Law & More հասանելի է երկուշաբթիից ուրբաթ՝ 08:00-ից 22:00-ն և հանգստյան օրերին՝ 09:00-ից 17:00-ն:
Լավ և արագ հաղորդակցություն
Մեր իրավաբանները լսում են ձեր գործը և մշակում համապատասխան գործողությունների ծրագիր
Անհատական մոտեցում
Մեր աշխատանքային մեթոդը երաշխավորում է, որ մեր հաճախորդների 100%-ը մեզ խորհուրդ է տալիս, և որ մենք միջինը գնահատվում ենք 9.4-ով:
#1 Միջազգային բողոքարկման իրավաբաններ
Ընդհանուր է, որ կողմերից մեկը կամ երկու կողմերը համաձայն չեն իրենց գործով կայացված դատավճռի հետ: Դուք համաձայն չե՞ք դատարանի դատավճռի հետ: Այնուհետև կա հնարավորություն այս վճիռը բողոքարկել վերաքննիչ դատարան: Այնուամենայնիվ, այս տարբերակը չի տարածվում քաղաքացիական գործերի վրա, որոնք ունեն 1,750 եվրոյից պակաս ֆինանսական հետաքրքրություն: Փոխարենը համաձա՞յն եք դատարանի վճռի հետ: Այդ դեպքում դուք դեռ կարող եք ներգրավվել դատարանում վարույթներին: Ի վերջո, ձեր գործընկերը, իհարկե, կարող է նաև որոշել բողոքարկել:
Բողոքարկման հնարավորությունը կարգավորվում է Հոլանդիայի քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի 7-րդ գլխում: Այս հնարավորությունը հիմնված է գործը երկու ատյանում վարելու սկզբունքի վրա. Նախ `սովորաբար դատարանում, ապա` վերաքննիչ դատարանում: Համարվում է, որ գործը երկու ատյանով վարելը ուժեղացնում է արդարության որակը, ինչպես նաև քաղաքացիների վստահությունը արդարադատության իրականացման գործում: Բողոքը ունի երկու կարևոր գործառույթ.
• Վերահսկիչ գործառույթ. Բողոքարկման դեպքում խնդրեք դատարանին վերանայել ձեր գործը նորից և ամբողջությամբ: Ուստի դատարանը ստուգում է՝ արդյոք առաջին ատյանի դատավորը ճի՞շտ է հաստատել փաստերը, ճիշտ է կիրառել դրանք օրենք և արդյոք նա ճիշտ է դատել։ Եթե ոչ, ապա առաջին ատյանի դատավորի վճիռը կբեկանվի դատարանի կողմից։ • Վերափոխեք հնարավորությունը. Հնարավոր է, որ դուք առաջին հերթին սխալ իրավական հիմք եք ընտրել, ձեր հայտարարությունը բավարար ձևակերպել եք, կամ շատ քիչ ապացույցներ եք ներկայացրել ձեր հայտարարության համար: Հետևաբար լրիվ վերափոխման սկզբունքը կիրառվում է վերաքննիչ դատարանում: Ոչ միայն բոլոր փաստերը կարող են ներկայացվել դատարան կրկին քննարկման, այլև որպես բողոքարկման կողմ հնարավորություն կունենաք նաև շտկել առաջին ատյանի կողմից թույլ տրված սխալները: Կա նաև բողոքարկման հնարավորությունը ՝ ձեր հայցադիմումը մեծացնելու համար:
"Law & More փաստաբաններ ներգրավված են և կարող են կարեկցել հաճախորդի խնդրով»
Բողոքարկման ժամկետ
Եթե դուք ընտրեք բողոքարկման ընթացակարգը դատարանում, ապա դուք պետք է բողոքարկեք որոշակի ժամանակահատվածում: Այդ ժամանակահատվածի երկարությունը կախված է գործի տեսակից: Եթե վճիռը վերաբերում է ա քաղաքացիական դատարան, դուք ունեք վճռի բողոքարկման դիմելու վճռի ամսաթվից երեք ամիս: Արդյո՞ք գործ ունեիք առաջին ատյանում ամփոփ վարույթների հետ: Այդ դեպքում ընդամենը չորս շաբաթ ժամկետ է նշանակվում դատարան դիմելու համար: Արեց քրեական դատարան հաշվի առեք և դատեք ձեր գործը: Այդ դեպքում դատարան դիմելու որոշում կայացնելուց ընդամենը երկու շաբաթ ունեք:
Քանի որ բողոքարկման պայմանները ծառայում են իրավական որոշակիությանը, այդ ժամկետները նույնպես պետք է խստորեն պահպանվեն: Բողոքարկման ժամկետը, հետևաբար, խիստ ժամկետ է: Այս ժամանակահատվածում բողոքարկում չի ներկայացվի: Հետո ուշանում ես և, հետևաբար, անթույլատրելի: Միայն բացառիկ դեպքերում է, որ բողոքարկումը կարող է ներկայացվել բողոքարկման ժամկետի ավարտից հետո: Դա կարող է լինել, օրինակ, եթե ուշ բողոքարկման պատճառը հենց դատավորի մեղքն է, քանի որ նա հրամանը շատ ուշ է ուղարկել կողմերին:
Ինչ են ասում հաճախորդները մեր մասին
Հաճախորդների համար շատ բարեկամական սպասարկում և կատարյալ ուղղորդում: Պրն. Meevis-ն ինձ օգնել է աշխատանքային իրավունքի գործով: Նա դա արեց իր օգնական Յարայի հետ մեծ պրոֆեսիոնալիզմով և բարեխղճությամբ։ Պրոֆեսիոնալ իրավաբանի իր որակներից բացի, նա միշտ մնաց հավասարը, հոգով մարդ, որը ջերմ ու ապահով զգացում էր տալիս։ Ես մտա նրա աշխատասենյակ՝ ձեռքերս մազերս, պարոն Միվիսն ինձ անմիջապես այնպիսի զգացողություն տվեց, որ ես կարող եմ բաց թողնել մազերս, և նա կվերցնի այդ պահից, նրա խոսքերը դարձան գործ, իսկ խոստումները՝ կատարվեցին։ Ինձ ամենաշատը դուր է գալիս անմիջական շփումը, անկախ օրվա/ժամից, նա այնտեղ էր, երբ ես նրա կարիքն ունեի: A topper! Շնորհակալություն Թոմ!
Գերազանց! Այլինը ամուսնալուծությունների լավագույն իրավաբաններից է, ով միշտ հասանելի է և մանրամասն պատասխաններ տալիս։ Թեև մենք ստիպված էինք կառավարել մեր գործընթացը տարբեր երկրներից, մենք որևէ դժվարության չենք հանդիպել։ Նա կառավարեց մեր գործընթացը շատ արագ և սահուն:
Հաճելի աշխատանք Այլին: Շատ պրոֆեսիոնալ և միշտ արդյունավետ հաղորդակցման հարցում: Լավ արեցիր։
Համարժեք մոտեցում: Թոմ Միվիսը ներգրավված էր գործի մեջ ամբողջ ընթացքում, և իմ կողմից հնչած յուրաքանչյուր հարցի պատասխանը տրվեց արագ և հստակ նրա կողմից: Ես, անշուշտ, խորհուրդ կտամ ընկերությանը (և հատկապես Թոմ Մեվիսին) ընկերներին, ընտանիքին և գործարար գործընկերներին:
Գերազանց արդյունք և հաճելի համագործակցություն։ Ես ներկայացրի իմ գործը LAW and More և նրան օգնել են արագ, սիրալիր և առաջին հերթին արդյունավետ: Ես շատ գոհ եմ արդյունքից։
Շատ լավ է վարվել իմ գործի հետ: Ես կցանկանայի շատ շնորհակալություն հայտնել Այլինին իր ջանքերի համար: Մենք շատ գոհ ենք արդյունքից: Հաճախորդը միշտ կենտրոնական է նրա հետ, և մեզ շատ լավ են օգնել: Գիտակ և շատ լավ հաղորդակցություն։ Իսկապես խորհուրդ եմ տալիս այս գրասենյակը:
Իրավաբանորեն գոհ եմ տրված ծառայություններից: Իմ իրավիճակը լուծվեց այնպես, որ ես կարող եմ միայն ասել, որ արդյունքն այնպիսին է, ինչպիսին ես էի ցանկանում: Ինձ օգնեցին ինձ գոհացնել, և Այլինի գործելակերպը կարելի է բնութագրել որպես ճշգրիտ, թափանցիկ և վճռական:
