Հեղինակային իրավունք. Ե՞րբ է բովանդակությունը հրապարակային:

Մտավոր սեփականության օրենսդրությունը անընդհատ զարգանում է, և վերջին շրջանում հսկայական աճ է գրանցվել: Սա, ի թիվս այլոց, կարելի է տեսնել հեղինակային իրավունքի մասին օրենքում: Այժմ գրեթե բոլորը գտնվում են Facebook- ում, Twitter- ում կամ Instagram- ում կամ ունեն իրենց սեփական կայքը: Հետևաբար մարդիկ ավելի շատ բովանդակություն են ստեղծում, քան նախկինում, ինչը հաճախ հրապարակվում է հրապարակավ: Ավելին, հեղինակային իրավունքի խախտումները տեղի են ունենում շատ ավելի հաճախ, քան տեղի են ունեցել նախկինում, օրինակ, քանի որ լուսանկարները հրապարակվում են առանց սեփականատիրոջ թույլտվության, կամ այն ​​պատճառով, որ ինտերնետը օգտվողների համար ավելի հեշտացնում է ապօրինի բովանդակության հասանելիությունը:

Հեղինակային իրավունքի հետ կապված բովանդակության հրապարակումը կարևոր դեր է խաղացել Եվրամիության Արդարադատության դատարանի վերջին երեք վճիռներում: Այս դեպքերում քննարկվեց «բովանդակությունը հրապարակայնորեն հասանելի դարձնելու» հայեցակարգը: Ավելի պարզ, քննարկվեց, թե հետևյալ գործողությունները «հանրայնորեն հասանելի դարձնելու» շրջանակներում են.

  • Անօրինականորեն հրապարակված, արտահոսող լուսանկարների համար կապի հրապարակումը
  • Լրատվամիջոցների նվագարկիչների վաճառք, որոնք ապահովում են թվային բովանդակություն մուտք, առանց դրանց իրավատերերի թույլտվության, այս բովանդակության հետ կապված
  • Համակարգի դյուրացում, որը թույլ է տալիս օգտվողներին հետևել և ներբեռնել պաշտպանված աշխատանքները (The Pirate Bay)

Ըստ Դատարանի `« հրապարակայնորեն մատչելի դարձնելը »պետք է ոչ թե տեխնիկապես դիմել, այլ ֆունկցիոնալ: Եվրոպացի դատավորի գնահատմամբ ՝ հեղինակային իրավունքի պաշտպանված ստեղծագործություններին վերաբերող տեղեկությունները, որոնք պահվում են ուրիշ տեղ, հավասար են, օրինակ, ապօրինի պատճենված DVD- ի տրամադրմանը:[1] Նման դեպքերում կարող է լինել հեղինակային իրավունքի խախտում: Հեղինակային իրավունքի մասին օրենսդրության համաձայն, մենք հետևաբար տեսնում ենք զարգացում, որն առավել գործնականում կենտրոնանում է այն սպառման վրա, որը հնարավորություն է տալիս օգտվել բովանդակությունից:

Ավելին կարդացեք ՝ http://assets.budh.nl/advocatenblad/pdf/ab_10_2017.pdf

[1] Sanoma / GeenStijl: ECLI: EU: C: 2016: 644; BREIN / Filmspeler: ECLI: EU: C: 2017: 300; BREIN / Ziggo & XS4ALL: ECLI: EU: C: 2017: 456.

բաժնետոմս