Ինտերնետի խաբեություն

Վերջին տարիներին ինտերնետը բարգավաճում էր: Ավելի ու ավելի հաճախ ենք ծախսում մեր ժամանակը առցանց աշխարհում: Առցանց բանկային հաշիվների, վճարման օպցիաների, շուկայավարման վայրերի և վճարման հայցերի գալուստով մենք ավելի ու ավելի ենք կազմակերպում ոչ միայն անձնական, այլև ֆինանսական հարցերը առցանց: Այն հաճախ կազմակերպվում է կոճակի ընդամենը մեկ կտտոցով: Ինտերնետը մեզ շատ բան է բերել: Բայց մենք չպետք է սխալվենք: Ինտերնետը և դրա արագ զարգացումը ոչ միայն բերում են հարմարությունների, այլև ռիսկեր են առաջացնում: Ի վերջո, ինտերնետի խաբեությունը սպասում է:

Ամեն օր միլիոնավոր մարդիկ արժեքավոր իրեր են գնում և վաճառում ինտերնետում: Սովորաբար ամեն ինչ ընթանում է լավ, ինչպես և սպասվում էր երկու կողմերի համար: Բայց շատ հաճախ փոխադարձ վստահությունը խախտվում է որևէ կողմի կողմից և, ցավոք, առաջանում է հետևյալ իրավիճակը. Վճարում եք համաձայնագրերի համաձայն, բայց հետո ոչինչ չեք ստանում կամ համոզվում եք, որ նախապես ուղարկեք ձեր ապրանքը, բայց հետո երբեք ստացեք վճար: Երկու դեպքում էլ կարող է խաբեություն լինել: Սա ինտերնետի խաբեությունների ամենատարածված և հայտնի ձևն է: Այս ձևը հիմնականում տեղի է ունենում առցանց առևտրի վայրերում, ինչպիսիք են eBay- ը, այլև սոցիալական ցանցերում, ինչպիսիք են Facebook- ը, գովազդների միջոցով: Բացի այդ, ինտերնետային խաբեբայության այս ձևը վերաբերում է այն դեպքերին, որոնցում կա կեղծ վեբ խանութ, այսպես կոչված, կեղծ խանութ:

Ինտերնետի խաբեություն

Այնուամենայնիվ, ինտերնետի խաբեությունները ծածկում են ավելին, քան պարզապես «eBay» դեպքերը: Երբ ձեր համակարգչում օգտագործում եք որոշակի ծրագիր, կարող եք տարբեր խաբեությունների միջոցով ինտերնետի խաբեություններ զգալ: Այն անձը, որը ձևացնում է, որ այդ ծրագրի ընկերության աշխատող է, կարող է ձեզ համոզել, որ ծրագիրը հնացած է, և որ այն անվտանգության որոշակի ռիսկեր է պարունակում ձեր համակարգչի համար, երբ դա ամենևին էլ այդպես չէ: Հետագայում նման «աշխատողը» առաջարկում է ձեզ ձեռք բերել նոր ծրագիր մատչելի գնով: Եթե ​​համաձայն եք և վճարեք, «աշխատողը» ձեզ կտեղեկացնի, որ վճարումը, ցավոք, չի հաջողվել, և դուք պետք է կրկին կատարեք վճարումը: Մինչ բոլոր վճարումները ճիշտ են կատարվել, և նույն «ծրագրի» համար գումարները ստացվել են բազմիցս, այսպես կոչված «աշխատողը» կշարունակի կատարել այս հնարքը, քանի դեռ կշարունակեք վճարել: «Հաճախորդների սպասարկման բաճկոնում» կարող եք հանդիպել նաև նույն հնարքին:

Խարդախությունը պատժելի է Հոլանդիայի քրեական օրենսգրքի 326-րդ հոդվածով: Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր իրավիճակները կարող են դասակարգվել որպես այդպիսի խաբեություն: Անհրաժեշտ է, որ դուք, որպես զոհ, մոլորության մեջ գցվեիք ՝ լավ կամ փող հանձնելու համար: Խաբեություն կարող է ծագել, եթե այն կուսակցությունը, որի հետ դուք գործ եք ունեցել, օգտագործել է կեղծ անուն կամ կարողություն: Այդ դեպքում վաճառողը իրեն ներկայացնում է որպես հուսալի, մինչդեռ նրա կոնտակտային տվյալներն ամենևին էլ ճիշտ չեն: Խաբեությունը կարող է նաև լինել հնարքներ, ինչպիսիք են նախկինում նկարագրվածը: Վերջապես, հնարավոր է, որ խաբեության համատեքստում խոսվում է գեղարվեստական ​​հյուսվածքների մասին, այլ կերպ ասած ՝ ստերի կուտակում: Հետևաբար միայն այն ապրանքների չհանձնումը, որոնց համար կատարվել է վճարում, հետևաբար բավարար չէ խարդախությունը ընդունելու համար և չի կարող ուղղակիորեն հանգեցնել վաճառողի համոզման:

Հետևաբար, դա կարող է լինել որոշակի հանգամանքներում, երբ դուք զգում եք խարդախություն, բայց որ խարդախության հարց չկա Քրեական օրենսգրքի 326-րդ հոդվածի իմաստով: Այնուամենայնիվ, հնարավոր է, որ ձեր դեպքում քաղաքացիական օրենսդրությունը բաց լինի «խաբեբայությանը» լուծելու համար պատասխանատվությունը: Պատասխանատվությունը կարող է առաջանալ տարբեր ձևերով: Երկու առավել տարածված և հայտնի են տառապանքները և պայմանագրային պատասխանատվությունը: Եթե ​​պայմանագիր չեք կնքել «scammer» - ի հետ, գուցե կարողանաք ապավինել պատասխանատվության առաջին ձևին: Սա այն դեպքն է, երբ դա վերաբերում է ապօրինի գործողությանը, արարքը կարող է վերագրվել հանցագործին, դուք վնաս եք կրել, և այդ վնասը տվյալ գործողության արդյունքն է: Եթե ​​այդ պայմանները բավարարվեն, ապա կարող է առաջանալ պահանջ կամ պարտավորություն փոխհատուցման տեսքով:

Պայմանագրային պատասխանատվությունը սովորաբար ներգրավվելու է «eBay– ի գործերում»: Ի վերջո, դուք համաձայնություններ եք կնքել ըստ լավի: Եթե ​​մյուս կողմը չի կատարում պայմանագրով նախատեսված իր պարտավորությունները, այն կարող է խախտել պայմանագրի խախտում: Պայմանագրի խախտում լինելուց հետո կարող եք պահանջել պայմանագրի կատարումը կամ փոխհատուցումը: Իմաստուն է նաև մյուս կողմին տալ վերջին հնարավորությունը (ժամկետը) վերադարձնել ձեր գումարը կամ արտադրանքը ուղարկել լռելյայն ծանուցման միջոցով:

Քաղաքացիական դատավարություն հարուցելու համար հարկավոր է իմանալ, թե ով է իրականում «խաբեբան»: Դուք նաև պետք է փաստաբան ներգրավեք քաղաքացիական դատավարության համար: Law & More ունի փաստաբաններ, որոնք թե՛ քրեական օրենսդրության, թե՛ քաղաքացիական իրավունքի ոլորտում փորձագետներ են: Դուք ինքներդ ձեզ ճանաչո՞ւմ եք ավելի վաղ նկարագրված իրավիճակներից մեկում, ցանկանում եք իմանալ, թե արդյոք դուք խարդախության զոհ եք հանդիսանում, կամ որևէ հարց ունեք խաբեության վերաբերյալ: Կապվեք փաստաբանների հետ Law & More. Մեր փաստաբանները ոչ միայն ուրախ են ձեզ խորհուրդներ տրամադրելու հարցում, այլ նաև ցանկության դեպքում աջակցում են ձեզ քրեական կամ քաղաքացիական դատավարության գործընթացում:

բաժնետոմս