Ամեն ինչ լավ է կազմակերպված: Սկզբից մենք լավ սեղմեցինք փաստաբանի հետ, նա օգնեց մեզ քայլել ճիշտ ճանապարհով և վերացրեց հնարավոր անորոշությունները: Նա պարզ և ժողովրդական անձնավորություն էր, որը մենք զգում էինք որպես շատ հաճելի: Նա հստակ տեղեկացրեց տեղեկատվությունը, և նրա միջոցով մենք հստակ գիտեինք, թե ինչ անել և ինչ սպասել: Շատ հաճելի փորձ Law and more, բայց հատկապես այն փաստաբանի հետ, ում հետ շփվել ենք։
Շատ բանիմաց և բարեհամբույր մարդիկ։ Շատ լավ և պրոֆեսիոնալ (իրավաբանական) սպասարկում։ Communicatee en samenwerking ging erg goed en snel. Իկ բեն գեհոլպեն դուռ դր. Թոմ Մեվիսը և մվ. Այլին Աչար. Մի խոսքով, ես լավ փորձ ունեի այս գրասենյակում:
Հիանալի է: Շատ ընկերասեր մարդիկ և շատ լավ սպասարկում… այլ կերպ չեմ կարող ասել, որ դա գերօգնական է: Եթե դա տեղի ունենա, ես անպայման կվերադառնամ:
նախորդ
հաջորդ
Մեր բողոքարկման իրավաբանները պատրաստ են օգնել ձեզ.
Բողոքարկման համատեքստում հիմնական սկզբունքն այն է, որ առաջին ատյանի հետ կապված դրույթները տարածվում են նաև բողոքարկման կարգի վրա: Ուստի բողոքարկումը սկսվում է ա ենթահող նույն ձևով և նույն պահանջներով, ինչ առաջին ատյանում: Այնուամենայնիվ, դեռևս անհրաժեշտ չէ նշել բողոքարկման հիմքերը: Այս հիմքերը պետք է ներկայացվեն միայն բողոքների հայտարարության մեջ, որի հետ հաջորդում է հարցաքննությունը.
Բողոքարկման հիմքերը բոլոր հիմքերն են, որ հայցվոր կողմը պետք է պնդի, որ առաջին ատյանի դատարանի վճիռը պետք է հանվի: Դատավճիռի այն մասերը, որոնց դեմ հիմքեր չեն ներկայացվել, կմնան ուժի մեջ և այլևս չեն քննարկվի բողոքարկման վերաբերյալ: Այս եղանակով, բողոքարկման և, այդպիսով, իրավական ճակատի վերաբերյալ բանավեճը սահմանափակ է: Հետևաբար կարևոր է հիմնավորված առարկություն ներկայացնել առաջին ատյանի կայացրած դատավճռին: Այս համատեքստում կարևոր է իմանալ, որ այսպես կոչված ընդհանուր հիմքը, որը նպատակ ունի վեճը հասցնել դատավճռի ամբողջ ծավալին, չի կարող և չի կարող հաջողության հասնել: Այլ կերպ ասած ՝ բողոքարկման հիմքերը պետք է պարունակեն կոնկրետ առարկություն, որպեսզի պաշտպանական համատեքստում մյուս կողմի համար պարզ լինի, թե որոնք են առարկությունները:
Բողոքի հայտարարությունը հետևում է պաշտպանության հայտարարությունը, Իր հերթին, վերաքննիչ բողոքով ամբաստանյալը կարող է նաև հիմքեր ներկայացնել վիճարկվող դատավճռի դեմ և արձագանքել բողոք բերած բողոքների հայտարարությանը: Բողոքների հայտարարությունը և պաշտպանության հայտարարությունը սովորաբար ավարտում են բողոքարկման ընթացքում դիրքորոշումների փոխանակումը: Գրավոր փաստաթղթերի փոխանակումից հետո, ըստ էության, այլևս չի թույլատրվում նոր հիմքեր ներկայացնել, նույնիսկ հայցը մեծացնելու համար: Հետևաբար սահմանվում է, որ դատավորն այլևս չի կարող ուշադրություն դարձնել բողոքարկման հիմքերին, որոնք ներկայացվել են բողոքարկման կամ պաշտպանության հայտարարությունից հետո: Նույնը վերաբերում է հայցի բարձրացմանը: Այնուամենայնիվ, բացառության կարգով, հետագա փուլում հիմքը դեռ ընդունելի է, եթե մյուս կողմը տվել է իր թույլտվությունը, գանգատը բխում է վեճի բնույթից կամ գրավոր փաստաթղթերը ներկայացնելուց հետո առաջացել է նոր հանգամանք:
Որպես ելակետ, առաջին ատյանում գրավոր փուլը միշտ հետևում է դրան դատական նիստին դատարանի առջև. Վերաքննիչ բողոքում կա բացառություն այս սկզբունքից. Դատարանի առջև դատական նիստը ընտրովի է և, հետևաբար, սովորական չէ: Հետևաբար, գործերի մեծ մասը դատարանի կողմից գրավոր լուծվում է: Այնուամենայնիվ, երկու կողմերն էլ կարող են դատարան հայցել իրենց գործը լսելու համար: Եթե կողմը ցանկանում է լսել դատաքննություն բողոքարկման դատարանի առջև, դատարանը ստիպված կլինի թույլ տալ դա, եթե կան հատուկ հանգամանքներ: Այս չափով մնում է բողոքարկման իրավունքի նախադեպային իրավունքը:
Վերաքննիչ դատական գործընթացների վերջին քայլը վճիռը, Այս վճռում վերաքննիչ դատարանը ցույց կտա, արդյոք դատարանի ավելի վաղ կայացրած վճիռը ճիշտ էր: Գործնականում վերաքննիչ դատարանի վերջնական վճիռ կայացնելիս կողմերը կարող են տևել մինչև վեց ամիս կամ ավելի: Եթե վերաքննիչի հիմնավորումները բավարարվեն, դատարանը կբողոքարկի վիճարկված վճիռը և գործը կլուծի ինքնուրույն: Հակառակ դեպքում վերաքննիչ դատարանը տրամաբանորեն կպաշտպանի վիճարկված դատավճիռը:
Վերաքննիչ վարչական դատարանում
Համաձայն չե՞ք վարչական դատարանի որոշման հետ։ Այնուհետև կարող եք նաև բողոքարկել։ Այնուամենայնիվ, երբ դուք գործ ունեք վարչական օրենսդրություն, հարկ է նկատի ունենալ, որ այդ դեպքում դուք նախ պետք է գործ ունենաք այլ պայմանների հետ։ Վարչական դատավորի դատավճռի հրապարակման պահից սովորաբար լինում է վեց շաբաթ, որի ընթացքում կարող եք բողոքարկել։ Դուք նաև ստիպված կլինեք գործ ունենալ այլ դեպքերի հետ, որոնց կարող եք դիմել բողոքարկման համատեքստում: Որ դատարան պետք է դիմեք, կախված է գործի տեսակից.
• Սոցիալական ապահովության և քաղաքացիական ծառայողների մասին օրենք. Սոցիալական ապահովության և քաղաքացիական ծառայողների օրենսդրության վերաբերյալ գործերը վարվում են Կենտրոնական բողոքարկման խորհրդի (CRvB) կողմից: • Տնտեսական վարչական իրավունք և կարգապահական արդարադատություն. Հարցերը, ի թիվս այլոց, Մրցակցության մասին օրենքի, փոստային ակտի, ապրանքների մասին օրենքի և հեռահաղորդակցության մասին օրենքի համատեքստում քննարկվում են Բիզնեսի բողոքարկման խորհրդի կողմից (CBb): • Ներգաղթի մասին օրենսդրություն և այլ հարցեր. Մյուս դեպքերը, ներառյալ ներգաղթի դեպքերը, բողոքարկվում են Պետական խորհրդի Վարչական իրավասության բաժնի կողմից (ABRvS):
Բողոքարկումից հետո
Սովորաբար, կողմերը հավատարիմ են վերաքննիչ դատարանի վճռին, ուստի նրանց գործը լուծվում է բողոքարկման արդյունքում: Այնուամենայնիվ, համաձայն չե՞ք դատարանի բողոքարկման վճռի հետ: Այնուհետև կա հնարավորություն Վերաքննիչ դատարանի վճռից երեք ամիս անց վճռաբեկ հայց ներկայացնել Հոլանդիայի Գերագույն դատարան: Այս տարբերակը չի տարածվում ABRvS, CRvB և CBb որոշումների վրա: Ի վերջո, այս մարմինների հայտարարությունները պարունակում են վերջնական դատողություններ: Ուստի հնարավոր չէ վիճարկել այս դատողությունները:
Եթե վճռի հավանականությունը գոյություն ունի, հարկ է նշել, որ վեճի փաստացի գնահատման տեղ չկա: Վճռաբեկության հիմքերը նույնպես շատ սահմանափակ են: Ի վերջո, վճռաբեկությունը կարող է հիմք ընդունվել միայն այն դեպքում, քանի որ ստորին դատարանները ճիշտ չեն կիրառել օրենքը: Դա ընթացակարգ է, որը կարող է տարիներ տևել և ներառել մեծ ծախսեր: Հետևաբար կարևոր է ամեն ինչ դուրս գալ բողոքարկման ընթացակարգից: Law & More ուրախ է ձեզ օգնել այս հարցում: Ի վերջո, բողոքարկումը բարդ գործընթաց է ցանկացած իրավասության մեջ, որը հաճախ ներառում է խոշոր շահեր: Law & More փաստաբանները ինչպես քրեական, այնպես էլ վարչական և քաղաքացիական օրենսդրության փորձագետներ են և ուրախ են, որ կօգնեն ձեզ բողոքարկման գործընթացում: Ունե՞ք այլ հարցեր: Խնդրում եմ կապնվել Law & More.
Law & More Փաստաբաններ Eindhoven Marconilaan 13, 5612 HM Eindhoven, Նիդեռլանդներ
Դուք ուզում եք իմանալ, թե ինչ Law & More կարող է անել ձեզ համար որպես իրավաբանական ընկերություն Eindhoven և Amsterdam? Այնուհետև կապվեք մեզ հետ հեռախոսով +31 40 369 06 80 հեռախոսահամարով կամ էլ-նամակ ուղարկեք հետևյալ հասցեով. տ. Թոմ Մեվիս, փաստաբան Law & More - [էլեկտրոնային փոստով պաշտպանված]
Լավագույն փորձառությունն ապահովելու համար մենք օգտագործում ենք տեխնոլոգիաներ, ինչպիսիք են թխուկները՝ սարքի տեղեկությունները պահելու և/կամ մուտք գործելու համար: Այս տեխնոլոգիաների հետ համաձայնությունը թույլ կտա մեզ մշակել տվյալներ, ինչպիսիք են զննարկման վարքագիծը կամ եզակի ID-ները այս կայքում: Համաձայնությունը չհամաձայնելը կամ չեղարկելը կարող է բացասաբար ազդել որոշ հատկանիշների և գործառույթների վրա:
ֆունկցիոնալ
Միշտ ակտիվ
Տեխնիկական պահեստավորումը կամ մուտքը խստորեն անհրաժեշտ է օրինական նպատակով՝ հնարավորություն ընձեռելու օգտվել բաժանորդի կամ օգտագործողի կողմից բացահայտորեն պահանջվող հատուկ ծառայությունից, կամ միայն էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցով հաղորդակցության փոխանցումն իրականացնելու նպատակով:
նախապատվություններ
Տեխնիկական պահեստավորումը կամ մուտքն անհրաժեշտ է նախապատվությունները պահպանելու օրինական նպատակով, որոնք չեն պահանջվում բաժանորդի կամ օգտագործողի կողմից:
Վիճակագրություններ
Տեխնիկական պահեստավորում կամ մուտք, որն օգտագործվում է բացառապես վիճակագրական նպատակներով:Տեխնիկական պահեստավորում կամ մուտք, որն օգտագործվում է բացառապես անանուն վիճակագրական նպատակներով: Առանց կանչի, ձեր Ինտերնետ Ծառայությունների Մատակարարի կամավոր համապատասխանությունը կամ երրորդ կողմի լրացուցիչ գրառումները, միայն այդ նպատակով պահվող կամ առբերված տեղեկատվությունը սովորաբար չի կարող օգտագործվել ձեր նույնականացման համար:
Marketing
Տեխնիկական պահեստը կամ մուտքը պահանջվում է օգտատերերի պրոֆիլներ ստեղծելու համար՝ գովազդ ուղարկելու կամ օգտատիրոջը վեբկայքում կամ մի քանի կայքերում հետևելու համար՝ նմանատիպ մարքեթինգային նպատակներով: