Հակահայկական փողերի լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման միջոցներ Նիդեռլանդներում և Ուկրաինայում - Image

Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարում

Հակահայկական փողերի լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման միջոցներ Նիդեռլանդներում և Ուկրաինայում

ներածություն

Արագորեն թվայնացվող մեր հասարակության մեջ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ կապված ռիսկերը գնալով մեծանում են: Կազմակերպությունների համար անհրաժեշտ է տեղյակ լինել այդ ռիսկերի մասին: Կազմակերպությունները պետք է շատ ճշգրիտ լինեն համապատասխանության հետ: Նիդեռլանդներում սա վերաբերում է հատկապես այն հաստատություններին, որոնք ենթակա են պարտականությունների, որոնք բխում են Հոլանդական օրենքից ՝ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելումից (Wwft): Այս պարտավորությունները տեղադրված են փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հայտնաբերման և դեմ պայքարի նպատակով: Այս օրենքից բխող պարտավորությունների մասին լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար մենք վերաբերում ենք մեր նախորդ հոդվածը ՝ «Համապատասխանություն հոլանդական իրավաբանական ոլորտում»: Երբ ֆինանսական հաստատությունները չեն կատարում այդ պարտավորությունները, դա կարող է լուրջ հետևանքներ ունենալ: Դրա ապացույցը ցույց է տրված Հոլանդիայի բիզնեսի և արդյունաբերության վերաքննիչ հանձնաժողովի վերջին վճիռում (17 հունվարի 2018, ECLI: NL: CBB: 2018: 6):

Բիզնեսի և արդյունաբերության համար Հոլանդիայի վերաքննիչ հանձնաժողովի վճիռը

Այս դեպքը վստահելի ընկերության մասին է, որը հավատարմագրային ծառայություններ է մատուցում ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց: Հավատարմագրային ընկերությունը իր ծառայություններն էր մատուցում այն ​​ֆիզիկական անձին, որը պատկանում էր Ուկրաինայում անշարժ գույք (անձ Ա): Անշարժ գույքը արժեր 10,000,000 ԱՄՆ դոլար: Անձը A իրավաբանական անձին (B կազմակերպություն) է տրամադրել անշարժ գույքի պորտֆելի վկայականներ: «Բ» կազմակերպության բաժնետոմսերը պահում էր ուկրաինական ազգության առաջադրվող բաժնետերը (անձը ՝ C): Հետևաբար, անձը C- ն էր անշարժ գույքի պորտֆելի վերջնական շահառուն: Որոշակի պահի դրությամբ անձը C- ն իր բաժնետոմսերը փոխանցեց մեկ այլ անձի (անձ D): Անհատական ​​C- ն այս բաժնետոմսերի դիմաց ոչինչ չի ստացել, դրանք անվճար փոխանցվել են անձին D: Անձը A- ն իրազեկեց ընկերությանը բաժնետոմսերի փոխանցման մասին, իսկ հավատարմագրային ընկերությունը D- ին նշանակեց անձ ՝ որպես անշարժ գույքի նոր վերջնական շահառու սեփականատեր: Մի քանի ամիս անց, հավատարմագրային ընկերությունը Հոլանդիայի ֆինանսական հետաքննության ստորաբաժանումին տեղեկացրեց մի քանի գործարքների մասին, ներառյալ `նախկինում նշված բաժնետոմսերի փոխանցումը: Դա այն ժամանակ է, երբ խնդիրները ծագեցին: Հոլանդիայի ազգային բանկը C- ից անձին բաժնետոմսեր փոխանցելու մասին տեղեկացված լինելուց հետո Հոլանդիայի ազգային բանկը հավատարմագրային ընկերությանը տուգանեց 40,000 500,000 եվրո: Դրա պատճառը Wwft- ի չկատարումն էր: Ըստ Հոլանդիայի ազգային բանկի, հավատարմագրային ընկերությունը պետք է կասկածներ ունենար, որ բաժնետոմսերի փոխանցումը կարող է կապված լինել փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ, քանի որ բաժնետոմսերը փոխանցվել են անվճար, մինչդեռ անշարժ գույքի պորտֆելը արժեր շատ գումար: Հետևաբար, հավատարմագրային ընկերությունը պետք է տասնչորս օրվա ընթացքում զեկուցեր այդ գործարքի մասին, որը բխում է Wwft- ից: Այս հանցագործությունը սովորաբար պատժվում է 40,000 եվրոյի տուգանքով: Այնուամենայնիվ, Հոլանդիայի ազգային բանկը այդ տուգանքը չափավորեց XNUMX եվրոյի չափով ՝ հանցանքի խախտման չափի և հավատարմագրային ընկերության հետևանքների պատճառով:

Վստահության ընկերությունը գործը հարուցեց դատարան, քանի որ կարծում էր, որ տուգանքը կիրառվել է ապօրինի: Հավատարմագրային ընկերությունը պնդում է, որ գործարքը Wwft- ում նկարագրված գործարք չէ, քանի որ գործարքը ենթադրաբար գործարք չէր անձի անունից A. Սակայն, հանձնաժողովը այլ կերպ է մտածում: A, անձի և C անձի միջև ձևավորումը ստեղծվել է Ուկրաինայի կառավարության կողմից հարկերի հնարավոր հավաքագրումից խուսափելու համար: Անհատ Ա-ն կարևոր դեր խաղաց այս շինարարության մեջ: Ավելին, անշարժ գույքի վերջնական շահավետ սեփականատերը փոխվել է ՝ բաժնետոմսերը անձից C-ից փոխանցելով անձին Դ. Սա նաև փոփոխություն է մտցրել անձի A դիրքի փոփոխության մեջ, քանի որ անձը A- ն այլևս չի պահում անշարժ գույքը անձի համար C, այլ անձի համար D Ա. Անձը սերտորեն ներգրավված էր գործարքի հետ, և այդ պատճառով գործարքը կատարվում էր անձի անունից: Քանի որ A- ն անձը վստահելի ընկերության հաճախորդ է, հավատարմագրային ընկերությունը պետք է զեկուցեր այդ գործարքի մասին: Ավելին, Հանձնաժողովը հայտարարեց, որ բաժնետոմսերի փոխանցումը անսովոր գործարք է: Սա կայանում է նրանում, որ բաժնետոմսերը փոխանցվել են անվճար, մինչդեռ անշարժ գույքի արժեքը կազմում էր 10,000,000 ԱՄՆ դոլար: Բացի այդ, անշարժ գույքի արժեքը ուշագրավ էր `զուգորդվելով անձի մյուս ակտիվների հետ: Վերջապես, հավատարմագրային գրասենյակի տնօրեններից մեկը նշեց, որ գործարքը« խիստ անսովոր է », ինչը հաստատ է համարում գործարքի տարօրինակությունը: Հետևաբար գործարքը ծագում է փողերի լվացման կամ ահաբեկչության ֆինանսավորման կասկածանքով և պետք է զեկուցվեր առանց հապաղման: Այդ պատճառով տուգանքը օրինականորեն կիրառվեց:

Ամբողջ դատավճիռը հասանելի է այս հղումով:

Ուկրաինայում փողերի լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման միջոցներ

Վերը նշված դեպքը ցույց է տալիս, որ հոլանդական հավատարմագրային ընկերությունը կարող է տուգանվել Ուկրաինայում տեղի ունեցած գործարքների համար: Հետևաբար, Նիդեռլանդների օրենսդրությունը կարող է կիրառվել նաև այն կազմակերպությունների համար, որոնք գործում են այլ երկրներում, քանի դեռ Հոլանդիայի հետ կապ կա: Նիդեռլանդները իրականացրել է բավականին որոշակի միջոցառումներ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հայտնաբերման և դեմ պայքարի ուղղությամբ: Ուկրաինական կազմակերպությունների համար, որոնք ցանկանում են գործել Հոլանդիայում, կամ ուկրաինացի ձեռներեցների համար, ովքեր ցանկանում են բիզնես սկսել Նիդեռլանդներում, հոլանդական օրենսդրությանը համապատասխանելը կարող է դժվար լինել: Դա մասամբ պայմանավորված է նրանով, որ Ուկրաինան փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորմամբ զբաղվելու տարբեր ձևեր ունի, և դեռևս չի իրականացրել այնպիսի ծավալուն միջոցներ, ինչպիսին ունի Նիդեռլանդները: Այնուամենայնիվ, Ուկրաինայում քննարկվում է փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարը: Նույնիսկ դարձել է այնպիսի արդիական թեմա, որ Եվրախորհուրդը որոշեց հետաքննություն սկսել Ուկրաինայում փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման վերաբերյալ:

2017-ին Եվրախորհուրդը հետաքննություն է անցկացրել Ուկրաինայում փողերի լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման միջոցների վերաբերյալ: Այս հետաքննությունն իրականացրել է հատուկ նշանակված հանձնաժողովը, մասնավորապես ՝ «Փողերի լվացման միջոցների գնահատման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ֆինանսավորման փորձագիտական ​​հանձնաժողովը» (MONEYVAL): Կոմիտեն ներկայացրեց իր արդյունքների մասին զեկույցը 2017 թվականի դեկտեմբերին: Սույն զեկույցում ներկայացված է Ուկրաինայում իրականացվող հակ փողերի լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման միջոցների ամփոփ նկարագիրը: Այն վերլուծում է Ֆինանսական գործողությունների աշխատանքային խմբի 40 հանձնարարականներին համապատասխանության մակարդակը և Ուկրաինայի հակաիրավական լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման համակարգի արդյունավետության մակարդակը: Զեկույցը նաև տալիս է առաջարկություններ այն մասին, թե ինչպես համակարգը կարող է ամրապնդվել:

Հետաքննության հիմնական արդյունքները

Կոմիտեն նկարագրել է հետաքննության արդյունքում առաջ բերված մի քանի հիմնական բացահայտումներ, որոնք ամփոփված են ստորև.

  • Կոռուպցիան հիմնական ռիսկ է ներկայացնում Ուկրաինայում փողերի լվացման հետ կապված: Կոռուպցիան առաջացնում է մեծ քանակությամբ հանցավոր գործողություններ և խաթարում է պետական ​​ինստիտուտների և քրեական արդարադատության համակարգը: Իշխանությունները տեղյակ են կոռուպցիայից բխող ռիսկերի մասին և միջոցներ են ձեռնարկում այդ ռիսկերը նվազեցնելու ուղղությամբ: Այնուամենայնիվ, իրավապահ մարմինների ուշադրության կենտրոնացումը ուղղված է կոռուպցիայի հետ կապված փողերի լվացմանը թիրախավորելուն:
  • Ուկրաինան ողջամտորեն լավ պատկերացում ունի փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկերի մասին: Այնուամենայնիվ, այդ ռիսկերի ընկալումը կարող է բարելավվել որոշ ոլորտներում, ինչպիսիք են միջսահմանային ռիսկերը, ոչ առևտրային ոլորտը և իրավաբանական անձինք: Ուկրաինան ունի տարածված ազգային համակարգման և քաղաքականության մշակման մեխանիզմներ `այդ ռիսկերը լուծելու համար, որոնք ունեն դրական ազդեցություն: Ֆիկտիվ ձեռներեցությունը, ստվերային տնտեսությունը և կանխիկ դրամի օգտագործումը դեռ պետք է լուծվեն, քանի որ դրանք փողի լվացման մեծ ռիսկ են ներկայացնում:
  • Ուկրաինայի ֆինանսական հետախուզության ստորաբաժանումը (UFIU) առաջացնում է բարձր պատվերի ֆինանսական հետախուզություն: Դա պարբերաբար հետաքննություններ է հարուցում: Իրավապահ մարմինները նաև հետախուզություն են փնտրում ՈւՖԻ-ից `իրենց հետաքննության ջանքերին աջակցելու համար: Այնուամենայնիվ, UFIU- ի ՏՏ համակարգը դառնում է հնացած, և աշխատակազմի մակարդակները չեն կարողանում հաղթահարել մեծ ծանրաբեռնվածությունը: Այնուամենայնիվ, Ուկրաինան քայլեր է ձեռնարկել հաշվետվության որակի հետագա բարելավման ուղղությամբ:
  • Ուկրաինայում փողերի լվացումը, ըստ էության, դիտվում է որպես այլ հանցավոր գործողությունների ընդլայնում: Ենթադրվում էր, որ փողերի լվացումը կարող է տանել դատարան միայն նախատոնական հանցանքի համար նախնական դատապարտումից հետո: Փողերի լվացման համար պատիժները նույնպես պակաս են, քան հիմքում ընկած հանցագործությունները: Ուկրաինայի իշխանությունները վերջերս սկսել են միջոցներ ձեռնարկել որոշակի միջոցներ բռնագրավելու համար: Այնուամենայնիվ, այս միջոցները հետևողականորեն չեն կիրառվում:
  • 2014 թվականից Ուկրաինան կենտրոնացել է միջազգային ահաբեկչության հետևանքների վրա: Դա հիմնականում պայմանավորված էր «Իսլամական պետություն» (ԻՊ) սպառնալիքով: Ֆինանսական հետաքննությունն իրականացվում է ահաբեկչությանն առնչվող բոլոր հետաքննություններին զուգահեռ: Թեև ցուցադրվում են արդյունավետ համակարգի ասպեկտները, իրավական դաշտը դեռ ամբողջությամբ չի համապատասխանում միջազգային չափանիշներին:
  • Ուկրաինայի ազգային բանկը (NBU) լավ հասկանում է ռիսկերը և կիրառում է ռիսկերի վրա հիմնված համապատասխան մոտեցում բանկերի վերահսկողության նկատմամբ: Խոշոր ջանքեր են գործադրվել ՝ թափանցիկությունն ապահովելու և հանցագործներին բանկերից վերահսկողությունից հեռացնելու ուղղությամբ: NBU- ն կիրառել է պատժամիջոցների լայն շրջանակ բանկերի նկատմամբ: Սա հանգեցրեց կանխարգելիչ միջոցառումների արդյունավետ կիրառմանը: Այնուամենայնիվ, մյուս իշխանությունները պահանջում են զգալի բարելավում իրենց գործառույթները լիցքաթափելու և կանխարգելիչ միջոցառումներ կիրառելու հարցում:
  • Ուկրաինայում մասնավոր հատվածի մեծ մասը ապավինում է Միավորված պետական ​​ռեգիստրին `իրենց հաճախորդի շահավետ սեփականատիրոջը ստուգելու համար: Այնուամենայնիվ, գրանցողը չի ապահովում, որ իրավաբանական անձանց կողմից իրեն տրամադրված տեղեկատվությունը ճշգրիտ կամ արդի է: Սա համարվում է նյութական խնդիր:
  • Ուկրաինան ընդհանուր առմամբ ակտիվ գործունեություն է ծավալել փոխադարձ իրավաբանական օգնություն ցուցաբերելու և որոնելու հարցում: Այնուամենայնիվ, այնպիսի հարցեր, ինչպիսիք են կանխիկ ավանդները, կարող են ազդել տրամադրված փոխադարձ իրավաբանական օգնության արդյունավետության վրա: Օժանդակություն ցուցաբերելու Ուկրաինայի կարողությունը բացասաբար է անդրադառնում նաև իրավաբանական անձանց սահմանափակ թափանցիկության վրա:

Զեկույցի եզրակացությունները

Զեկույցի հիման վրա կարելի է եզրակացնել, որ Ուկրաինան կանգնած է փողերի լվացման զգալի ռիսկեր: Կոռուպցիան և անօրինական տնտեսական գործունեությունը փողերի լվացման հիմնական սպառնալիքներն են: Դրամական շրջանառությունը Ուկրաինայում բարձր է և մեծացնում է ստվերային տնտեսությունը Ուկրաինայում: Այս ստվերային տնտեսությունը լուրջ սպառնալիք է ներկայացնում երկրի ֆինանսական համակարգի և տնտեսական անվտանգության համար: Ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկի վերաբերյալ Ուկրաինան օգտագործվում է որպես տարանցիկ երկիր Սիրիայում ԻՊ-ի մարտիկներին միանալու ցանկացողների համար: Ոչ առևտրային ոլորտը խոցելի է ահաբեկչության ֆինանսավորման համար: Այս հատվածը չարաշահվել է ՝ միջոցներ փոխանցելու ահաբեկիչներին և ահաբեկչական կազմակերպություններին:

Սակայն Ուկրաինան քայլեր է ձեռնարկել ՝ ուղղված փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին: 2014 թ.-ին ընդունվել է հակաօրենսդրության դեմ պայքարի / հակաահաբեկչական ֆինանսավորման նոր օրենք: Այս օրենքը պահանջում է, որ իշխանությունները կատարեն ռիսկերի գնահատում, որպեսզի բացահայտեն ռիսկերը և սահմանեն այդ ռիսկերը կանխելու կամ մեղմելու միջոցներ: Փոփոխություններ են կատարվել նաև քրեական դատավարության օրենսգրքում և Քրեական օրենսգրքում: Ավելին, Ուկրաինայի իշխանությունները հասկանում են ռիսկերը և արդյունավետ են ներքին համակարգման գործում ՝ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարում:

Ուկրաինան արդեն իսկ մեծ քայլեր է ձեռնարկել ՝ ուղղված փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին: Դեռևս բարելավման տեղ կա: Որոշ թերություններ և անորոշություններ մնում են Ուկրաինայի տեխնիկական համապատասխանության շրջանակներում: Այս շրջանակը նույնպես պետք է համապատասխանեցվի միջազգային ստանդարտներին: Ավելին, փողերի լվացումը պետք է դիտարկել որպես առանձին հանցագործություն, ոչ միայն որպես հիմք հանդիսացող հանցավոր գործունեության ընդլայնում: Սա կհանգեցնի ավելի շատ հետապնդումների և դատապարտումների: Ֆինանսական քննությունները պետք է պարբերաբար իրականացվեն, և պետք է կատարելագործվեն փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկերի վերլուծությունն ու գրավոր հոդաբաշխումը: Այս գործողությունները համարվում են Ուկրաինայի համար գերակա գործողություններ ՝ կապված փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հետ:

Ամբողջ զեկույցը հասանելի է այս հղումով:

եզրափակում

Փողերի լվացումը և ահաբեկչության ֆինանսավորումը մեծ ռիսկ են ներկայացնում մեր հասարակության համար: Հետևաբար, այս թեմաներն անդրադառնում են ամբողջ աշխարհում: Նիդեռլանդները արդեն իսկ իրականացրել են բավականին որոշակի միջոցառումներ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման հայտնաբերման և դեմ պայքարի ուղղությամբ: Այս միջոցները ոչ միայն կարևոր նշանակություն ունեն հոլանդական կազմակերպությունների համար, այլև կարող են կիրառվել նաև միջսահմանային գործառնություններ ունեցող ընկերությունների համար: Wwft- ը կիրառվում է այն դեպքում, երբ կա Նիդեռլանդների հետ կապ, ինչպես ցույց է տրված վերը նշված վճռում: Wwft- ի շրջանակներում ընդգրկված հաստատությունների համար կարևոր է իմանալ, թե ովքեր են իրենց հաճախորդները, որպեսզի համապատասխանեն հոլանդական օրենսդրությանը: Այս պարտավորությունը կարող է կիրառվել նաև ուկրաինական սուբյեկտների համար: Դա կարող է պարզ լինել, որ դժվար է, քանի որ Ուկրաինան դեռևս չի իրականացրել հակաիրավական լվացման և հակաահաբեկչական ֆինանսավորման այնպիսի ընդարձակ միջոցներ, ինչպիսին կա Նիդեռլանդները:

Այնուամենայնիվ, MONEYVAL- ի զեկույցը ցույց է տալիս, որ Ուկրաինան քայլեր է ձեռնարկում փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարելու համար: Ուկրաինան լայնորեն պատկերացնում է փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման ռիսկերը, ինչը կարևոր առաջին քայլն է: Այնուամենայնիվ, իրավական դաշտը դեռ պարունակում է որոշ թերություններ և անորոշություններ, որոնք պետք է լուծվեն: Ուկրաինայում կանխիկի լայն տարածումը և դրան ուղեկցող խոշոր ստվերային տնտեսությունը ամենամեծ վտանգն են ներկայացնում ուկրաինական հասարակության համար: Ուկրաինան, անշուշտ, առաջընթաց է գրանցել փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի իր քաղաքականության մեջ, սակայն բարելավման տեղ դեռ կա: Նիդեռլանդների և Ուկրաինայի իրավական շրջանակները դանդաղորեն մոտենում են միմյանց, ինչը, ի վերջո, կհեշտացնի հոլանդական և ուկրաինական կողմերի համագործակցությունը: Մինչ այդ կարևոր է, որ նման կողմերը տեղյակ լինեն Հոլանդիայի և Ուկրաինայի օրենսդրական դաշտի և իրողությունների մասին ՝ փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի միջոցներին համապատասխանելու համար:

Law & More