող մարմինը Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկն է: Առանց Հոլանդիայի Կենտրոնական բանկի թույլտվության, հավատարմագրային գրասենյակներին թույլ չեն տալիս գործել Նիդեռլանդներում գործող գրասենյակից: WT- ն, ի թիվս այլ առարկաների, ներառում է հավատարմագրային գրասենյակի սահմանում և այն պահանջները, որոնք պետք է բավարարվեն Նիդեռլանդներում հավատարմագրային գրասենյակները ՝ թույլտվություն ստանալու համար: Wtt- ը դասակարգում է վստահության ծառայությունների հինգ կատեգորիա: Կազմակերպությունները, որոնք մատուցում են այդ ծառայությունները, սահմանվում են որպես հավատարմագրային գրասենյակ և պահանջում են թույլտվություն ՝ համաձայն Wtt- ի: Խոսքը վերաբերում է հետևյալ ծառայություններին.

  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրեն կամ գործընկեր լինելը.
  • հասցե կամ փոստային հասցե տրամադրելը, լրացուցիչ ծառայություններ տրամադրելու հետ միասին (բնակելի գումարածի տրամադրում).
  • օդափոխիչ ընկերության օգտագործումից օգտվելով հաճախորդի շահերից.
  • իրավաբանական անձանց վաճառքում կամ միջնորդությամբ վաճառք.
  • հանդես գալով որպես հոգաբարձու:

Հոլանդիայի իշխանությունները ունեցել են տարբեր պատճառներ WT- ն ներկայացնելու համար: WT- ի ներդրումից առաջ վստահության ոլորտը կամ հազիվ թե քարտեզագրվեր, մասնավորապես `ավելի փոքր վստահության գրասենյակների մեծ խմբի մասով: Վերահսկողություն մտցնելով ՝ կարելի էր հասնել վստահության ոլորտի ավելի լավ տեսակետ: WT- ի ներդրման երկրորդ պատճառն այն է, որ միջազգային կազմակերպությունները, ինչպիսիք են Ֆինանսական գործողությունների աշխատանքային խումբը, նշել են, որ հավատարմագրային գերատեսչությունների ներգրավվածությունը մեծացնում է ռիսկը, ի թիվս այլ բաների, փողերի լվացման և հարկերից խուսափելու հետ: Ըստ այդ կազմակերպությունների, վստահության ոլորտում գոյություն ուներ ամբողջականության ռիսկ, որը պետք է կառավարելի դարձնել կարգավորումների և վերահսկողության միջոցով: Այս միջազգային ինստիտուտները նաև առաջարկել են միջոցառումներ, ներառյալ ՝ «Ձեր հաճախորդի» սկզբունքը, որը կենտրոնանում է կոռումպացված բիզնես գործողությունների վրա, և որտեղ պետք է իմանան, թե հավատարմագրային գրասենյակները ում հետ են բիզնես իրականացնում: Նախատեսված է կանխել, որ բիզնեսն իրականացվի կեղծ կամ հանցավոր կողմերով: Wtt- ի ​​ներդրման վերջին պատճառը այն է, որ Նիդեռլանդներում հավատարմագրային գրասենյակների մասով ինքնակարգավորումը բավարար չի համարվել: Ոչ բոլոր հավատարմագրերը չէին ենթարկվում նույն կանոններին, քանի որ ոչ բոլոր գրասենյակները միավորվել էին մասնաճյուղում կամ մասնագիտական ​​կազմակերպությունում: Ավելին, բացակայում էր վերահսկիչ մարմինը, որը կարող էր ապահովել կանոնների կատարումը:[1] Այնուհետև Wtt- ն ապահովեց, որ հավատարմագրային գրասենյակների վերաբերյալ հստակ կանոնակարգ ստեղծվեց, և վերոհիշյալ խնդիրները լուծվեցին:

2. Բնակելի գումարած ծառայության մատուցման սահմանում

2004 թ. Wtt- ի ​​ներդրումից ի վեր այս օրենքում պարբերաբար փոփոխություններ են կատարվել: 6-ի նոյեմբերի 2018-ին Հոլանդիայի Սենատը նոր փոփոխություն է մտցրել Wtt- ում: Հոլանդական Թրասթ գրասենյակի հսկողության նոր ակտի 2018-ի (Wtt 2018), որն ուժի մեջ է մտել 1 թվականի հունվարի 2019-ից, պահանջները, որոնք պետք է բավարարեն հավատարմագրային գրասենյակները, ավելի խստացան, և վերահսկիչ մարմինը ավելի շատ հարկադիր միջոցներ ունի: Այս փոփոխությունը, ի թիվս այլոց, ընդլայնել է «ներքին գումարած գումար ապահովելու» գաղափարը: Հին WTT- ի ներքո հետևյալ ծառայությունը համարվում էր հավատարմագրային ծառայություն. լրացուցիչ ծառայությունների մատուցման հետ մեկտեղ իրավաբանական անձի հասցեի տրամադրումը. Սա նաև կոչվում է բնակելի գումարածի ապահովում.

Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե կոնկրետ ինչն է ենթադրում բնակելի տարածքի ապահովման դրույթը: Ըստ Wtt- ի ​​՝ բնակեցման դրույթն է փոստային հասցեի կամ այցելուի հասցեով, կարգադրությամբ կամ իրավաբանական անձի, ընկերության կամ ֆիզիկական անձի, որը չի պատկանում նույն խմբին, ինչպես հասցեն մատուցողը. Եթե ​​սուբյեկտը, որը հասցե է տրամադրում, սույն դրույթից բացի, լրացուցիչ ծառայություններ է կատարում, մենք խոսում ենք բնակելի գումարածի տրամադրման մասին: Միասին, այդ գործողությունները համարվում են հավատարմագրային ծառայություն ՝ համաձայն Wtt- ի: Հին WTT- ի հետ կապված վերաբերում էին հետևյալ լրացուցիչ ծառայություններ.

  • խորհրդատվություն տրամադրելը կամ մասնավոր օրենսդրությամբ օժանդակություն ցուցաբերելը, բացառությամբ ընդունելության գործողությունների կատարման.
  • հարկային խորհրդատվություն տալը կամ հարկային հայտարարագրերի և հարակից ծառայությունների խնամքի միջոցները.
  • տարեկան հաշիվների պատրաստման, գնահատման կամ աուդիտի հետ կապված գործողությունների կատարում, կամ վարչակազմի վարում.
  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրենին հավաքագրելը.
  • այլ լրացուցիչ գործողություններ, որոնք նշանակված են ընդհանուր վարչական կարգադրությամբ:

Բնակելի տարածքի ապահովումը, վերը նշված լրացուցիչ ծառայություններից մեկի հետ միասին, համարվում է հավատարմագրային ծառայություն հին WTT- ի ներքո: Կազմակերպությունները, որոնք մատուցում են ծառայությունների այս համադրությունը, պետք է ունենան թույլտվություն ՝ համաձայն Wtt- ի:

Wtt 2018-ի պայմաններում լրացուցիչ ծառայությունները փոքր-ինչ փոփոխության են ենթարկվել: Այն այժմ վերաբերում է հետևյալ գործողություններին.

  • իրավաբանական խորհրդատվություն տրամադրելը կամ օգնություն ցուցաբերելը, բացառությամբ ընդունելության գործողությունների կատարման.
  • հոգ տանել հարկային հայտարարագրերի և հարակից ծառայությունների մասին.
  • տարեկան հաշիվների պատրաստման, գնահատման կամ աուդիտի հետ կապված գործողությունների կատարում, կամ վարչակազմի վարում.
  • իրավաբանական անձի կամ ընկերության տնօրենին հավաքագրելը.
  • այլ լրացուցիչ գործողություններ, որոնք նշանակված են ընդհանուր վարչական կարգադրությամբ:

Հասկանալի է, որ Wtt 2018-ի ներքո նախատեսված լրացուցիչ ծառայություններն առանձնապես չեն շեղվում հին Wtt- ի ​​ներքո գործող լրացուցիչ ծառայություններից: Առաջին կետի ներքո խորհրդատվություն տալու սահմանումը փոքր-ինչ ընդլայնված է, և հարկային խորհրդատվության տրամադրումը հանված չէ սահմանումից, բայց հակառակ դեպքում դա վերաբերում է գրեթե նույն լրացուցիչ ծառայություններ:

Այնուամենայնիվ, երբ Wtt 2018- ը համեմատվում է հին Wtt- ի ​​հետ, մեծ փոփոխություն կարող է լինել բնակելի գումարածի ապահովման առումով: Համաձայն 3 թվականի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի ենթակետով, արգելվում է իրականացնել սույն օրենքի հիման վրա առանց թույլտվության գործողություններ, որոնք ուղղված են ինչպես փոստային հասցեի, այնպես էլ այցելուի ցուցակի, ինչպես նշված է բաժնում: բ) հավատարմագրային ծառայությունների սահմանման և այդ մասում նշված լրացուցիչ ծառայությունների կատարման ժամանակ ՝ ի շահ մեկ և նույն ֆիզիկական անձի, իրավաբանական անձի կամ ընկերության:[2]

Այս արգելքը ծագել է այն պատճառով, որ հաճախ բնակելիության ապահովումը և լրացուցիչ ծառայությունների իրականացումը գործնականում առանձնացված, ինչը նշանակում է, որ այդ ծառայությունները չեն իրականացվում նույն կուսակցության կողմից: Փոխարենը, օրինակ, մեկ կողմը կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ և այնուհետև հաճախորդին կապում է մեկ այլ կողմի հետ, որն ապահովում է բնակություն: Քանի որ լրացուցիչ ծառայությունները կատարելը և կացության ապահովումը չեն իրականացվում միևնույն կողմի կողմից, մենք, սկզբունքորեն, չենք խոսում հավատարմագրային ծառայության մասին ՝ համաձայն հին Wtt- ի: Այս ծառայություններն առանձնացնելով նաև հին WTT համաձայն պահանջված թույլտվություն չկա, և այդպիսով խուսափվում է այդ թույլտվությունը ստանալու պարտավորությունից: Ապագայում հավատարմագրային ծառայությունների այս տարանջատումը կանխելու համար արգելք է ներառվել WՏՀ 3-ի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի:

3. Հավատարմագրային ծառայություններն առանձնացնելու արգելքի գործնական հետևանքները

Ըստ հին Wtt- ի, ծառայություններ մատուցողների գործունեությունը, որոնք առանձնացնում են բնակության ապահովման ապահովումը և լրացուցիչ գործունեության իրականացումը, և որոնք այդ ծառայություններն իրականացնում են տարբեր կողմերի կողմից, չեն մտնում հավատարմագրային ծառայության սահմանման մեջ: Այնուամենայնիվ, 3-ի 4-րդ հոդվածի 2018-րդ կետի «ենթակետ» ենթակետով նախատեսված արգելքի հետ մեկտեղ արգելվում է նաև այն անձանց, ովքեր առանձնացնում են հավատարմագրային ծառայությունները, առանց թույլտվության իրականացնել այդպիսի գործողություններ: Դա ենթադրում է, որ կողմերը, ովքեր ցանկանում են շարունակել իրականացնել իրենց գործունեությունն այս եղանակով, թույլտվություն են պահանջում, հետևաբար նաև Հոլանդիայի ազգային բանկի վերահսկողության տակ են:

Արգելքը ենթադրում է, որ ծառայություններ մատուցողները մատուցում են հավատարմագրային ծառայություն համաձայն Wtt 2018-ի, երբ նրանք իրականացնում են այնպիսի գործողություններ, որոնք ուղղված են ինչպես բնակության վայրի տրամադրմանը, այնպես էլ լրացուցիչ ծառայությունների կատարմանը: Հետևաբար, ծառայություններ մատուցողին չի թույլատրվում կատարել լրացուցիչ ծառայություններ և հետագայում իր հաճախորդին կապ հաստատել այլ անձանց հետ, ովքեր բնակություն են հաստատում, առանց թույլտվության ունենալ համաձայն Wtt- ի: Ավելին, ծառայություններ մատուցողը չի թույլատրվում որպես միջնորդ հանդես գալ ՝ հաճախորդին կապի մեջ դնելով տարբեր կողմերի հետ, որոնք կարող են բնակություն հաստատել և կատարել լրացուցիչ ծառայություններ ՝ առանց թույլտվության:[3] Սա նույնիսկ այն դեպքում, երբ այս միջնորդը չի ապահովում բնակության վայրը և ոչ էլ կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ:

4. Հաճախորդներին հղում անելով բնակության վայրի հատուկ մատակարարներին

Գործնականում, հաճախ կան կողմեր, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ և հետագայում հաճախորդին հղում են անում բնակության վայրի հատուկ մատակարարին: Այս դիմումի դիմաց բնակության մատակարարը հաճախ վճարում է հանձնաժողով, որը վերաբերում է հաճախորդին: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ի համաձայն, այլևս չի թույլատրվում, որ ծառայություններ մատուցողները համագործակցեն և միտումնավոր առանձնացնեն իրենց ծառայությունները ՝ Wtt- ից խուսափելու համար: Երբ կազմակերպությունը կատարում է լրացուցիչ ծառայություններ հաճախորդների համար, չի թույլատրվում այդ հաճախորդներին հղում կատարել բնակության հատուկ մատակարարներին: Սա մասնավորապես ենթադրում է, որ կողմերի միջև կա համագործակցություն, որն ուղղված է ԽՍՀՄ-ից խուսափելուն: Ավելին, երբ հանձնաժողով է ստացվում ուղղորդման համար, ակնհայտ է, որ կա համագործակցություն կողմերի միջև, որոնցում առանձնացված են հավատարմագրային ծառայությունները:

Wtt- ի ​​համապատասխան հոդվածը խոսում է կատարողական գործունեության մասին ուղղված ինչպես փոստային փոստային հասցե, այնպես էլ այցելուի հասցե և լրացուցիչ ծառայություններ իրականացնելիս: Փոփոխության հուշագիրը վերաբերում է հաճախորդին կապի մեջ բերելու համար տարբեր կուսակցությունների հետ:[4] Wtt 2018-ը նոր օրենք է, ուստի այս պահին դատական ​​վճիռներ չկան այս օրենքի հետ կապված: Ավելին, համապատասխան գրականությունը միայն քննարկում է այն փոփոխությունները, որոնք ենթադրում են այս օրենքը: Սա նշանակում է, որ այս պահին դեռ պարզ չէ, թե ինչպես է օրենքը գործնականում գործելու: Արդյունքում, մենք այս պահին չգիտենք, թե որ գործողություններն են հենց «ուղղված» և «կապի մեջ մտնելու» սահմանումներին: Ուստի ներկայումս անհնար է ասել, թե որ գործողություններն ընթանում են հենց «3-րդ հոդվածի 4-րդ կետի« ենթակետ »ենթակետ 2018-ի արգելքի տակ: Այնուամենայնիվ, համոզված է, որ սա սահուն սանդղակ է: Հղում կատարելու համար բնակության վայրի հատուկ մատակարարներին և այդ ուղեվարձերի համար հանձնաժողով ստանալու համար համարվում է, որ հաճախորդներին կապի մեջ են մտնում բնակելի մատակարարի հետ: Բնակության վայրի հատուկ մատակարարների առաջարկությունը, որի հետ լավ փորձառություն ունեցող անձինք, ռիսկ է առաջացնում, չնայած հաճախորդը սկզբունքորեն չի վերաբերում ուղղակիորեն բնակության վայրի մատակարարին: Այնուամենայնիվ, այս դեպքում նշված է բնակության հատուկ մատակարար, որի հետ հաճախորդը կարող է կապվել: Լավ հնարավորություն կա, որ սա դիտվի որպես «հաճախորդին կապի մեջ մտնել» բնակության մատակարարի հետ: Ի վերջո, այս դեպքում հաճախորդը ստիպված չէ ջանքեր գործադրել, որպեսզի գտնի բնակելի մատակարար: Դեռ հարց է, արդյոք մենք խոսում ենք այն մասին, որ «հաճախորդը կապի մեջ է մտնում», երբ հաճախորդը հղվում է Google- ի լրացված որոնման էջին: Դա այն է, որ դրանով իսկ, չի առաջարկվում կացության որևէ հատուկ մատակարար, բայց հաստատությունը հաճախորդին տրամադրում է բնակելի ծառայություններ մատուցողների անունները: Հստակեցնելու համար, թե որ գործողությունները ճշգրիտորեն գտնվում են արգելքի շրջանակներում, իրավական դրույթը պետք է հետագայում մշակվի նախադեպային իրավունքի մեջ:

5: եզրափակում

Պարզ է, որ Wtt 2018-ը կարող է ունենալ մեծ հետևանքներ այն կողմերի համար, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ և միևնույն ժամանակ իրենց հաճախորդներին ուղղորդում են մեկ այլ կողմի, որը կարող է բնակություն հաստատել: Հին WTT- ի պայմաններում այդ հաստատությունները չեն ընդգրկվել WT- ի շրջանակներում և, հետևաբար, Wtt- ի ​​համաձայն թույլտվություն չեն պահանջում: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ը ուժի մեջ մտնելուց հետո կա արգելք, այսպես կոչված, վստահության ծառայությունների տարանջատման վրա: Այսուհետև այն հաստատությունները, որոնք գործունեություն են իրականացնում ինչպես բնակության ապահովման, այնպես էլ լրացուցիչ ծառայությունների կատարման վրա, մտնում են ԱՀ շրջանակներում և պետք է թույլտվություն ստանան սույն օրենքի համաձայն: Գործնականում կան բազմաթիվ կազմակերպություններ, որոնք կատարում են լրացուցիչ ծառայություններ, այնուհետև իրենց հաճախորդներին հղում են անում բնակության վայրի մատակարարին: Յուրաքանչյուր հաճախորդի համար, որը նրանք վերաբերում են, նրանք ստանում են հանձնաժողով բնակության վայրի մատակարարից: Այնուամենայնիվ, Wtt 2018-ի ուժի մեջ մտնելուց հետո այլևս չի թույլատրվում, որ ծառայություններ մատուցողները համագործակցեն և միտումնավոր առանձնացնեն ծառայությունները `Wtt- ին խուսափելու համար: Կազմակերպությունները, որոնք աշխատում են այս հիմքի վրա, հետևաբար պետք է քննադատական ​​հայացք գցեն իրենց գործունեության վրա: Այս կազմակերպությունները ունեն երկու տարբերակ ՝ նրանք կարգավորում են իրենց գործունեությունը, կամ դրանք մտնում են Wtt- ի ​​շրջանակներում, ուստի թույլտվություն են պահանջում և ենթակա են հոլանդական Կենտրոնական բանկի վերահսկողության:

Կապ

Եթե ​​այս հոդվածը կարդալուց հետո հարցեր կամ մեկնաբանություններ ունեք, խնդրում ենք ազատ զգալ կապվել mr- ի հետ: Մաքսիմ Հոդակ, փաստաբան Law & More via maxim.hodak@lawandmore.nl, or mr. Tom Meevis, lawyer at Law & More via tom.meevis@lawandmore.nl, or call +31 (0)40-3690680.

[1] Կ. Ֆրիելինք, Toezicht Trustkantoren- ը Նեդերլանդիայում, Deventer. Wolters Kluwer Nederland 2004 թ.

[2] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[3] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

[4] Կամերսուկկեն Բ 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging):

բաժնետոմս