Հիմա հեշթեգը տարածված չէ միայն Twitter- ում և Instagram- ում…

Հիմա հեշթեգը տարածված չէ միայն Twitter- ում և Instagram- ում. Հեշթեգն ավելի ու ավելի է օգտագործվում ապրանքային նշան հիմնելու համար: 2016-ին աշխարհում դրա 64 տոկոսով աճել է դրա դիմաց հեշթեգ ունեցող ապրանքային նշանների քանակը: Դրա լավ օրինակն է T # mobile ապրանքանիշը '#getthanked': Դեռևս ապրանքանիշի հեշթեգ պահանջելը միշտ չէ, որ հեշտ է: Օրինակ, հեշթեգը պետք է ուղղակիորեն կապվի դիմողի արտադրանքի կամ ծառայության հետ:

19-05-2017

բաժնետոմս