Պատկերացրեք սա. Դուք համացանցում եք առաջարկում մի առաջարկ, որը շատ լավ է, որ ճշմարիտ է…

Պատկերացրեք սա. Դուք համացանցում եք առաջարկում մի առաջարկ, որը ճշգրիտ է թվում: Տպման շնորհիվ, այդ գեղեցիկ նոութբուքը 150 եվրոյի փոխարեն 1500 եվրոյի գին ունի: Դուք արագ որոշում եք օգտվել այս գործարքից և որոշում եք ձեռք բերել նոութբուքը: Կարո՞ղ է խանութն այնուհետև դադարեցնել վաճառքը: Պատասխանը կախված է նրանից, թե որքանով է տարբերվում գինը իրականից: Երբ գնի տարբերության չափը հուշում է, որ գինը չի կարող ճիշտ լինել, ակնկալվում է, որ սպառողը որոշ չափով հետաքննի գնի այս տարբերությունը: Սա կարող է տարբեր լինել գների տարբերությունների դեպքում, որոնք ուղղակիորեն կասկած չեն հարուցում:

24-03-2017

բաժնետոմս