Գործատուի և աշխատողի պարտավորությունները `համաձայն աշխատանքային պայմանների մասին օրենքի
Ինչ աշխատանք էլ կատարեք, Նիդեռլանդներում հիմնական սկզբունքն այն է, որ բոլորը պետք է կարողանան աշխատել անվտանգ և առողջ: Այս նախադրյալի հիմքում ընկած է այն տեսլականը, որ աշխատանքը չպետք է հանգեցնի ֆիզիկական կամ մտավոր հիվանդությունների, և ոչ բոլորովին մահվան: Այս սկզբունքը գործնականում երաշխավորված է «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքով: Հետևաբար, այս ակտն ուղղված է աշխատանքային լավ պայմանների խթանմանը և աշխատակիցների հիվանդությունների և աշխատունակության կանխմանը: Դուք գործատու եք Այդ դեպքում առողջ և անվտանգ աշխատանքային միջավայրի խնամքը `համաձայն« Աշխատանքային պայմանների մասին »օրենքի, սկզբունքորեն ձեզնից է: Ձեր ընկերության ներսում ոչ միայն պետք է բավարար գիտելիքներ լինեն առողջ և անվտանգ աշխատանքի մասին, այլև պետք է պահպանվեն «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքի ուղեցույցները ՝ աշխատողների համար ավելորդ վտանգը կանխելու համար: Դուք աշխատող եք Այդ դեպքում ձեզնից մի քանի բան է սպասվում նաև առողջ և անվտանգ աշխատանքային միջավայրի համատեքստում:
Աշխատողի պարտականությունները
Համաձայն «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքի ՝ գործատուն, ի վերջո, պատասխանատու է աշխատանքային պայմանների համար ՝ իր աշխատողի հետ միասին: Որպես աշխատող ՝ հետևաբար, դուք պետք է նպաստեք առողջ և անվտանգ աշխատավայր ստեղծելու գործընթացին: Ավելի կոնկրետ ՝ որպես աշխատող, հաշվի առնելով «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքը, դուք պարտավոր եք.
- ճիշտ օգտագործել աշխատանքային սարքավորումները և վտանգավոր նյութերը.
- չփոխել և (կամ) վերացնել պաշտպանիչ սարքավորումների պաշտպանությունը.
- ճիշտ օգտագործել գործատուի կողմից մատչելի անձնական պաշտպանական սարքավորումները / օժանդակ միջոցները և դրանք պահել համապատասխան տեղում.
- համագործակցել կազմակերպված տեղեկատվության և ուսուցման ոլորտում.
- գործատուին տեղեկացնել ընկերությունում առողջության և անվտանգության նկատվող ռիսկերի մասին.
- անհրաժեշտության դեպքում գործատուին և այլ փորձագիտական անձանց (օրինակ `կանխարգելման սպա) օժանդակել իրենց պարտավորությունների կատարման գործում:
Մի խոսքով, դուք պետք է պատասխանատու վարվեք որպես աշխատող: Դուք դա անում եք ՝ ապահով կերպով օգտագործելով աշխատանքային պայմանները և անվտանգ կատարելով ձեր աշխատանքը, որպեսզի ինքներդ ձեզ և ուրիշներին չվտանգեք:
Գործատուի պարտավորությունները
Որպեսզի կարողանաք ապահովել առողջ և անվտանգ աշխատանքային միջավայր, դուք ՝ որպես գործատու, պետք է քաղաքականություն վարեք ՝ ուղղված աշխատանքային հնարավոր լավագույն պայմաններին: «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքը ուղղություն է տրամադրում այս քաղաքականությանը և դրան համապատասխանող աշխատանքային պայմաններին: Օրինակ ՝ աշխատանքային պայմանների քաղաքականությունը ցանկացած դեպքում պետք է բաղկացած լինի ա ռիսկերի գույքագրում և գնահատում (RI&E), Որպես գործատու ՝ դուք պետք է գրավոր նշեք, թե որ ռիսկն է ձեր աշխատողների համար առաջացնում աշխատանքը, ինչպես են լուծվում ձեր ընկերության առողջության և անվտանգության համար այդ ռիսկերը և որոնք են արդեն պատահել մասնագիտական պատահարների տեսքով: Ա կանխարգելման սպա օգնում է կազմել ռիսկերի գույքագրում և գնահատում և խորհուրդներ տալիս առողջության և անվտանգության լավ քաղաքականության վերաբերյալ: Յուրաքանչյուր ընկերություն պետք է նշանակի առնվազն մեկ նման կանխարգելիչ սպա: Սա չպետք է որևէ մեկը լինի ընկերությունից դուրս: Դուք 25 կամ ավելի քիչ աշխատող ունեք: Այդ դեպքում դուք ինքներդ կարող եք հանդես գալ որպես կանխարգելիչ սպա:
Ռիսկերից մեկը, որի հետ կարող է բախվել աշխատողներ աշխատող ցանկացած ընկերություն, բացակայությունն է: Համաձայն «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքի ՝ դուք որպես գործատու պետք է ունենաք հետևյալը հիվանդության բացակայության քաղաքականություն, Դուք ՝ որպես գործատու, ինչպե՞ս եք գործ ունենում բացակայությունների հետ, երբ դա տեղի է ունենում ձեր ընկերության ներսում: Դուք պետք է արձանագրեք այս հարցի պատասխանը պարզ, համարժեք ձևով: Այնուամենայնիվ, նման ռիսկի իրացման հնարավորությունը նվազեցնելու համար խորհուրդ է տրվում ունենալ ա աշխատանքային պարբերական հետազոտություն (PAGO) իրականացվում է ձեր ընկերության շրջանակներում: Նման հետազոտության ընթացքում ընկերության բժիշկը գույքագրում է, թե արդյոք աշխատանքի պատճառով առողջության հետ կապված խնդիրներ ունեք: Ձեր աշխատողի համար նման հետազոտությանը մասնակցելը պարտադիր չէ, բայց այն կարող է շատ օգտակար լինել և նպաստել աշխատողների առողջ և կենսական շրջանակին:
Բացի այդ, այլ չնախատեսված ռիսկերը կանխելու համար դուք պետք է նշանակեք ան տնային իրավիճակների արձագանքման խումբ (BHV), Ընկերության արտակարգ իրավիճակների արձագանքման պատասխանատուը վերապատրաստված է ՝ արտակարգ իրավիճակներում աշխատողներին և հաճախորդներին անվտանգություն ապահովելու համար, և, հետևաբար, կնպաստի ձեր ընկերության անվտանգությանը: Դուք կարող եք ինքներդ որոշել, թե որ և քանի հոգու եք նշանակում որպես արտակարգ իրավիճակների արձագանքման սպա: Սա վերաբերում է նաև ընկերության արտակարգ իրավիճակների արձագանքման եղանակին: Այնուամենայնիվ, դուք պետք է հաշվի առնեք ձեր ընկերության չափը:
Մոնիտորինգ և համապատասխանություն
Չնայած կիրառելի օրենքներին և կանոնակարգերին, Նիդեռլանդներում ամեն տարի աշխատանքային վթարներ են տեղի ունենում, որոնք կարող էին հեշտությամբ կանխվել գործատուի կամ աշխատողի կողմից: Պարզապես աշխատանքային պայմանների մասին օրենքի առկայությունը միշտ չէ, որ բավարար է երաշխավորելու այն սկզբունքը, որ բոլորը պետք է կարողանան աշխատել անվտանգ և առողջ: Ահա թե ինչու տեսչությունը SZW- ն ստուգում է արդյոք գործատուները, բայց նաև արդյոք աշխատողները պահպանում են առողջ, անվտանգ և արդար աշխատանքի կանոնները: Համաձայն «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքի ՝ տեսչությունը կարող է հետաքննություն նախաձեռնել, երբ վթար է տեղի ունեցել, կամ երբ աշխատանքային խորհուրդը կամ արհմիությունը դա է պահանջում: Բացի այդ, տեսչությունն ունի հեռահար լիազորություններ, և այս հետաքննության ոլորտում համագործակցությունը պարտադիր է: Եթե Տեսչությունը հայտնաբերում է «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքի խախտում, աշխատանքի դադարեցումը կարող է հանգեցնել մեծ տուգանքի կամ հանցագործության / տնտեսական հանցագործության: Նման հեռահար միջոցառումները կանխելու համար ցանկալի է, որ դուք ՝ որպես գործատու, այլ նաև որպես աշխատող, կատարեք «Աշխատանքային պայմանների մասին» օրենքի բոլոր պարտավորությունները:
Այս բլոգի վերաբերյալ հարցեր ունե՞ք: Հետո կապվեք Law & More, Մեր փաստաբանները աշխատանքային իրավունքի ոլորտի մասնագետներ են և ուրախ են ձեզ խորհուրդներ տրամադրել: