Վարչական ՓԱՍՏԱԲԱՆԻ ՊԱՀԱՆՋԻ՞Ք.
Հարցրեք ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱSԱԿՈՒԹՅԱՆ համար
ՄԵՐ ԻՐԱՎԱԲԱՆՆԵՐԸ ՀԱՏՈՒԿ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԵՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ
Մաքրել:
Անձնական և հեշտությամբ հասանելի:
Ձեր շահերն առաջին հերթին:
Հեշտությամբ մատչելի
Law & More հասանելի է երկուշաբթիից ուրբաթ
ժամը 08:00 - 22:00, իսկ հանգստյան օրերին `09:00 - 17:00
Լավ և արագ հաղորդակցություն
Մեր փաստաբանները լսում են ձեր գործը և գալիս են
գործողությունների համապատասխան պլանով
Անհատական մոտեցում
Մեր աշխատանքային մեթոդը երաշխավորում է մեր հաճախորդների 100%-ը
խորհուրդ են տալիս մեզ, և որ մենք միջինը գնահատվում ենք 9.4-ով
Վարչական իրավաբան
Վարչական օրենսդրությունը կառավարության նկատմամբ քաղաքացիների և ձեռնարկատերերի իրավունքների և պարտականությունների մասին է: Բայց վարչական օրենսդրությունը նաև կարգավորում է, թե ինչպես է կառավարությունը որոշում կայացնում և ինչ կարող ես անել, եթե համաձայն չես այդ որոշման հետ: Կառավարության որոշումները կարևոր նշանակություն ունեն վարչական իրավունքի մեջ: Այս որոշումները կարող են հեռահար հետևանքներ ունենալ ձեր համար: Այդ պատճառով կարևոր է, որ դուք անհապաղ միջոցներ ձեռնարկեք, եթե համաձայն չեք կառավարության որոշման հետ, որը ձեզ համար ունի որոշակի հետևանքներ: Օրինակ ՝ ձեր թույլտվությունը կչեղարկվի կամ ձեր նկատմամբ կիրականացվի հարկադիր կատարման գործողություն: Սրանք իրավիճակներ են, որոնց կարող ես առարկել: Իհարկե, կա հավանականություն, որ ձեր առարկությունը մերժվի: Դուք նաև իրավունք ունեք բողոքարկման օրենք ներկայացնել և ձեր առարկությունը մերժելու դեմ: Դա կարելի է անել բողոքարկման ծանուցագիր ներկայացնելու միջոցով: Հայաստանի վարչական փաստաբանները Law & More կարող են խորհուրդներ տալ և աջակցել ձեզ այս գործընթացում:
Արագ մենյու
Իրավաբանական ընկերություն Eindhoven և Amsterdam
"Law & More փաստաբաններ
ներգրավված են և կարող են կարեկցել
հաճախորդի խնդրով»
Ընդհանուր վարչական իրավունքի ակտ
Ընդհանուր վարչական իրավունքի մասին օրենքը (Awb) հաճախ ձևավորում է իրավական հիմքերը վարչական իրավունքի մեծ մասի դեպքերում: Ընդհանուր վարչական իրավունքի մասին օրենքը (Awb) սահմանում է, թե ինչպես պետք է կառավարությունը որոշումներ նախապատրաստի, հրապարակի քաղաքականությունը և որ պատժամիջոցները մատչելի են հարկադիր կատարման համար:
Թույլտվություններ
Եթե թույլտվության կարիք ունեք, կարող եք կապվել վարչական օրենսդրության հետ: Սա կարող է լինել, օրինակ, շրջակա միջավայրի թույլտվություն կամ խմիչքի և հյուրընկալության թույլտվություն: Գործնականում պարբերաբար պատահում է, որ թույլտվության համար դիմումները սխալ են մերժվում: Քաղաքացիները կարող են առարկել: Թույլտվությունների վերաբերյալ այս որոշումները իրավական որոշումներ են: Որոշումներ կայացնելիս կառավարությունը պարտավորվում է այնպիսի կանոններով, որոնք վերաբերում են որոշումների կայացման բովանդակությանը և ձևին: Իմաստուն է ունենալ իրավաբանական օգնություն, եթե դեմ եք ձեր թույլտվության դիմումը մերժելուն: Քանի որ այդ կանոնները կազմվում են վարչական իրավունքի մեջ կիրառվող իրավական կանոնների հիման վրա: Փաստաբան ներգրավելով, կարող եք վստահ լինել, որ ընթացակարգը կշարունակվի ճիշտ `առարկության և բողոքարկման դեպքում:
Որոշ դեպքերում անհնար է առարկություն ներկայացնել: Դատավարության մեջ, օրինակ, հնարավոր է որոշում կայացնելուց հետո կարծիք ներկայացնել: Կարծիքը արձագանք է, որը դուք, որպես շահագրգիռ կողմ, կարող եք ուղարկել իրավասու մարմնին ՝ ի պատասխան որոշման նախագծի: Իշխանությունը կարող է հաշվի առնել արտահայտված կարծիքները, երբ վերջնական որոշում կկայացվի: Ուստի խելամիտ է դիմել իրավական խորհրդատվություն նախքան որոշման նախագծի վերաբերյալ ձեր կարծիքը ներկայացնելը:
Ինչ են ասում հաճախորդները մեր մասին
Մեր վարչական իրավաբանները պատրաստ են օգնել ձեզ.
- Անմիջական շփում փաստաբանի հետ
- Կարճ գծեր և հստակ պայմանավորվածություններ
- Հասանելի է ձեր բոլոր հարցերի համար
- Թարմացնող տարբերվող: Կենտրոնացեք հաճախորդի վրա
- Արագ, արդյունավետ և արդյունքի վրա հիմնված
Սուբսիդիաներ
Սուբսիդիաներ տրամադրելը նշանակում է, որ Դուք իրավասու եք վարչական մարմնի ֆինանսական ռեսուրսների, որոշակի գործունեության ֆինանսավորման նպատակով: Սուբսիդիաների տրամադրումը միշտ ունի իրավական հիմք: Բացի կանոնների սահմանումից, սուբսիդիաները գործիք են, որն օգտագործում են կառավարությունները: Այս եղանակով կառավարությունը խթանում է ցանկալի պահվածքը: Սուբսիդիաները հաճախ ենթակա են պայմանների: Այս պայմանները կարող են ստուգել կառավարությունը ՝ պարզելու, թե արդյոք դրանք կատարվել են:
Բազմաթիվ կազմակերպություններ կախված են սուբսիդիաներից: Այնուամենայնիվ, գործնականում հաճախ պատահում է, որ կառավարության կողմից սուբսիդիաները հանվում են: Կարող եք մտածել այն իրավիճակի մասին, որը կառավարությունը հետ է մղում: Իրավաբանական պաշտպանությունը մատչելի է նաև անվավեր ճանաչման որոշման դեմ: Սուբսիդավորումը չեղյալ հայտարարելու դեմ առարկում, որոշ դեպքերում կարող եք ապահովել, որ սուբսիդիայի նկատմամբ ձեր իրավունքը պահպանվում է: Կասկածո՞ւմ եք, եթե ձեր սուբսիդիան օրինականորեն հանվել է, կամ այլ հարցեր ունեք կառավարության սուբսիդավորումների վերաբերյալ: Ապա ազատ զգալ կապվեք վարչական իրավաբանների հետ Law & More. Մենք ուրախ կլինենք ձեզ խորհուրդներ տալ կառավարության սուբսիդիաներին վերաբերող ձեր հարցերին:
Վարչական վերահսկողություն
Գուցե դուք ստիպված լինեք գործ ունենալ կառավարության հետ, երբ ձեր տարածքում կանոններ են խախտվում, և կառավարությունը խնդրում է ձեզ միջամտել, կամ երբ, օրինակ, կառավարությունը գալիս է ՝ ստուգելու ՝ արդյոք դուք համապատասխանո՞ւմ եք թույլտվության պայմաններին, կամ այլ պարտադրված պայմաններ: Սա կոչվում է կառավարության հարկադիր կատարում: Կառավարությունը կարող է այդ նպատակով տեղակայել վերահսկիչներ: Վերստուգողները հասանելի են յուրաքանչյուր ընկերությանը և թույլատրվում է պահանջել բոլոր անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, ստուգումներ իրականացնել և իրենց հետ վերցնել վարչությունը: Սա չի պահանջում, որ կա լուրջ կասկած, որ կանոնները խախտվել են: Եթե նման դեպքում չեք համագործակցում, պատժվում եք:
Եթե կառավարությունը հայտարարում է, որ խախտում է տեղի ունեցել, ձեզ հնարավորություն կտրվի արձագանքել ցանկացած նախատեսված կատարման: Սա կարող է լինել, օրինակ, տույժ վճարման ենթակա հրաման, վարչական տույժի ենթակա հրաման կամ վարչական տուգանքի նշանակում: Թույլտվությունները կարող են հանվել նաև կատարողական նպատակներով:
Տուգանքի վճարման ենթակա հրամանը նշանակում է, որ կառավարությունը ցանկանում է ձեզ դրդել անել կամ ձեռնպահ մնալ որոշակի գործողություն կատարելուց, այդ դեպքում ձեզ գումար կվճարեք, եթե չհամագործակցեք: Վարչական տույժի տակ գտնվող հրամանը դրանից ավելին էլ է գնում: Վարչական կարգադրությամբ կառավարությունը միջամտում է, և միջամտության ծախսերը հետագայում պահանջվում են ձեզանից: Դա կարող է լինել, օրինակ, երբ խոսքը գնում է ապօրինի շենքի քանդման, շրջակա միջավայրի խախտման հետևանքների մաքրման կամ առանց թույլտվության բիզնես փակելու մասին:
Ավելին, որոշ իրավիճակներում կառավարությունը կարող է որոշում կայացնել տուգանք նշանակել վարչական օրենսդրությամբ ՝ քրեական օրենսդրության փոխարեն: Դրա օրինակ է վարչական տուգանքը: Վարչական տուգանքը կարող է շատ բարձր լինել: Եթե ձեզ վարչական տուգանք է նշանակվել և համաձայն չեք դրա հետ, կարող եք դիմել դատարաններ:
Որոշակի իրավախախտման արդյունքում կառավարությունը կարող է որոշում կայացնել չեղյալ համարելու ձեր թույլտվությունը: Այս միջոցը կարող է կիրառվել որպես պատիժ, բայց նաև որպես հարկադիր կատարում `կանխելու որոշակի արարքի կրկնությունը:
Կառավարության պատասխանատվությունը
Երբեմն կառավարության որոշումները կամ գործողությունները կարող են վնաս պատճառել: Որոշ դեպքերում կառավարությունը պատասխանատվություն է կրում այդ վնասի համար, և դուք կարող եք պահանջել վնասի փոխհատուցում: Կան մի քանի եղանակներ, որոնց միջոցով դուք, որպես ձեռնարկատեր կամ մասնավոր անհատ, կարող եք կառավարությունից վնաս պատճառել:
Կառավարության անօրինական գործողություն
Եթե կառավարությունը գործել է անօրինական, դուք կարող եք պատասխանատվություն կրել կառավարությանը ձեր կրած ցանկացած վնասի համար: Գործնականում սա կոչվում է կառավարության անօրինական գործողություն: Սա այն դեպքն է, օրինակ, եթե կառավարությունը փակում է ձեր ընկերությունը, և դատավորը հետագայում որոշում է, որ դա թույլ չի տվել տեղի ունենալ: Որպես ձեռնարկատեր, դուք կարող եք պահանջել այն ֆինանսական վնասը, որը կրել եք կառավարության կողմից ժամանակավոր փակման արդյունքում:
Կառավարության օրինական գործողություն
Որոշ դեպքերում կարող եք նաև վնաս պատճառել, եթե կառավարությունը օրինական որոշում կայացնի: Դա կարող է լինել այն դեպքում, երբ, օրինակ, երբ կառավարությունը փոփոխություններ կատարի գոտիավորման պլանում, ինչը հնարավոր կդարձնի որոշակի շինարարական նախագծեր: Այս փոփոխությունը կարող է հանգեցնել ձեր բիզնեսի համար եկամտի կորստի կամ ձեր տան արժեքի նվազման: Նման դեպքում մենք խոսում ենք պլանի վնասի հատուցման կամ վնասի հատուցման մասին:
Մեր վարչական իրավաբանները ուրախ կլինեն ձեզ խորհուրդ տալ կառավարության գործողությունների արդյունքում փոխհատուցում ստանալու հնարավորությունների մասին:
Առարկություն և բողոքարկում
Մինչ կառավարության որոշման դեմ առարկությունները վարչական դատարան ներկայացնելը, նախ պետք է վարվի առարկությունների ընթացակարգ: Սա նշանակում է, որ վեց շաբաթվա ընթացքում դուք պետք է գրավոր նշեք, որ համաձայն չեք որոշման հետ և չհամաձայնելու պատճառները: Առարկությունները պետք է կատարվեն գրավոր: Էլ.փոստի օգտագործումը հնարավոր է միայն այն դեպքում, երբ կառավարությունը դա հստակորեն նշել է: Հեռախոսազրույցի առարկությունը չի համարվում որպես պաշտոնական առարկություն:
Առարկության մասին ծանուցագիր ներկայացնելուց հետո ձեզ հաճախ հնարավորություն է տրվել բանավոր բացատրել ձեր առարկությունը: Եթե ապացուցված եք, որ ճիշտ եք, և առարկությունը հայտարարված է որպես հիմնավորված, վիճարկվող որոշումը կվերադարձվի, և մեկ այլ որոշում կփոխարինի այն: Եթե ձեզ ճիշտ չեն ապացուցել, առարկությունը կհայտարարվի անհիմն:
Առարկության մասին որոշման դեմ բողոքարկել կարող է ներկայացվել նաև դատարան: Բողոքարկումը պետք է նաև գրավոր ներկայացվի վեց շաբաթվա ընթացքում: Որոշ դեպքերում դա կարող է կատարվել նաև թվայնորեն: Դատարանն, այնուհետև, բողոքարկման մասին ծանուցում է ուղարկում պետական գերատեսչությանը `խնդրագրով ուղարկելու գործին վերաբերող բոլոր փաստաթղթերը և դրան պատասխանել պաշտպանական հայտարարությամբ:
Հետագայում նշանակվելու է դատական նիստ: Դրանից հետո դատարանը կկայացնի միայն առարկությունների վերաբերյալ վիճարկվող որոշումը: Հետևաբար, եթե դատավորը համաձայնվի ձեզ հետ, նա միայն կկայացնի որոշումը ձեր առարկության վերաբերյալ: Հետևաբար ընթացակարգը դեռ ավարտված չէ: Կառավարությունը ստիպված կլինի նոր որոշում կայացնել առարկության վերաբերյալ:
Վարչական իրավունքի վերջնաժամկետներ
Կառավարության որոշումից հետո դուք ունեք վեց շաբաթ առարկություն կամ բողոք ներկայացնելու համար: Եթե ժամանակին չեք առարկում, որոշման դեմ ինչ-որ բան անելու ձեր հնարավորությունը կանցնի: Եթե որևէ որոշում չի կայացվում բողոք կամ բողոքարկման, ապա նրան կտրվի պաշտոնական իրավական ուժ: Այնուհետև ենթադրվում է, որ այն օրինական է ինչպես իր ստեղծման, այնպես էլ բովանդակության առումով: Ըստ այդմ, առարկություն կամ բողոք բերելու համար սահմանափակման ժամկետը, ըստ էության, վեց շաբաթ է: Հետևաբար պետք է ապահովեք, որ ժամանակին ստանաք իրավաբանական օգնություն: Եթե համաձայն չեք որոշման հետ, ապա 6 շաբաթվա ընթացքում պետք է ներկայացնեք առարկությունների կամ բողոքարկման մասին ծանուցում: Վարչական իրավաբանները Law & More կարող է ձեզ խորհուրդ տալ այս գործընթացում:
Ծառայություններ
Մենք կարող ենք ձեզ համար դատավարություն վարել վարչական իրավունքի բոլոր ոլորտներում: Մտածեք, օրինակ, առարկության մասին ծանուցում ներկայացնել քաղաքապետարանին ընդդեմ շենքը փոխակերպելու համար բնապահպանական թույլտվություն չտրամադրելու վերաբերյալ տույժի կամ դատարանի առջև դատական վեճի կիրառման դեմ: Խորհրդատվական պրակտիկան մեր աշխատանքի կարևոր մասն է: Շատ դեպքերում, ճիշտ խորհրդատվության դեպքում դուք կարող եք կանխել կառավարության դեմ վարույթը: Մենք, ի թիվս այլ բաների, կարող ենք ձեզ խորհուրդ տալ և օգնել՝- սուբսիդիաների դիմում;
- դադարեցված նպաստ և այդ նպաստի վերականգնում.
- վարչական տուգանքի նշանակում.
- բնապահպանական թույլտվություն ստանալու ձեր դիմումի մերժումը.
- թույլտվությունների ուժը կորցրած ճանաչելու վերաբերյալ առարկություն ներկայացնելը.
Դուք ուզում եք իմանալ, թե ինչ Law & More կարող է անել ձեզ համար որպես իրավաբանական ընկերություն Eindhoven և Amsterdam?
Այնուհետև կապվեք մեզ հետ հեռախոսով +31 40 369 06 80 հեռախոսահամարով կամ էլ-նամակ ուղարկեք հետևյալ հասցեով.
տ. Թոմ Մեվիս, փաստաբան Law & More – tom.meevis@lawandmore.nl
պրն. Մաքսիմ Հոդակ, փաստաբան և ավելին – maxim.hodak@lawandmore.nl