Բողոք ներկայացնել դատարանի պատկերի վերաբերյալ

Բողոք ներկայացրեք դատարանի վերաբերյալ

Կարևոր է, որ դուք ունենաք և պահպանեք վստահություն դատական ​​համակարգի նկատմամբ: Այդ պատճառով կարող եք բողոք ներկայացնել, եթե կարծում եք, որ դատարանը կամ դատարանի աշխատակազմի անդամը ձեզ ճիշտ չեն վերաբերվել: Դուք պետք է նամակ ուղարկեք այդ դատարանի խորհրդին: Դուք պետք է դա անեք դեպքից հետո մեկ տարվա ընթացքում:

Բողոք նամակի բովանդակությունը

Եթե ​​կարծում եք, որ աշխատակազմի անդամը կամ դատարանի, վերաքննիչ դատարանի, Առևտրի և արդյունաբերության բողոքարկման տրիբունալը (CBb) կամ Կենտրոնական բողոքարկման տրիբունալը (CRvB) չեն վերաբերվել ձեզ ինչպես հարկն է, ապա դուք կարող է բողոք ներկայացնել: Դա կարող է լինել դեպքը, օրինակ, եթե ստիպված եք չափազանց երկար սպասել ձեր նամակի պատասխանին կամ ձեր գործի վարմանը: Կամ եթե կարծում եք, որ դատարանում աշխատող մեկ կամ մի քանի հոգի ձեզ պատշաճ կերպով չեն դիմել, կամ դատարանի ինչ-որ մեկը դիմել է ձեզ: Բողոքը կարող է լինել նաև նամակների հնչերանգի, ձևակերպման կամ ձևավորման կամ տեղեկատվություն չտալու, շատ ուշ տեղեկատվություն տալու, սխալ տեղեկություններ տալու կամ թերի տեղեկատվություն տալու մասին: Գրեթե բոլոր դեպքերում բողոքը պետք է վերաբերվի ինքներդ ձեզ: Դուք չեք կարող բողոքել, թե ինչպես է դատարանը վերաբերվել մեկ ուրիշին: դա պետք է անի այդ մարդը: Քանի դեռ չեք բողոքարկում այն ​​անձի անունից, որի նկատմամբ դուք ունեք լիազորություն կամ խնամակալություն, օրինակ ՝ ձեր անչափահաս երեխան կամ ձեր խնամակալության տակ գտնվող մեկը:

ՆՇՈՒՄ: Եթե ​​համաձայն չեք դատարանի որոշման կամ դատարանի որոշման հետ, որը կայացվել է ձեր գործը վարելու ընթացքում, չեք կարող բողոք ներկայացնել դրա վերաբերյալ: Դա պետք է արվի մեկ այլ ընթացակարգով, ինչպիսին է որոշումը բողոքարկելը:

Բողոք ներկայացնելը

Դուք կարող եք ձեր բողոքը ներկայացնել այն դատարան, որտեղ ձեր հայցը քննվում է: Դուք պետք է դա անեք դեպքից հետո մեկ տարվա ընթացքում: Դուք պետք է ձեր բողոքն ուղարկեք համապատասխան դատարանի խորհուրդը: Դատարանների մեծ մասը թույլ է տալիս թվով ներկայացնել ձեր բողոքը: Դա անելու համար այցելեք www.rechtspraak.nl կայք և ձախ սյունակում ՝ «դատարան» խորագրի ներքո, ընտրեք «Ես բողոք ունեմ»: Ընտրեք համապատասխան դատարանը և լրացրեք բողոքարկման թվային ձևաթուղթը: Դրանից հետո դուք կարող եք դատարան ուղարկել այս ձևը էլեկտրոնային փոստով կամ սովորական փոստով: Կարող եք նաև ձեր բողոքը գրավոր ներկայացնել դատարան ՝ առանց այս ձևաթղթի: Ձեր նամակը պետք է պարունակի հետևյալ տեղեկատվությունը.

  • բաժին կամ անձ, որի վերաբերյալ դուք բողոք ունեք.
  • Բողոքելու պատճառը, ինչն է պատահել և երբ;
  • ձեր անունը, հասցեն և հեռախոսահամարը;
  • քո ստորագրությունը;
  • հնարավոր է ձեր բողոքին վերաբերող փաստաթղթերի պատճեններ:

Բողոքի վարում

Ձեր բողոքն ստանալուց հետո մենք նախ ստուգելու ենք, թե արդյոք այն հնարավոր է լուծել: Եթե ​​դա այդպես չէ, դուք ձեզ կտեղեկացվեք հնարավորինս շուտ: Կարող է նաև լինել, որ ձեր բողոքը այլ մարմնի կամ այլ դատարանի պարտականությունն է: Այդ դեպքում դատարանը հնարավորության դեպքում կուղարկի ձեր բողոքը և կտեղեկացնի ձեզ այս փոխանցման մասին: Եթե ​​տպավորություն ունեք, որ ձեր բողոքը կարող է հեշտությամբ լուծվել, օրինակ (հեռախոսային) զրույցի միջոցով, դատարանը հնարավորինս շուտ կկապվի ձեզ հետ: Եթե ​​ձեր բողոքը քննարկվում է, ընթացակարգը հետևյալն է.

  • Դատարանի վարչակազմը տեղեկացնում է այն անձին (անձանց), ում մասին դուք բողոքում եք ձեր բողոքի վերաբերյալ.
  • Անհրաժեշտության դեպքում ձեզանից կխնդրեն տրամադրել լրացուցիչ տեղեկություններ միջոցառման մասին.
  • Հետագայում դատարանի խորհուրդը հետաքննություն է անցկացնում.
  • Սկզբունքորեն, ձեզ հնարավորություն կտրվի ձեր բողոքը հետագայում բացատրել դատարանի խորհրդին կամ բողոքների խորհրդատվական հանձնաժողովին: Այն անձը, որին վերաբերվում է բողոքը, երբեք ինքը չի վարվի բողոքով.
  • Վերջապես, դատարանի խորհուրդը որոշում է կայացնում: Այս որոշման մասին ձեզ կտեղեկացնեն գրավոր: Սովորաբար դա արվում է 6 շաբաթվա ընթացքում:

Այս բլոգի արդյունքում հարցեր ունե՞ք: Ապա խնդրում ենք կապվել Law & More, Մեր փաստաբանները ուրախ կլինեն ձեզ խորհուրդ տալ:

Law & More